Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

hej mier, fijn zeg dat je toch weer mag proberen zwanger te raken!!

Tjee inderdaad, bijna allemaal mislukte iui verhalen..
tijd voor weer eens wat positiever nieuws!!

doosie: kan me voorstellen dat je nu een beetje bang geworden bent.. klinkt nogal heftig allemaal!!

verder niet veel te vertellen.. wachten wachten wachten, nog anderhalve week nu! Schiet al een beetje op..

nou nog 10 daagjes sassie! ben benieuwd!
moet jij naar het erasmus?
spannend hoor,ik hoop dat zo n operatie kan!

ja wij blijven maar gewoon doorwiebelen,denk dat er niet zoveel kans is nou ik dit weer heb want zit wel in een verminderde weerstand dus dan raak je natuurlijk ook niet zwanger denk ik.... nou toch maar ons best weer doen!
nog 2 kansjes tot einde van het jaar,en zodra ik in december weer ongesteld ben geworden bel ik gelijk het ziekenhuis voor een afspraak want wil nu ook eens onderhand!

ik wil ook een baby!!!!  herkenbaar??

in januari gaan we nog op wintersport! hoop eigenlijk stiekem dat ik niet kan snowboarden!

xxx mier

Hoi Lieve meiden,

Hier toch maar weer een berichtje van mij.
Alleen niet zo'n geweldig nieuws.
Gisteren weer IUI gehad, en het is echt niet te geloven, maar het zaad wordt elke keer slechter!!!! Mijn vriend begint er nu toch ook echt meer last van te krijgen. Ik mag er niet teveel over zeggen. Hij laat er zo veel voor, slikt op advies vitamine en zink enz enz., en is zelf gestopt met roken sinds juli!!!!!
We weten echt niet meer waar het aan ligt.
Gisteren deed de gyn er zo nuchter over. Ik hoef zelfs geen pregnyl te spuiten, ws omdat hij toch al denkt dat het niet lukt. Hij zei 25 % kans. ???????
Ik ben eigenlijk helemaal klaar met die IUI.
Wietske ik snap je gevoel helemaal. ( weet je al meer?)
We wilde eigenlijk dit jaar nog IUI doen, en dan volgend jaar beginnen met ICSI. Maar ik ga het volgende x eens bespreken. Ik weet ook helemaal niet wat daar aan vooraf gaat, misschien moet ik dan nog wel vanalles.
Inge ervaar jij dat zo?
Nou ja we zien wel, maar deze ronde wordt echt niets!!!!!!!!!!!!

Doossie, een miskraam, ja het zou zomaar kunnen!!
Wat vervelend man! Hoe voel je je nu?
Ik heb altijd wel heftige menstruaties, dus weet niet beter.
Ik snap dat je nu even tijd nodig hebt om het te laten bezinken.
Sterkte meid.

Patje, hopelijk kom je ons volgende week goed nieuws vertellen.
Wat zou dat toch een opluchting zijn hè.
Ik duim voor je. Dat je eitje mooi mag springen, hahaha.

Mier, heo is het met jou.
Jij hebt heel wat te verduren gehad.
Mijn moeder heeft dat ook eens gehad, dat is wel echt schrikken zoiets.
Gelukkig trekt het allemaal bij!!
Wat betreft de IUI, tja moeilijk na al die verhalen. Wel hoop houden hoor, ieder verhaal is anders. Wie weet geeft het bij jou het juiste zetje.
Lekker op wintersport, wij gaan in Feb. Ik heb er super veel zin in, maar inderdaad ik hoop zo dat ik het niet mag!!!

Sas, nog effe!! Wachten duurt lang hè.

Dikke knuffel voor iedereen

Ciz

hoi cis,

wat ontzettend klote dat het zaad van je vriend steeds slechter wordt terwijl hij gestopt is met roken en vitamines slik! tja wat moet je nog meer doen... super kl@te!

ja dat kun je gerust zeggen dat ik al veel voor mijn kiezen heb gehad!
ben blij dat mijn gezicht nu wel sneller genees,en hoop dat ik nu binnen een paar maanden zwanger raak en dat het wel goed mag gaan!
maar dat hoop ik voor jullie allemaal! als mensen langer bezig zijn kan ik daar meer begrip voor opbrengen dan mensen waar het zo  1 2 3  bij luk!

jullie gaan ook lekker op wintersport joh! hoop dat we allebei niet kunnen skieen/snowboarden!!! waar gaan jullie trouwens heen?

xxx mier

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 23
December terug naar het ziekenhuis,nog 2 kansjes!
Januari starten met IUI!!!
7 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI?
5 okt

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 17
4e iui gehad op 7 okt
21 okt

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

hallo,

ben de 15de naar het ziekenhuis geweest ivm de klacht.
hij was er heel kwaad over en wou het toch nog een keer proberen. nu heeft de gynicoloog de afspraken met mij zelf gemaakt en hoef ook geen ovulatie testen te doen,maar hij wil dan iedere x (dagelijks) denk ik een echo maken om te kijken of de   inseminatie kan plaats vinden. wat ik eigenlijk misschien ook wel beter vind dan dat ze je het thuis laten doen met die testen. een echo is toch meer zekerheid.
dus nu maar hopen dat voor mij deze maand de eerste iui kan plaatsvinden. ik vind het heeel spannend maar ook meteen dood en dood eng hoor!
nu moet ik 24-10-08 voor mn eerste echo dan is het mn 9de dag en dan maar afwachten wanneer de eisprong is he :D
zou het deze keer weer misgaan door hun dan vraag ik zeker meteen overplaatsing aan naar maastricht ,maar wil ze toch nog graag een tweede kans gunnen dus hopen dat dat dit keer goed uitpakt voor me ;)
voor de rest veel sterkte !!
dikke kus cindy

cis wat vervelend nu weer!!
Zoiets hebben wij ook ongeveer gehad. Wij gingen naar het ziekenhuis voor IUI. Maar de kwaliteit van sperma was deze keer nog iets slechter dan de vorige keer. Dus we hebben toen helemaal geen IUI gedaan. De slagingskans was heel klein.!  
Mijn vriend was ondertussen ook al een paar maanden gestopt met roken en ook zinktabletten.
Toen heeft de gyn ons doorverwezen voor icsi. Hij zei het gelijk. Ik moest er niet om vragen. Maar ik ga in Belgie. En ik merk dat daar alles veel sneller kan en mag. In mei ging ik voor de 1e keer naar de gyn. En nu  in sept begon ik met voorbereiding icsi.
Ik vind dat alles tot nu toe wel mee valt hoor. snuiven en spuiten elke dag. haha
A.s maandag of dinsdag heb ik de punctie. Daar ben ik wel een beetje "bang" voor.

Nou cis veel sterkte in ieder geval. En de hoop niet opgeven hoor!!

groetjes inge

Nou... wat een breichten allemaal. Had even een paar dagen niet gekeken en moest meteen veel terug lezen. Wij hebben de klusdagen er weer op zitten. Dit is de 6de en laatste ronde met Clomid. Als ik dus nu weer ongi wordt moet ik terug naar de gyn en heb geen idee wat er dan gaat gebeuren. Voel me deze maand we beter dan de vorige twee. Toen kon ik het zwanger willen worden echt niet loslaten... Nu ook niet maar iok ben wel wat andere dingen ook gaan doen. Heb gesolliciteerd.... Dat zou ik 2 maanden gteleden echt niet gedaan hebben maar ik dacht ik zit nu al in ronde 14 en  er kunnen er zo maar nog eens 14 bijkomen dus wil niet stil blijven staan. Hoop dat ik me een tijd lang zo blijf voelen maar ja als de NOD dichter bij komt gaat de stress er denk ik toch weer inschieten.  

@ mier.. wat een verhaal zeg. Wel fijn dat je niet een half jaar niet zwanger mag raken want dat lijkt me wel heeel erg lang.

@sassie hoe gaat het met wachten??

@cis Hoop echt voor je dat het toch nog dit jaar gaat lukken.....

@ doossie.. Wel heftig hoor die pijn. Als je dat normaal niet hebt zal het toch geen gewone mensturatiepijn zijn.

@cindy goed dat je ze nog een tweede kans geeft en als het dan weer niet naar je zin in kun je nof altijd naar Maastricht gaan.

Nou de rest ook alle maal heel veel sterkte. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar dat komt omdat ik als ik het bericht schrijf niet even terug kan lezen wie wat verteld heeft. Suf is dat.

Gr. Robin

Terug
Bovenaan