Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Hallo allemaal,

Mier: wat erg voor je zeg!ik wens je beterschap en hoop dat je snel weer de oude bent en verder mag met zwanger worden!!

Ik moet morgenvroeg naar de gynaecoloog. Ze gaan dan kijken of de 100mg clomid aanslaat. Ik heb de eerste keer 50mg gekregen en die sloeg niet aan,dus geen eisprong gehad.
Nu tweede poging met 100mg clomid, hoop echt dat de eisprong eraan zit te komen en de medicijnen werkt.
Ben deze maand één jaar gestopt met de pil. Dus hoop dat ik morgen positief nieuws krijg, dat ik sowieso een eisprong ga krijgen.
Ik zit nu vandaag op cyclusdag: 11, dus blijven klussen he!

Hoe is het met iedereen!

Groetjes van Patries.

tjoller dat maak niet uit hoor!

bedankt iedereen van de lieve reacties!!!

vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest,hij zag dat ik er nog duidelijk last van had,maar nu krijg ik mimiektherapie,dus dan zal het sneller gaan genezen.
en over een half jaar terugkomen bij de neuroloog.
dit is de 2e x dat ik dit heb,ik heb het een aantal jaar terug ook gehad,toen was het wel veel erger en heb er toen bijna een half jaar meegelopen!

en tjoller het is een herpesvirus op mijn tong,iedereen heeft dat in zijn lichaam en door stress en verminderde weerstand kan dat zich gaan ontwikkelen,omdat ik dit een aantal jaar geleden ook heb gehad ben ik er vatbaarder voor dat het op de zenuwen slaat (zwak punt) dit is trouwens GEEN SOA hoor!

mag wel zwanger worden,hij zei liever niet de 1e 3 maanden maar als het wel zo was,dan zou het niet erg zijn!

xxx mier

oh ja en tjoller,ikzelf heb in augustus een ltt gehad (laparoscopie) dus kijkoperatie naar mijn eileiders,vond het reuze meevallen maar ik was dan wel onder alsgehele narcose maar voelde natuurlijk wel toen ik bijkwam een soort van menstruatiepijn!
het is en blijft spannend als je dat laat doen natuurlijk!
bij mij trouwens niks gevonden van obstakels!
nu alweer 3x ongesteld geworden na de operatie! januari starten we met de IUI en dan is het ook weer een half jaar na de ltt,en 2 jaar dat we bezig zijn!

xxx mier

HOI

Mier wat vervelend allemaal! Nu dit weer. Ik hoop voor je dat je snel weer beter bent. En dat je je gedachten weer kan richten op zwanger worden.

Tjoller ik heb ook een hcg gehad. Ik vond het niet zo pijnlijk. Je voelt even menstruatiepijn, maar is daarna ook gelijk weer weg. Zoals esk zei voelde ik het ook. Ik had alleen geen pijnstillers. Bij mij was alles normaal. De uitslag hoor je gelijk. Ik ben daarna ook gewoon  weer gaan werken.
Succes in ieder geval. Wanneer heb je hcg?

Cis we begrijpen het wel dat iemand ff een poosje niet reageert. Maar wat snel weer!!!A.s vrijdag weer iui. Jeetje je laat er ook geen gras over groeien he! haha. Ik wens je veel succes. en ik hoop ook voor je dat jullie geen ivf/icsi moeten doen. Jullie kunnen elke maand iui doen. Dus geen rustmaand ofzo? Dat is wel fijn natuurlijk.

Ik moet morgen weer voor controle naar de gyn. Hij gaat kijken hoe groot de follikels zijn. Afgelopen maandag waren ze 12mm. En als alles goed gaat, zou de punctie begin volgende week zijn. Dus volgende week ergens de inseminatie. Het wordt wel spannend!
Ik hou jullie op de hoogte...

groetjes

Nick/naam
lft.
hoe lang?
Status
NOD datum

Mier1980
28
feb.07 ronde 23
 december terug naar het ziekenhuis
januari starten met IUI
7 nov.

Han80/Hanneke
28  
 jan. '07
Zwanger!  

Esk30/Esk
31  
aug. '07  
Op eigen kracht tot maart (!) 2009
4 nov

Danielle1984
24  
 juli '06
1e IUI  

Inge82
26  
jan. '07  
6 okt echo

MarvdBe
 23
2005  
TESE 11-11

lin 1979
28  
2005  
IUI 7  

Tjoller
28  
apr. '07  
verwachte OD 27-10 daarna HSG en 2 e zaadonderzoek                                    
27-okt

Patje1981                      
27
okt.'07        
gestart met Clomid en Provera                                        

Deedee1973
34
jan. '06
ZWANGER!!! Uitgerekend 5 mei 2009

Sassie83
24
apr. '07
Wachten op 2e zaadonderzoek

deessie
24
2005
Rust ivm overstap ziekenhuis

sahiton
33
13
ZWANGER

Cis79
2        9
ronde 16
Vrijdag 17 okt IUI

1 nov

poeh1980
28
jan 2006
Na deze ronde IUI?
5 okt

Joke
26
ronde 12
4 sept. naar gyn. (eerste keer

Wietske
38
ronde 17
4e iui gehad op 7 okt
21 okt

Haily
28
april 2007
Januari terug naar gyn

Robin
26

6e ronde Clomid
2 nov

Doossie
22
maart '07
3 november uitslagen

Hoi allemaal,

Ook ik heb even een poosje niet veel geschreven. Net als Ciz zat ik er na de 3e mislukte iui-poging zo doorheen dat ik voor zover dat lukte afstand heb genomen. We hebben wel de 4e x iui gedaan, maar als ik volgende week weer ong wordt, ga ik eerst een afspraak maken met de gyn voor een goed gesprek. Ik heb zo weinig vertrouwen meer in de iui en ik kan de teleurstelling niet meer zo goed aan. Eigenlijk willen we het liefst tot januari pauze om wat tot rust te komen en dan eventueel gelijk door voor de ivf, maar of dat zomaar kan...

Veel liefs, Wietske

hoi,

Nou weer een aantal nare maar ook weer spannende dingen...
mier..ik heb t wel is vaker gehoord van de verlammingsvershcijnselen...een lerares van mij vroeger hd dat ook en dat was met een week of 2 weer weg...maar t is wel heeeel rot natuurlijk..en gek ook dat t kan, nou in ieder geval veel sterkte

Ik heb een ook ff niet gereageerd..maar er gebeurde ook weinig hier...heb wel het idee dat ik vorige week een miskraam heb gehad...ik had dat al een keer eerder gehad maar kon me de pijn niet meer zo goed herinneren...behalve vorige week...jeus wat een pijn, gelijk dokter gebeld..en ziekenhuis..maar daar deden ze zo nuchter, uiteindelijk kon ik binnen een uurtje terecht...zwangerschaptest en bloedtest gedaan maar allebei negatief...en wawt andere onderzoeken! dus zeiden ze dan heb je gewoon een heftige menstruatie...nou ik dacht dat ik dood ging echt(sorry) maar ik kon de pijn niet meer aan...en naar een aantal uurtjes was t weg en had ik een heeeeel leeg gevoel...wee tniet of iemand dit ook   heeft meegemaakt.vond het heel vaag...testen liegen natuurlijk niet maar ja ik ben er niet zo zkr van..

Ondertussen moet ik ergens over 2weken ongesteld worden..maar we zijn er niet meer zo mee bezig..ik ben na dat hele pijngebeuren er ff helemaal klaar mee..het idee dat t weer mis kan gaan en wee die pijn...maar goed in nov naar ziekenhuis en dan horen we meer en tot die tijd proberen we t ff te laten rusten...
is moeilijk maar vele andere hier kunnen het ook dus moet het hier bij ons ook wel lukken...

ik lees ook trouw mee maar ik kan niet altijd reageren want onze comp. wil af en toe de berichten niet plaatsen en een aantal dagen later wel weer...heel vreemd...

Ik wil iedereen in ieder geval heel veel succes wensen met of de rusttijd of de verdere behandelingen........

dikke kus

Hoi Hoi,

Doossie:
Wat heftig zeg, zoveel pijn en uiteindelijk weet je nu niet zeker wat het was dan?
Heeft het niet met je eisprong te maken?
Hopen dat je dit niet meer krijgt,want het klinkt erg pijnlijk. Artsen waren niet echt begripvol zo te horen.

Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest. De eerste keer heb ik 50mg clomid geslikt en nu 100mg. Ik kreeg een inwendige echo en er was 1 eitje van 20mm, dus die was volgens de assistent gynaecoloog of al gesprongen of gaat nog springen, dat kon ze niet met duidelijkheid zeggen.
Maar 27 oktober moet ik daarvoor bloedprikken en 28 oktober uitslag, om te kijken of de eisprong inderdaad is geweest.
Ben zo benieuwd, maar heb er wel een goed gevoel over!!

Alles goed met iedereen ?

Groetjes van Patries.

bedankt voor jullie reacties!
ik denk dat ik er dit x wel sneller van af ben als de vorige x hoor!

als ik jullie verhalen zo lees over de IUI krijg ik er niet zo n vertrouwen in!
de ene kant hoor je wel dat het kan,neem als voorbeeld deedee,maar ook dat het vaak mislukt! nou we wachten maar af,ik heb nog tot januari de tijd op eigen kracht!
gelukkig gaat de genezing goed,en half volgende week mijn wiebeldagen! dus maar weer goed ons best doen!

xxx mier

Terug
Bovenaan