Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

Hoi Gwen,
Een HSG valt inderdaad erg mee (bij mij dan) en ik zag er ook als een berg tegenop. Al dat gedoe aan je lijf! Veel succes ermee en je kan altijd hier je hart luchten hoor! Ik ken je naam (mamaron) inderdaad nog. Tja, dat krijg je als je hier al meer dan een jaar rondhangt ;-)

Alle andere meiden ook welkom!

Mier, voor jou begint het dus op te schieten. Februari is nog maar 1 maandje weg! Ik moet helaas wachten tot maart vanwege rottige planningen (vakantie in februari naar Tenerife) en werkplanning van mijn man deze maand (op HET moment van de IUI). Ik baal er stevig van, maar het is niet anders. Veel succes in ieder geval nog met het wachten tot februari. Het zal vast snel zover zijn (we hebben nu allemaal al zo lang gewacht...).

Voor iedereen in ieder geval een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en vooral vruchtbaar 2009!!

Esk (http://eskswegnaar.blogspot.com).

Hallo Allemaal,

Weer even njiet geschreven maar wel gelezen.
Robin, heel veel sterkte ....

Alle nieuwe meiden welkom.

Heb eerste ronde clomid achter de rug en bloeduitslag gaf aan dat ike en iesprong heb gehad. Klopt inderdaad want nu na 29 dagen ongesteld geworden. Op zich postief maar ben ook wel wat teleurgesteld. Had de hoop dat het meteen raak zou zijn. Ach op naar de volgende ronde.
Op naar een vruchtbaar 2009 vooor ons allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes tjoller

idd esk het begint nu echt op te schieten!! eindelijk!
wij gaan de 23e op vakantie,komen dan de 30e terug dus hoop dat ik nog op tijd ben voor  mijn ei dan,maar ik denk het wel! en dan gelijk na de vakantie aan de slag ermee!

ik heb nog een vraagje voor de mensen die met IUI bezig zijn met hormoonstimulatie!
wanneer moet je spuiten op welke cyclus dag en waar moet je spuiten?

xxx mier

ik heb IUI met hormoonstimulatie maar ik moet niet spuiten ik moet pillen slikken en vorige maand waren we ff bang dat ik injectie pregnyl moest hebben maar gelukkig hoefde dat niet.

succes.

Allereerst wil ik jullie allemaal een gezond en vruchtbaar 2009 wensen!!!

Ik ben op kerstavond gaan vloeien. Ben afgelopen maandag voor controle geweest en toen bleek ik een onvolledige miskraam te hebben. Ben diezelfde dag nog onder narcose gebracht en gecuretteerd. Viel me allemaal wel mee. Heb nu niet heel veel pijn meer en heb gisteravond lekker aan de wijn en champagne gezeten en geproost op een goed 2009!!! Ben blij dta ik het nu achter de rug heb want ik vond de onzekerheid het ergste. Nu kunnen we weer vooruit kijken.

@gwen Ik heb in november HSG gehad en het is mij toen enorm meegevallen!!! Ik vond het echt geen pijn doen en het mooie was dat ik in diezelfde maand nog aantaled. Helas is dat dus nu met 8,5 week misgegaan maar toch... Na die Hsg was het gelijk raak terwijl ik daarvoor al 6 rondes met clomid had gedaan zonder succes. Probeer dus ook het voordeel van die HSG te zien al weet ik dat het toch best eng blijft.

@esk fijn om te zien dat meeleest en af en toe schrijft!!

@mier hoop echt dat de IUI jullie snel een wondertje gaat brengen!!! Heb vertrouwen!!!!

X Robin

@ tjoller dank je. Wij gaan ook weer verder met de clomid bij mijn volgende menstruatie. Ik moet zeggen dat ik er echt een betere eisprong van krijg en regelmatig ben terwijl zonder clomid mijn cyclus enorm varieert (ene keer 60 dagen andere keer 25 dagen).

byebye IUI nummer 2

vanmorgen zijn de RD tjes gearriveerd en het voelde deze keer erg goed zelfs mn lichaam zei jajaja maar helaas heeft mn lichaam me weer flink voor de gek gehouden.

nu een gesprek voor 3e IUI of gelijk IVF/ICSI

meiden ik ben misschien iets te vroeg geweest met de mislukte IUI ik had gisterochtend en begin van de middag bruinige afscheiding maar eind van de middag was het alweer weg.

ik snap er niets meer van ik ga morgen het ziekenhuis bellen om te overleggen wat ik moet doen

zou het dan misschien toch wel zo zijn???

ik durf het haast niet te hopen en ga dan ook iedere keer met vrees naar de wc bang dat het alsnog doorbreekt.

we wachten het af morgen ff bellen.

liefs suus

Terug
Bovenaan