Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

suus ik zag dat het was doorgebroken!! balen!!

vandaag dus naar het ziekenhuis geweest! ik de puregonpen al meegekregen,maandag krijg ik de prikinstructie. op cd 3 beginnen met puregon spuiten en op het laatst nog een spuit voor het late springen van het eitje,en dan de IUI! ik vind het wel spannend!
eindelijk alles in werking gezet!

xxx mier

Hallo,

Ik wil even mijn wonderlijke succesverhaal met jullie delen.

Gisteren moest ik naar het ziekenhuis voor mijn prik-instructie. Begin november hebben we ons intake-gesprek IUI gehad. Vanwege vakantie en de feestdagen zouden we in januari hiermee beginnen; twee  rustmaanden achter de rug. De instructie was erg duidelijk. Weet inmiddels precies welke medicijnen op welk moment en hoe te spuiten. Het is alleen niet meer nodig, omdat gisteren bleek dat ik - inmiddels 7 weken - zwanger ben!!

Het besef begint echt nu pas beetje bij beetje te komen. Het is zó onwerkelijk; ik had in de ene hand mijn recept voor de apotheek voor de hele medicijnenmolen, in de andere hand een positieve zwangerschapstest!! De assistente die de prik-instructie deed vertrouwde het niet dat ik ondanks de Primolutkuur  na ruim een week nog steeds niet ongesteld was. Na de instructie in een potje plassen dus, en een positieve test! Ze was heel aardig (wat ik er nog van weet, ik was in trance) en heeft geregeld dat ik gelijk een echo mocht omdat ik natuurlijk geen idee had hoever ik was omdat ik geen/geen regelmatige cyclus had.

We hebben dus het hartje zien kloppen... Opluchting, blijdschap, angst, onwerkelijkheid... Ja, dat is wel ongeveer de omschrijving hoe ik me voel. Angst omdat ik zo bang bent dat het mis gaat. Ik heb me de afgelopen weken qua eet-, drink- en rookgedrag niet gedragen als een zwanger iemand. Simpelweg omdat ik niet wist dat ik zwanger was en ik ook dacht niet uit mijzelf zwanger te kunnen worden. Heb daarover vanmorgen nog even contact gehad met het ziekenhuis en zij verzekerde mij dat dat de eerste weken nog niet heel erg kwaad kan, dat dat (natuurlijk) veel vaker voorkomt, het er prima uit zag gisteren èn "het" zelfs een kuur Primolut heeft doorstaan. Dat stelde me wel gerust. Voor even...

Voor "de statistieken" even wat feiten op een rij;
Ondanks 4 negatieve slt's, èn volgens alle onderzoeken uit mijzelf geen eigroei en eisprong, toch tijdens mijn rustmaand, nà de HSG (tijdens onze vakantie!!) zwanger geworden! Ongelofelijk hè? De zorgverzekeraars kunnen beter vakanties gaan vergoeden!!

Hoop dat mijn verhaal jullie hoop geeft!!!! En dat dit het eerste goeie bericht van 2009 is van vele!!!

Hoi Kammie

Van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een verhaal zeg.
Zo ga je voor IUI en zo ben je ineens spontaan zwanger. Geniet ervan en dat we je snel allemaal mogen volgen.
Groetjes Linda

Hoi Kammie,

Wat een belevenis zeg!Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Wat fijn dat je niet verder de medische molen in hoeft.
Geniet van je zwangerschap!!

Ben vanmiddag voor de follikelmeting naar het ziekenhuis geweest. Zit nu op cyclusdag: 10 en had één eitje van 10mm, dus dat is netjes.
Ik heb 150mg geslikt. Ik moet volgende week dinsdag 13 januari terugkomen en weer een follikelmeting doen, want dan moet het eitje rond de 18mm zijn. Ik hoop echt dat het eitje goed groeit en er dit keer wel eindelijk een eisprong komt.
Ik ben nu meer dan 1jaar gestopt met de pil, maar geduld raakt een beetje op.
Omdat ik al 50mg en 2x 100mg clomid heb geslikt.

Hoe is het verder met iedereen?

Groetjes van Patries.

ha meiden,

vandaag mn FM gehad en had links een ei van 15mm op dag 12 en mn baarmoederslijmvlies was 6 mm

met beetje geluk zondag IUI nummer 3 en anders 19 februari intake IVF

liefs suus

Terug
Bovenaan