Hoi Allemaal,
Ik lees deze topic al een enige tijd mee, een stille lezer kan je wel zeggen...
Allereerst wil ik alle vrouwen feliciteren die zwanger zijn geworden, een heel gezonde en voorspoedige zwangerschap gewenst...
En voor al die andere vrouwen die bezig nog zijn om zwanger te raken, hoop ik dat jullie wens zo snel mogelijk word verhoort en dat jullie ook snel een mooi wondertje op de wereld mogen zetten...
Ik zelf ben nu 25j en nu al een jaar bezig met zwanger worden, heb een dochtertje van bijna 2j daar heb ik toen iets meer dan 3j opgewacht, ben doormiddel van Clomid slikken en een IUIbehandeling zwanger geraakt...
Ik had gehoopt dat zodra ik zou beginnen met een 2de misschien het allemaal wat sneller zou gaan, dat was ook het geval ik raakte zwanger vorig jaar juli , helemaal spontaan zonder al die poespas van het ziekenhuis kon niet beter dacht ik , ik was zo blij, maar dat ging gauw al mis, dus werd het een vroege miskraam..
Ik ben inmiddels nog steeds bezig, en iedereen die veel later begon met zwanger worden als ik (zoals fam en vrienden) of die zeiden ik wil nog lang geen kinderen zijn inmiddels of zwanger of al weer bevallen, ik ben dan soms zo jaloers en diep van binnen doet het soms zo erg pijn...
En mijn man die er dan zo koel onder is, dat ik er gewoon kwaad om kan worden..
Ik ben heel blij hoor voor diegene die zwanger worden of zijn alleen het doet soms zo pijn, ik mag eigenlijk niet klagen want heb al een schat van een dochtertje, en er zijn vrouwen die weet ik veel hoelang al wachten op hun eerste denk ik dan...
Ik loop inmiddels ook al weer in de medische molen, heb alle testen gedaan behalve mijn man zijn zaad onderzoek nog niet, hij zit er volgens mij een beetje op tegen, omdat die toch de hoop heeft dat het ons toch spontaan gaat lukken...
Dus we zijn nu effe niet bezig met het ziekenhuis, en proberen het vanaf deze maand zonder het ziekenhuis en alleen met ovutesten..
Sorry voor het lange verhaal moest effe mijn ei kwijt...
liefs Chahida