Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...

ja meiden idd hopen dat het heel wat gaat opleveren

ik heb geen 2e schermpie openstaan dus diegene die een positeive test had.........

alvast een voorzichtige proficiat....

liefs suus

Hoi dames!

Ik wil me ook aansluiten bij dit clubje. Ik ben Lexie en 28 jaar. Mijn vriend en ik zijn nu al sinds juli 2007 bezig voor een 1e kindje. Een paar maanden geleden ben ik begonnen met ovulatietesten en hierbij is mijn eisprong telkens zichtbaar.

Aangezien ik aardig moedeloos word van al dat wachten en telkens weer de teleurstelling wil ik graag naar de huisarts. Helaas heeft mijn vriend daar nog geen zin in. Hij heeft het idee dat niet elke maand benut is aangezien we ons niet elke keer houden aan om de dag klussen. Nu begin ik maar regelmatig over de huisarts in de hoop dat hij dat snel beu is en mee gaat om te laten onderzoeken of er iets niet in orde is bij ons.

Groetjes Lexie

Hey Meiden,

Alweer even geleden dat ik op het forum ben geweest.

Als eerste wil ik Mier   feliciteren met de zwangerschap. Super, wat een heerlijk gevoel net voor de behandeling.

Esk en suusje veel succes met iui en icsi

Kira, duim voor je dat de test toch klopt.

Lexie, welkom op het forum.

Ik ben ondertussen bezig met de derde ronde clomid 50 mg. Ik heb een goede eisprong hiermee gekregen en ben dus nu ook regelmatig ongi. eindelijk dus reeele kansen om zwanger te raken. Eind van de week mijn NOD, duimen dus. Heb er niet echt vertrouwen in, we zullen zien. Hierna nog maximaal 3 keer en dan gaan we verder kijken. Hopelijk is dat niet nodig !!
Bijna 2 jaar onderweg, valt soms niet mee.

Groetjes Tjoller

Hoi Allemaal,

Ik lees deze topic al een enige tijd mee, een stille lezer kan je wel zeggen...
Allereerst wil ik alle vrouwen  feliciteren die zwanger zijn geworden, een heel gezonde en voorspoedige zwangerschap gewenst...
En voor al die andere vrouwen die bezig nog zijn om zwanger te raken, hoop ik dat jullie wens zo snel mogelijk word verhoort en dat jullie ook snel een mooi wondertje op de wereld mogen zetten...

Ik zelf ben nu 25j en nu al een jaar bezig met zwanger worden, heb een dochtertje van bijna 2j daar heb ik toen iets meer dan 3j opgewacht, ben doormiddel van Clomid slikken en een IUIbehandeling zwanger geraakt...
Ik had gehoopt dat zodra ik zou beginnen met een 2de misschien het allemaal wat sneller zou gaan, dat was ook het geval ik raakte zwanger vorig jaar juli , helemaal spontaan zonder al die poespas van het ziekenhuis kon niet beter dacht ik , ik was zo blij, maar dat ging gauw al mis, dus werd het een vroege miskraam..
Ik ben inmiddels nog steeds bezig, en iedereen die veel later begon met zwanger worden als ik (zoals fam en vrienden) of die zeiden ik wil nog lang geen kinderen zijn inmiddels of zwanger of al weer bevallen, ik ben dan soms zo jaloers en diep van binnen doet het soms zo erg pijn...
En mijn man die er dan zo koel onder is, dat ik er gewoon kwaad om kan worden..
Ik ben heel blij hoor voor diegene die zwanger worden of zijn alleen het doet soms zo pijn, ik mag eigenlijk niet klagen want heb al een schat van een dochtertje, en er zijn vrouwen die weet ik veel hoelang al wachten op hun eerste denk ik dan...

Ik loop inmiddels ook al weer in de medische molen, heb alle testen gedaan behalve mijn man zijn zaad onderzoek nog niet, hij zit er volgens mij een beetje op tegen, omdat die toch de hoop heeft dat het ons toch spontaan gaat lukken...
Dus we zijn nu effe niet bezig met het ziekenhuis, en proberen het vanaf deze maand zonder het ziekenhuis en alleen met ovutesten..

Sorry voor het lange verhaal moest effe mijn ei kwijt...

liefs Chahida

hai,

weer even een stukje van mij.

hailey: veel succes en sterkte weer met het wachtten!!!

lexie: welkom, enne ik hoop dat je vriend snel naar de huisarts wil, want het is toch fijn als je weet dat er aan gewerkt wordt!! ik ben er iig heel blij mee...

tjoler: spannend hoor. ik duim met je mee!!

chahida: veel succes met alles!! ik hoop dat je partner ook snel wil mee werken aan zijn aandeel in het onderzoek... je kan het maar weten toch?

over mezelf:

iedereen bedankt voor de voorzichtige proficiats en met mee duimen met me.
ik ben vandaag weer urine langs wezen brengen voor een test bij de huisarts, deze keer was het negatief. omdat er nog steeds geen menstruatie is moet ik maandag weer terug voor nogmaals een test. als dit weer niets oplevert dan een bloedonderzoek naar evt zwangerschap. dit in overleg met de gyn.

ik heb de hoop al verloren, ondanks dat ik nog steeds buikpijn/krampen pijnlijke borsten en tepels heb.
kan me niet voorstellen dat als ik zwanger ben dit na 5 weken nog niet te zien is in de urine.

hopen op snel maandag zodat we weer verder kunnen met onderzoekjes ed.

maar wat een tegenvaller! de huisarts belde toen ik op mn werk was... lekker dan. ik helemaal van slag, ik was er zo zeker van dat ik zwanger was,

maar keep your head up!! en gewoon weer verder gaan.

ik hou jullie op de hoogte.

dikke kus erika

Hallo allemaal.

Ben ik weer, helaas met slecht nieuws.
Derde ronde niet gelukt. Rode duivels zijn weer geariveerd, wel regelmatige cyclus nu.
Flink potje gejankt en nu weer positiviteit verzamelen voor ronde 4 !!!!

Tjoller

Terug
Bovenaan