Traumaverwerking na de bevalling.

Hallo allemaal,

Ik heb ook 2 rot bevallingen gehad ( beide spoed keizersnede ) maar heb er gelukkig geen nare gevolgen van over gehouden. Ik vind het erg rot voor jullie dat dat bij jullie wel zo is en hoop dat het langzaam aan beter gaat.
Rimke ik las dat je bang was dat je dochter zuurstof gebrek had gehad maar ( ik weet het niet hoor ) is dat niet te onderzoeken in het ziekenhuis?

Sterkte allemaal.
Groet Marijke

Ha meiden (Ha jacoline!!),

Bedankt voor de lieve woorden maar weer!

Ida: ik heb nooit een nacontrole in het ziekenhuis gehad.........de consultatieburo arts heeft gezegd dat de kans klein is dat ze daadwerkelijk schade heeft opgelopen............uiteindelijk zullen we het nooit weten denk ik.........qua ontwikkeling doet ze het goed, en als een kindje op latere leeftijd wat achter gaat lopen, komt het dan door de lastige geboorte en start, of door andere componenten.............
Daarnaast, ik probeer nu in mijn hoofd te houden (en wat ik daadwerkelijk ook voel), zonder mensen te beledigen: als maudy een lesbische vuilnisvrouw wordt vind ik het prima, als ze maar gelukkig is.........................serieus waar.

Lieve groet Rimke

Hoi,

Lijkt me vervelend dat je er nooit achter zal komen want dan ga je altijd denken komt het daardoor of is dit gewoon mijn dochter.

Ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je alles (met hulp) een plekje kunt geven.

Groet Marijke

Is ook zo, maar nogmaals, helaas zullen we er nooit achter komen.
Morgen hebben we een afspraak bij de huisarts ivm het hartruisje van Maudy en zal ik nog eens vragen of er meer over te weten valt te komen.

Vandaag/vannacht weer even wat minder, behoorlijke nachtmerries en gewoon een emotionele dag.
Daarnaast net het telefoontje dat een vriendin van mijn zus is overleden, 31 jaar. Strijd tegen kanker verloren................in en in triest. En dan denk ik weer bij mezelf, waar maak ik me nu zo druk over, ik moet blij zijn dat ik mijn meisje heb..............aan de andere kant roep ik altijd tegen iedereen: druk je eigen verdriet niet opzij, tuurlijk kan het altijd erger, maar jouw verdriet is ook verdriet...............Dus dat probeer ik mezelf maar weer voor te houden..............

Liefs Rimke

Hoi,

Jeetje wat erg maar het is inderdaad wel wat je zegt al het verdriet is verdriet en voor iedereen is het verschrikkelijk. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Sterkte.
Groet Marijke

Dank je!
Ga zo eens even kijken!

Vandaag een uitstrijkje moeten laten maken voor het bevolkingsonderzoek..........vreesde met grote vrezen, maar het viel reuze mee!
Weer een stapje dichter bij verwerking, een vreemde in mijn kruis..........

Terug
Bovenaan