trotse aprilmama's

Hoi Suus,

Ik heb geen tijd om lang te schrijven maar ik heb wel een tip om de voeding wat smeuiger te maken: moedermelk erdoorheen. Je geeft toch bv? Anders flesvoeding zodat het wat dunner wordt. Ik deed nooit boter maar alleen de groente en net zoveel melk tot het dun genoeg is.

Later heb ik meer forumtijd!

Groetjes, Jessica

Hallo jes,

Hahaha, druk, druk, druk.
Wat lief dat je dan toch nog even reageerd.

Wat stom dat ik daar nou niet op ben gekomen, om melk toe te voegen..
Ik vond een klein beetje boter niet gek, omdat ze op het cb zeiden, dat ze dat ook nodig hebben.(gister at hij het wel makkelijk op en poept er ook door)
Alleen ik moet er een hele lepel in  doen om het een beetje smeuig te maken.
Ik ga vanavond melk erbij doen. Kijken of dat beter gaat!
Bedankt maar weer!

Groetjes Suus

Hoi Suus,

Mooi dat de boter wel hielp! Anders doe je een beetje boter en een beetje melk. Dan wordt het vast wel smeuiig en kan Noah lekker eten. Het is toch allemaal uitproberen vind je niet? Wat leuk dat het zo goed gaat met dat eten. Ik weet op het moment even niet hoe ik dat met Nora moet aanpakken, want ze huilt sinds haar groentehapjes (nou ja, ze heeft amper wat op) ontzettend veel. Ik heb ook wat potjes gekocht, misschien moet ik die maar eerst proberen. Tot nu toe heb ik elke dag staan koken, jaja. De kinderarts zei vorige week dat als ze allergisch was, Nora het zou laten merk door weer heel veel te gaan huilen en ja hoor, haha. Ik had het niet gedacht eigenlijk. Verder gaat het goed, buiten het huilen dan he. Gisteren was ik overdag blij want ze leek opgeklaard maar na 19 uur begon het en het heeft tot middernacht geduurd helaas. Nu ben ik een beetje moe geloof ik.

Vanmorgen op de crosstrainer gestaan, yes. Hopelijk helpt het maar ik voel nu m'n spieren al en dat terwijl ik toch vanaf 2 maanden na de bevalling elke week heb gefitnesst. Gek he?

Verder gaat het wel goed. Ik bekijk alles per week en dan zie ik wel hoe het verloopt. En hoe gaat het met jou? Behalve het verliefd zijn op Noah ;-) dan. Ik woon inderdaad in Gelderland, bij Arnhem in de buurt.

Groetjes, Jessica

Nog even voor Bianca:

mijn dochter is iets jonger (24 april) maar wij zijn een tijdje geleden al gestopt met de laatste voeding omdat we haar uit een diepe slaap wakker moesten maken. En echt, sinds ze de late voeding niet meer krijgt slaapt ze veel beter door! Voorheen werd ze vaak nog wakker rond een uur of 4/5, maar nu nauwelijks meer.

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Hallo Jessica,

Wat naar voor je en helemaal voor je kleine meid, dat ze weer zo huilt.
Word je er soms niet moedeloos van?
Je weet gelukkig voornamelijk wel de reden dat ze huilt, dus dan hoef je daar niet onzeker over te zijn. Maar het lijkt me juist des te lastiger, dat je wel weet wat het is, en je probeerd van alles, maar het werkt niet.
Ik zou dan denken, waar blijft die toverpil of goude tip!!!
Of werkt dat niet zo.
Toen Noah vanaf week 5 als een gek begon te huilen en ik wist dat hij pijn had, werd ik gek van de onzekerheid, omdat ik niet wist wat hij had!!
Toen ik naar een week huilen naar de osteopaat ging en bleek dat hij het kiss syndroom had, was ik echt gerustgesteld.
Hij huilde toen nog wel, maar ik wist wat hij had en we konden er wat aan doen.( al blijkt nu, uit veel verhalen, dat het niet bij alle kissbaby's snel is opgelost) En na 3 behandelingen was het voorbij. Ik moet er niet aan denken, dat het niet geholpen had, want dan zit je met een pijn, dat je niet kan oplossen. Vrienden van ons zitten met dat probleem. Het kindje kan gewoon niet op zijn rug liggen. Hij slaapt ook nooit langer dan een kwartiertje. Ook niet s'nachts.......
Ik zou niet weten wat ik had gedaan.
Dus het lijkt me dus voor jouw niet echt makkelijk.

Daarom siert het jouw ook enorm hoe je hier op het forum schrijft, echt petje af!!
En ook dat je weer op je trainer zit.Goed zeg! Ik sport eigenlijk nog steeds niet.
Erg hé. Ik ben in mijn zwangerschap niet zo veel aangekomen, maar er moeten nu nog wel 4 kilo af. Maar het stoort me eigenlijk niet zo. Maar ik wel wel weer gaan sporten hoor!!
Maar ik heb geen oppas voor een uurtje ofzo, want mijn familie woont niet echt dichtbij en s'avonds als manlief thuis is, ben ik eigenlijk te moe of heb ik geen zin. Dan vind ik het gezelliger met mijn man en kleine thuis.

Ik ga morgen, met vrienden een weekendje naar center parks. Ja erg burgelijk, maar zo leuk met die kleintjes. Hoop wel dat het weer een beetje mee zit!

Ik woon sinds 1 jaar naarbij apeldoorn, en daarvoor woonde ik ook dichtbij Arnhem.
Het plaatsje begint met een D.. En staat voor vrijheid. Snap je me. Hahaha leuk raadspelletje. Als er andere mensen uit die omgeving dit lezen, weten ze het gelijk..

Groetjes en een hele fijne dag ( aangezien het hier nu lekker droog is en zelfs een klein zonnetje schijnt)

mama myrna.

even een vraag,hoe laat geef je de laatste voeding nu dan en hoeveel doe je er dan in??ik moet mijn zoontje dus ook altijd uit een diepe slaap halen en dat wil ik dus ook niet meer!!

groetjes bianca

suno.

ik heb het nog niet geprobeerd,want ik wil even wachten tot mijn zoontje een half jaar(13 oktober)en dan wil ik met groente gaan beginnen dat hij dan om 5 uur groente krijgt en dan tegen 8 uur de laatste fles.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan