Hallo Jessica,
Wat naar voor je en helemaal voor je kleine meid, dat ze weer zo huilt.
Word je er soms niet moedeloos van?
Je weet gelukkig voornamelijk wel de reden dat ze huilt, dus dan hoef je daar niet onzeker over te zijn. Maar het lijkt me juist des te lastiger, dat je wel weet wat het is, en je probeerd van alles, maar het werkt niet.
Ik zou dan denken, waar blijft die toverpil of goude tip!!!
Of werkt dat niet zo.
Toen Noah vanaf week 5 als een gek begon te huilen en ik wist dat hij pijn had, werd ik gek van de onzekerheid, omdat ik niet wist wat hij had!!
Toen ik naar een week huilen naar de osteopaat ging en bleek dat hij het kiss syndroom had, was ik echt gerustgesteld.
Hij huilde toen nog wel, maar ik wist wat hij had en we konden er wat aan doen.( al blijkt nu, uit veel verhalen, dat het niet bij alle kissbaby's snel is opgelost) En na 3 behandelingen was het voorbij. Ik moet er niet aan denken, dat het niet geholpen had, want dan zit je met een pijn, dat je niet kan oplossen. Vrienden van ons zitten met dat probleem. Het kindje kan gewoon niet op zijn rug liggen. Hij slaapt ook nooit langer dan een kwartiertje. Ook niet s'nachts.......
Ik zou niet weten wat ik had gedaan.
Dus het lijkt me dus voor jouw niet echt makkelijk.
Daarom siert het jouw ook enorm hoe je hier op het forum schrijft, echt petje af!!
En ook dat je weer op je trainer zit.Goed zeg! Ik sport eigenlijk nog steeds niet.
Erg hé. Ik ben in mijn zwangerschap niet zo veel aangekomen, maar er moeten nu nog wel 4 kilo af. Maar het stoort me eigenlijk niet zo. Maar ik wel wel weer gaan sporten hoor!!
Maar ik heb geen oppas voor een uurtje ofzo, want mijn familie woont niet echt dichtbij en s'avonds als manlief thuis is, ben ik eigenlijk te moe of heb ik geen zin. Dan vind ik het gezelliger met mijn man en kleine thuis.
Ik ga morgen, met vrienden een weekendje naar center parks. Ja erg burgelijk, maar zo leuk met die kleintjes. Hoop wel dat het weer een beetje mee zit!
Ik woon sinds 1 jaar naarbij apeldoorn, en daarvoor woonde ik ook dichtbij Arnhem.
Het plaatsje begint met een D.. En staat voor vrijheid. Snap je me. Hahaha leuk raadspelletje. Als er andere mensen uit die omgeving dit lezen, weten ze het gelijk..
Groetjes en een hele fijne dag ( aangezien het hier nu lekker droog is en zelfs een klein zonnetje schijnt)