Hallo Jessica,
Jeetje, jij hebt inderdaad geen makkelijke start gehad!
Maar je kleine meid ook niet.
Ik wist helemaal niet, dat je ook na de bevalling zwangerschapsvergiftiging kon krijgen?
Ik had het de laatste week.
Gelukkig dat alles nu weer zo goed gaat.
Maar het was het allemaal wel waard hé.
Oke, liever niet natuurlijk, maar ben je het dan ook weer snel vergeten?
Noah zit weer helemaal in zijn ritme, het had volgens mij gewoon met zijn tandjes te maken.
Al is de tweede er nog steeds niet door.
Ik zie hem sinds vandaag wel onder het tandvlees zitten. Dat zag ik bij de eerste ook en twee dagen daarna, was het toen een feit!!
hij is weer een nieuwe fase begonnen geloof ik.
Ik mag namelijk sinds vandaag niet uit zijn zicht verdwijnen, want dan is het huilen.
Lief hé, zegt mijn moeder dan.
Nou ja, wat moet ik daar op zeggen. Leuk, dat hij me zo lief vind, maar wel lastig als je ff wil plassen ofzo.hahaha
ook dat zou misschien wel bij de tandjes horen, want hij trekt vandaag ook weer heel erg aan zijn oren.
Ik wil met 6 maanden met groente beginnen.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat ik niet zo goed weet hoe ik dat moet gaan invullen in de dag.
En dan bedoel ik met zijn slaapjes enzo.
Het is nu ongeveer zo.
- 8.00/8.30 wakker en bv
- 9.00/9.30 weer naar bed
- 11.00/11.30 wakker en bv
- 13.30 fruit en dan slapen
- 16.00 wakker en bv
-19.30 bv en een paar lepeltjes pap en dan gelijk naar bed.
Ik wil het fruit dan rond 10 uur gaan geven en dat hij dan weer naar bed gaat. maar hoe ik dat dan om 13.30 ga doen, zonder fruit dat weet ik echt niet.(zal ik hem hier gewoon in het begin bv geven en later vervangen door evt diksap??)
En ik denk dat ik hem om half 6 groente ga geven, en dan misschien s'avonds de pap laat vervallen(wel de bv), al ben ik dan heel bang dat hij dan niet doorslaapt.
Hoe doe jij het, en heb je een tip voor mij??
Noah ligt sinds eergister wel gewoon op zijn buik
En het gaat goed en hij pakt ook speeltjes voor hem en rolt op zijn rug, maar niet andersom hoor. Maar wel bijna!
Ik ben ook 29 jaar. Ik word volgend jaar juli 30.
Ik word oud. hahaha
De laatste keer op het cb was Noah 63.3 cm en 6800 gram. Dat was 3 weken terug
Ik heb hem maandag gemeten bij mijn ouders ( met een meetlint) en toen was hij ongeveer 64.4 en ik denk dat hij nu wel 7 kilo is. Ik moet weer over ongeveer 3 weken.
Tja en die keizersnee, laat ik zeggen, dat als we beslissen om nog een kleintje te willen en wij het geluk hebben om dan weer zwanger te worden, ik nog een kans krijg om het op een natuurlijke manier te proberen....
Groetjes Suus
(wel leuk zo die ervaringen delen)
Jeetje, jij hebt inderdaad geen makkelijke start gehad!
Maar je kleine meid ook niet.
Ik wist helemaal niet, dat je ook na de bevalling zwangerschapsvergiftiging kon krijgen?
Ik had het de laatste week.
Gelukkig dat alles nu weer zo goed gaat.
Maar het was het allemaal wel waard hé.
Oke, liever niet natuurlijk, maar ben je het dan ook weer snel vergeten?
Noah zit weer helemaal in zijn ritme, het had volgens mij gewoon met zijn tandjes te maken.
Al is de tweede er nog steeds niet door.
Ik zie hem sinds vandaag wel onder het tandvlees zitten. Dat zag ik bij de eerste ook en twee dagen daarna, was het toen een feit!!
hij is weer een nieuwe fase begonnen geloof ik.
Ik mag namelijk sinds vandaag niet uit zijn zicht verdwijnen, want dan is het huilen.
Lief hé, zegt mijn moeder dan.
Nou ja, wat moet ik daar op zeggen. Leuk, dat hij me zo lief vind, maar wel lastig als je ff wil plassen ofzo.hahaha
ook dat zou misschien wel bij de tandjes horen, want hij trekt vandaag ook weer heel erg aan zijn oren.
Ik wil met 6 maanden met groente beginnen.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat ik niet zo goed weet hoe ik dat moet gaan invullen in de dag.
En dan bedoel ik met zijn slaapjes enzo.
Het is nu ongeveer zo.
- 8.00/8.30 wakker en bv
- 9.00/9.30 weer naar bed
- 11.00/11.30 wakker en bv
- 13.30 fruit en dan slapen
- 16.00 wakker en bv
-19.30 bv en een paar lepeltjes pap en dan gelijk naar bed.
Ik wil het fruit dan rond 10 uur gaan geven en dat hij dan weer naar bed gaat. maar hoe ik dat dan om 13.30 ga doen, zonder fruit dat weet ik echt niet.(zal ik hem hier gewoon in het begin bv geven en later vervangen door evt diksap??)
En ik denk dat ik hem om half 6 groente ga geven, en dan misschien s'avonds de pap laat vervallen(wel de bv), al ben ik dan heel bang dat hij dan niet doorslaapt.
Hoe doe jij het, en heb je een tip voor mij??
Noah ligt sinds eergister wel gewoon op zijn buik
En het gaat goed en hij pakt ook speeltjes voor hem en rolt op zijn rug, maar niet andersom hoor. Maar wel bijna!
Ik ben ook 29 jaar. Ik word volgend jaar juli 30.
Ik word oud. hahaha
De laatste keer op het cb was Noah 63.3 cm en 6800 gram. Dat was 3 weken terug
Ik heb hem maandag gemeten bij mijn ouders ( met een meetlint) en toen was hij ongeveer 64.4 en ik denk dat hij nu wel 7 kilo is. Ik moet weer over ongeveer 3 weken.
Tja en die keizersnee, laat ik zeggen, dat als we beslissen om nog een kleintje te willen en wij het geluk hebben om dan weer zwanger te worden, ik nog een kans krijg om het op een natuurlijke manier te proberen....
Groetjes Suus
(wel leuk zo die ervaringen delen)