Trotse mama wil zwanger worden..

hey,

Dit vind ik nu leuk aan het forum...iedereen(bijna)weet wat je voelt en hoe het is om te moeten wachten...
Ik ben heel eerlijk ik had niet verwacht dat ik er zo erg mee bezig zou zijn.....
omdat dat bij mijn zoontje ook niet zo erg was als nu...
Dat zal vast komen omdat je het allemaal al een keer beleefd hebt..je weet wat het is en je wilt het zo graag weer!!!

hier nog steeds niets te bekennen.....
dus we wachten nog steeds ff af...

tot snel
liefs ikke

ik1978, het wordt mijn 3e en ben er nu veeeeeel meer mee bezig dan de andere keren. Maar dat komt misschien ook dat het toen elke keer meteen raak was en nu zitten we in ronde 4. Vandaag dus je nod? Wanneer ga je testen? Spannend hor!!!!!!

xxx Tara

hey,

tara wanneer ik ga testen??
nou ik kreeg een tip van iemand dat je met een ovulatie test ook kan testen....
ze had het zelf ook gedaan en die was positief en de zwangerschapstest was ook positief...
Ik denk dus dat dat wel betrouwbaar is....
dus dat heb ik gedaan en die was negatief...maar nog niet ongesteld....
dus zeg het maar...
ik denk dus niet zwanger dus wacht ik rustig op mijn od en als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan gooi ik er een zwangerschapstest tegen aan...

dus hier geen zwangerschap denk ik..

liefs ikke

O, wat erg...Meld ik me voorzichtig aan....eind november, doe mijn verhaal en reageer daarna niet meer.....
Ik, Roos, (29)  3 dochters (7, 4,5 jaar en 11 maanden) ga voor een 4e kindje.Januari (nu) ronde 1 maar niet 'gericht' zal ik maar zeggen.Komende periode maar 'ns ovulatietesten aanschaffen.Want had deze maand mijn  eisprong pas op de  24e (!) dag!!!En word dan pas rond de 36e dag ongesteld....Zoooo lang wachten telkens!!!
Ik heb niet meer gereageerd na mijn 'aanmelding' eind november omdat ik een terugval had...Heb Colitus, dat is een chronische darmontsteking, een zusje van Crohn.En als  je je darmen niet meer onder controle hebt, betekent dat diepe ellende.Niet meer naar buiten gaan, (moet toch kids van school halen, dus uren van te voren niet meer eten,  naar school racen en hopen dat het niet fout gaat)Werd  er niet echt vrolijk van, maar nu gaat het al beter, darmen doen weer redelijk normaal en dat was dan de reden dat we het zwanger worden even uitstelden totdat mijn  lichamlijke toestand iets stabieler  zou zijn.Is nu dus weer oke, en gaan er helemaal voor!
Zijn er trouwens hier meer meiden die zo'n enorm lange cyclus hebben?
Groetjes Roos.

hallo miss mama,

welkom terug hier...wist dat er in het begin iemand bij was die ook voor een 4de kindje ging...dat was jij dus.
Vervelend zeg dat je zo'n terugval hebt gehad, gelukkig gaat het nu dan weer wat beter met je. Lijkt me wel heel lastig al je zo'n terugval hebt. Vooral met je kindjes.

ik heb zelf een vorm van reuma en merk dat het soms wel zwaar kan zijn als ik veel pijn heb en de kindjes willen ook alledrie aandacht. Toh weerhoud het me er niet van om voor een 4de kindje te gaan.

Ook ik heb zo'n lange cyclus. Heb om de 5 weken op vrijdag mijn NOD. Vind het wel steeds erg lang duren.

liefs

quote: Taralientje123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2009 13:46:18'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
?????

MOEDER
ZOON/DOCHTER
LEEFTIJD

Ikke1978
zoon
3,5 juni-05

an1974
Dochter
2,5 juli-06

Janske
zoon
10 weken sept-08

Toppertje
2 zoontjes
3,5 april-05 en 1,5 juli-07

Trotse mama81
2 dochters & 1 zoon
4,5 apr-04 &  3 dec-05 & 1 okt-07

Lientje
zoontje
10mnd (jan08)

mama1984
zoon
4, sept-04

knutseljuffie
zoon
3 mnd, sept08

Tara
2 zoontjes
2,5 jaar en 1 jaar  

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

Hey meiden,

mijn ongi is nu gekomen....
ik heb mijn lijstje ff bijgewerkt.
ene kant ben ik ook wel blij hoor we hebben al zoveel jarigen in september,als het wel raak was geweest was ik ook heel blij hoor maar dan was ik uitgerekend op mijn man zijn verjaardag haha,en had die verjaardag er ook wel tussen gepast,schoonmoeder en mijn vader,stiefvader die zijn ook allemaal in september jarig dus kom je de hele maand vaak bijelkaar

dus op naar ronde 3 alweer

groetjes mij

Hoi!

Ik vind het ook erg leuk om mee te schrijven! Ik ben de trotse mama van een mooi meisje! Ze is nu 11 maanden. We willen graag een tweede!
Vind het wel weer spannend,hoor!
Van onze eerste waren we met drie maanden zwanger, ben benieuwd hoe lang het nu duurt....

Groetjes!

quote: ik1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 07:59:49'));

quote: Taralientje123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-01-2009 13:46:18'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
?????

Inga8
30
2e
0
?

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

Hey meiden,

mijn ongi is nu gekomen....
ik heb mijn lijstje ff bijgewerkt.
ene kant ben ik ook wel blij hoor we hebben al zoveel jarigen in september,als het wel raak was geweest was ik ook heel blij hoor maar dan was ik uitgerekend op mijn man zijn verjaardag haha,en had die verjaardag er ook wel tussen gepast,schoonmoeder en mijn vader,stiefvader die zijn ook allemaal in september jarig dus kom je de hele maand vaak bijelkaar

dus op naar ronde 3 alweer

groetjes mij

Terug
Bovenaan