Trotse mama wil zwanger worden..

hallo iedereen,

ik zal me nu ff voorstellen
ik ben een moeder van 30 jaar jong.en ik heb een zoon van 3 jaar oud.
ik slik de 22e de laatste pil, en hopen we zwanger te worden van een 2e kindje.
over de 1e hebben we 2 jaar gedaan, ik hoop dat het nu niet zo lang gaat duren.

Mag ik van jullie ook meekletsen?

groetjes ikke

hallo allemaal!

welkom ik1978!!!
tuurlijk mag je meekletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugt!!
leuk dat jullie aan de 2e kindje beginnen en nu hopen dat je sneller zwanger bent dan de eerste

ik ben   27 jaar en heb een zoontje van ruim 20 maanden! we zijn alweer in ronde nummer 6 belandt!!!! bij de eerste duurde het ook 6 maanden!!!!!
hier nog altijd geen  te bekennen, gister wel erge buikpijn gehad dat ik dacht het komt er echt aan maar nu voel ik niets meer!  
ik heb al wel een peer testen gedaan  maar 2 gaven een heel dun streepje en 1 helemaal niets dus ik weet het niet meer!!!!
ik heb besloten te wachten met testen tot vrijdag als ik niet ongesteld wordt!!!!!
ik snap het echt niet want ik weet zeker dat ik 14 dagen geleden op dinsdag mijn eisprong heb  gevoeld!!!!!!!! dan zou je dus volgens het boekje 14 dagen later ongesteld moeten zijn!!!!!!! gister dus!!! maar ja we wachten weer af

enne ik woon ook in gelderland!!!!

groetjes jolanda

hey,

rustig hier,

hier dikke storm buiten!!
mijn zoon lekker naar peuterspeelzaal gebracht nu ff tijd voor mezelf.  erbij heerlijk
pil 2 dagen vergeten te slikken domdom maar als gevolg dat ik dus  3 dagen geleden mijn laatste pil heb geslikt hihi
nu ff afwachten hoe mijn cyclus gaat worden kort of lang of geen touw aan vast te knopen hihi ik denk het laatste dat was bij mijn 1e ook zo.
we zullen zien.
als ik een cuclus van 28 dagen heb dan zou ik 18 december mijn nod hebben

groetjes

Inderdaad rustig hier vandaag!! Is het lang niet meer geweest!!

Hier is het weer rustig, het regent niet en de wind is ook niet zo sterk.

Vandaag heeft mijn zoontje zijn 1e prikje gehad, echt zielig. Hij heeft alles bij elkaar geschreeuwd, maar nu ligt hij heerlijk te slapen!

Ik ga ff de was aanzetten, want dat moet weer nodig gebeuren.

Liefs

Hallo allemaal,
Het is inderdaad rustig hier jannske.
Ik heb een drukke week achter de rug, mn man was in het buitenland dus had alleen de zorg voor mn 2jarige dochter. De laatste dagen vielen niet mee ze was erg huilerig, ze miste haar vader. Gister met de kleine naar het cb geweest, kreeg weer een hele preek over dat ze aan de zware kant is en ze vonden maar dat ik met haar naar peutergym moest gaan, en zeker op letten op wat ze eet. Nou ik weet heel goed waar ik mee bezig ben dus trek me er maar niet teveel van aan.
Mn man komt vanavond weer terug, en dan gaan we gelijk maar aan de klus heb het idee dat ik mn eisprong heb. Zonde om voorbij te laten gaan.
Nou meiden de groeten, ga even met mn kind spelen en dan gaat ze zo lekker slapen

Groetjes An1974

an1974 van cb moet je je niks aantrekken hoor.
over mijn zoon hebben ze ook altijd wat te melden.
nu was hij weer te licht bmi te laag.
moest ik hem maar meer vette dingen geven,of volle producten geven zoals volle melk/yoghurt.
als je je kind gezond te eten geeft en tussendoor wat lekkers is er niets aan de hand,
dat extra vet gaat er wel weer af hoor.

het is nu weekend en bij ons in het dorp is morgen de intocht van sinterklaas(lekker weertje ook)

dit was het weer voor vandaag
groetjes ikke

Hoi allemaal,

mag ik ook meekletsen? Ik wilde eigenlijk niet meer op het forum (echt verslavend en ik was wel erg veel bezig met zwanger worden) maar vind het wel heel leuk om met meer moeders te kletsen! Ik ben 26 en heb een dochter die bijna 2 is. We zitten nu in ronde 5 van ons 2e kindje. Van onze dochter zijn we spontaan zwanger geworden dus we hadden gehoopt nu ook snel weer zwanger te zijn. Ik weet dat ronde 5 nog helemaal niet lang is maar zo voelt het wel een beetje. Wat ik vooral moeilijk vind is dat veel mensen gewoon aan je vragen of je nog niet zwanger bent van de 2e. Ik heb het gevoel dat heel veel mensen niet beseffen dat  zwanger worden niet zo makkelijk is.
Maar ik heb goede moed dat het ons binnenkort wel zal lukken en zie al helemaal uit naar een broertje of zusje voor onze kleine meid!  

Terug
Bovenaan