Trotse mama wil zwanger worden..

Hey Lientje,

Bij jou ook zo spannend? Vind het ook weer supergezellig om zo te schrijven op het forum ;) ben eigenlijk al 1,5 jaar niet weggeweest (wij gingen juli 2007 voor de eerste).
Wanneer wil jij testen?

Ik ben echt te ongeduldig, maar we wachten af. Ik geef nog borstvoeding dus mn cyclus is nog niet op orde. Heb dus maar een schatting gedaan over mn NOD (12 feb) zoiezo is er maar een kleine kans dat ik zwanger ben. Ook door de borstvoeding. Ben nu langzaam aan het afbouwen dus misschien dat ik straks weer een "gewone" cyclus heb.

Groetjes Jen

hey dames...

Nou ik had tegen jullie gezegd dat ik afgelopen zondag of maandag mijn eisprong verwachtte omdat ik een licht streepje zag op mijn ovu.test nou ik had hem vandaag pas echt positief...dus klussen maar hihi

hoe gaat het met de dames op het wachtbankje??? spannend he...
voelen jullie al van alles...??????

vandaag de logeerkamer leeg gehaald(bijna leeg) dan ff de wanden schoonmaken en dan kan ik gaan verven...heb ik best wel zin in moet ik zeggen...lekker ff de klusvrouw uithangen, mijn man heeft namenlijk van die 2 linker handen.....hopen dat de verf in 1x zal pakken...

nou ik ga mijn zoon ff in bad doen
groetjes mij

oeps vergeten....

hoe gaat het met onze zwangere dames????
toppertje en missmama

missmama voel je je al zwanger of kan je het nog steeds niet geloven.....

Toppertje hoe voel je je nu???
ja ik vraag het ff voor de vorm ik wil niet stom overkomen om jou niets te vragen...

liefs mij

Hallo,

Wat spannend voor de meiden op de wachtbank. Ik begin ook heel erg nieuwsgierig te worden. Het is voor mij heel herkenbaar wat lientje schrijft. Het is vandaag 3 weken na mijn mk, en er is van alles gaande in mijn lichaam. Ik ben echt intens moe, moe en nog eens moe. Af en toe gemene steken in mijn borsten en een rare metaal smaak (schijnt  voor te kunnen komen bij een zwangerschap)  in mn mond. Ik durf het niet te hopen dat het nu gelijk na de mk raak is, maar de dingen die ik voel vind ik ook niet helemaal normaal. We proberen dus maar rustig af te wachten.

Allemaal succes met het klussen en wachten
groetjes An1974

Hoi ik1978,
Het is inderdaad ingezonken dat ik zwanger ben!!!
Vind het alleen zo raar dat ik niet misselijk ben...komt zvast nog.Heb alleen gevoelige borsten en ben ontzettend moe...
O ja, en ontzettend emo, niet te geloven, kan niet normaal meer tv kijken...
Heb verloskundige gebeld en echo centrum, krijg op 3 maart m'n 1e echo, ben dan 9 weken.En 6 maart naar de verloskundige.
Heb er weer helemaal zin in!!!
Ben benieuwd wanneer ik ben uitgerekend, zo ergens tussen 25 september en 5 oktober, had zo'n late eisprong (dag 24), ik hoor het wel met de echo.
Dus met mij alles goed, hoop dat jullie ook snel zwanger worden!!!Hier nog wat glitters: ********************************* ******************************* ********************************
Groetjes Roos.

Dag dames,

Weer een spannende tijd voor een paar dames.... Ik hoop het zo voor jullie.
Hier gaat het iets minder even. Zit thuis van mijn werk. Elke dag heb ik veel last van mijn bekken/SI gewricht. Huisarts denkt aan bekkeninstabiliteit. De afgelopen vier dagen waren geen pretje. S morgens gaat het allemaal prima, maar in de loop van de middag komt het weer om de hoek kijken. S avonds kan ik amper nog een stap zetten door het huis. Daar zit ik dan op mijn krent toe te kijken hoe manlief alles in huis doet en voor de kinderen zorgt. Ik vind het helemaal niets. Wil zo graag wat doen en mijn vriend ontlasten, maar elke stap doet zeer en dan weet ik dat ik toch maar naar mijn lichaam moet luisteren.
Ik ben heel blij dat ik zwanger ben en kijk ook erg uit naar het moment dat ik het kindje in mijn handen mag houden, maar op dit moment kan ik nog niet echt van het zwanger zijn genieten. De hele dag misselijk en dus veel pijn bij het lopen.. en dat is best lastig met twee kids in huis. Sta ik s morgens te spugen boven de wasbak, staat mijn zoon naast me dezelfde geluiden te maken. Hij gaat bijna echt over zijn nek, omdat hij mij ziet spugen. Ik maar zeggen ga maar even lekker in de kamer spelen...
Ik weet dat er straks mooiere tijden aan gaan breken dus ik houd het echt nog wel even vol. Kijk alleen wel uit naar het eerste echte teken van leven. Tot op heden weet ik dat ik zwanger ben, maar heb ik geen benul van wat er zich daarbinnen allemaal afspeelt. Gaat het allemaal wel goed met kleine uk? 19 februari (over twee weken), mogen we een kijkje nemen. Daarna voel ik   me vast weer wat zekerder.

Sorry, ik wil hier helemaal niet klagen. Voel me altijd zo schuldig.....waarom zeur ik toch ik ben toch zwanger.... ???
Ik lees altijd met jullie mee!!! En duim natuurlijk flink voor jullie. En die glitters....
Daar komen ze dan...
************************ ************************* ******************* ***************************
************************* ************************ ******************** **************************
Nog meer?
************************ ********************** ***************************** ********************
*************** ******************************* ********************** ***************************
Wel goed vangen hé!
Meiden ik hoop snel weer hele goede berichten te lezen!

Liefs van mij

Hee meiden,

Ik heb 2 nachten waardeloos geslapen en ik kon me vanmorgen niet meer inhouden, toch getest dus...maar helaas niet zwanger! Jammer, maar vind het geen ramp na de mk, dus laat de ongi maar komen. Ik hoop dat het niet te lang op zich laten wachten...

Liefs Lientje

Hoi dames,

Allemaal aan t wachten! SPANNEND!!! Ik kan bijna niet wachten, nog 4/5 dagen tot mn nod. Ben vandaag de hele dag duizelig en mn borstvoeding begint ineens onwijs terug te lopen. Jammer, maar dat word een hoofdstuk wat we dan gaan afsluiten. Hij heeft nu   20 weken bijna alleen maar borstvoeding gehad terwijl ik in eerste instantie zij dat ik het maximaal 3 maanden ging doen. Dus ga nu langzaam afbouwen en we zien wel wanneer het stopt

@ Miss mama: Misselijk zijn hoeft echt niet tijdens je zwangerschap. Ik heb er pas vanaf week 36 last van gehad en daarvoor niks, ik voelde me kip lekker. Die laatste weken trapte er een 9 ponder in mn maag als ik had gegeten, hij was tot de bevalling niet ingedaald en kon daarom nog mooi rondjes draaien en dus mn eten dr uit trappen.

@ Toppertje, bedankt voor de glitters, wie weet gaan ze helpen

@ Lientje, je kan te vroeg getest hebben he, wacht nog even rustig af. Houd moet !!!!

Kizz Jen

Terug
Bovenaan