Trotse mama wil zwanger worden..

Miss Mamma wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd. Geniet heerlijk van dit fantastiche wonder.

Hier zijn we druk aan de klus. Had vandaag even een dip dag. Ik voel me niet lekker, moe enz,enz. Heb het erg druk op mn werk, wat factoren die me stress bezorgden, dus dat zal allemaal wel de boosdoener zijn.
Ik ben erg benieuwd wanneer ik mn nod heb,nu na mn miskraam. (het liefste hoop ik natuurlijk dat het weg blijft en dat het gelijk weer raak is)

Groetjes an1974

Hoi Miss mama,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Nog een zwangere erbij. Erg leuk. Nu hopen dat de anderen ons snel gaan volgen. Wanneer ben je nu uitgerekend(volgens eigen berekeningen)? Al drie dochters dus.... en nu op naar nummer vier. Ik wens je een goede zwangerschap toe.
Ik ben de afgelopen week wat ziekjes geweest en daarom ook niet naar mijn werk gegaan. Het zwanger zijn vind ik best wel heftig met twee van die kleine koters om mij heen. Vooral omdat ik in de eerste maanden erg misselijk ben en veel last heb van mijn bekken of SI gewricht. Ik ben maandag 9 weken zwanger...
Kijk uit naar de middelste maanden. Op 19 februari (11 weken en 3 dagen zwanger) heb ik mijn echo... Nog wel even wachten dus, maar aan de andere kant zie je dan als het goed is al wel wat meer.

An1974 ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en je miskraam dan een beetje achter je kunt laten.

Liefs mij

Hoi Toppertje,
Ik had deze maand zo een late eisprong...op dag 24.Dus ben nu bijna 5 weken ipv 6.Denk dat ik rond 4 oktober uitkom.Maandag verloskundige bellen en vragen naar een echo met een week of 8 a 9.Kan niet wachten tot 12 weken, zo na een miskraam krijg je hier altijd makkelijk en extra echo, om je gerust te stellen.En de kans dat het nog fout gaat met een kloppend hartje met 9 weken is klein.
Ben alleen bang voor de reactie van de verloskundige!Ik zei nog met nadruk dat ze me niet meer zou zien...na 3 kids!!!Enfin, daar zijn we  weer!

Jij bent zwanger van de 3e, die zwangerschap vond ik ook best vermoeiend.Ik moet zeggen ik werk niet (heb wel een oppaskindje) maar ik kan lekker onder uit op de bank als  mijn jongste dochter  en het oppaskindje in de box zit en slaapt.
Mijn man brengt de oudste 2 naar school, ik hoef ze alleen maar op te halen.
Had wel bekkeninstabiliteit, met de 3e zwangerschap, voor de 1e keer.Er is grote kans dat ik dat nu ook weer krijg, maar de behandelingen van m'n manuele therapeut zorgden ervoor dat ik er nauwelijks last van had.
Enfin, tuurlijk is het pittig, een 4e, maar ik hoef het niet allemaal alleen te doen, gelukkig.
Jij ook succes met je mini babietje, wanneer ben jij uitgerekend?
Spannend hoor, bijna de echo.Wat duren de dagen dan lang he, tot de echo...
Groetjes Roos.

missmama...
wat geweldig voor je..nu al zwanger super joh...
geniet er van !!!!!!
enne strooi ff extra glitters..ik heb een ligt streepje op mijn ovulatietest dus zal morgen wel positief zijn dus een beetje geluksglitters kan ik goed gebruiken in mijn klusweekend

An ik hoop voor je dat je ook snel zwanger bent,het is je gegund(iedereen natuuurlijk)

nou ga ff lekker in bad
liefs mij

Hallo,

Ik zal ook even mijn leeftijd doorgeven, ben 25 jaar jong en heb al een zoontje van 1 jaar jong.
Er stond in de tabel idd eerrste kindje, haha

liefs kim.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));
'));
'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
32
3e
5
31 januari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
25
2e
1e
18 februari

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

miss mama

Zo ik heb het lijstje ff bijgewerkt hoor.
klopt het zo kim????
liefs mij

Miss mama,

Helemaal  super, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Geniet lekker van alle kriebels, altijd zo'n heerlijk gevoel.

Liefs Lientje

Hee hoi,

Ik zit hier op de wachtbank, maar ik vrees dat ik ongi ga worden. Had gister en vandaag (sorry) licht rose bij het afvegen...maar het is nog wel erg vroeg...tussen 4 en 18 februari kan ik ongi worden volgens de vk. Mmm, toch wel spannend!

De miskraam heeft de boel wel op de kop gezet, het gevoel rondom het zwanger worden en wat ik allemaal voel. Ik ben er ook onzekerder over geworden. Nou ja, we zien wel. Mijn duimen draaien voor ons allen op volle toeren!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan