Trotse mama wil zwanger worden..

Ik1978, dank voor je lieve begripvolle woorden. Teleurstelling is nu gelukkig wel weer gezakt. Probeer het maar positief te bekijken.

Roos!!!!!!!!!! Wat heerlijk voor je en spannend ook weer natuurlijk. Van harte met je zwangerschap meid. Ik hoop dat je er van kan genieten en de angst niet overheerst. Fijn hoor!

Lien, spannend weer hoor. En en miskraam zet de boel inderdaad op zijn kop. Het is eigenlijk ook heel gemeen. Je bent zwanger, mag weer even "proeven" hoe dat voelt met de bijbehorende verwachtingen en dan BOEM! Over en klaar, weg roze wolk. Dan lijkt het wel of de wens voor een zwangerschap nog groter is. Mijn duimen draaien hoor!!

Liefs Tara

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
2
31 december

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
33
3e
6
26 februari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
25
2e
1e
18 februari

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

miss mama

Hee hoi,

Ik denk dat m'n ongi gaat doorzetten, maar ik geloof, dat ik dit niet zo erg ga vinden dit keer... Nog even een momentje voor mezelf om de boel op de rij te krijgen, niet bepaald onbelangrijk, mocht je wel zwanger zijn moet de boel op orde zijn!

Nou ja, je horen nog wel van me en ik denk dat ik dan een nieuwe nod in mag vullen.

Liefs Lientje

He meiden,

@ik1978, das inderdaad een goede 2 x openen, dus dat heb ik nu gedaan en ga even op iedereen reageren! Veels te lang geleden!

@taralientje123, heerlijk zeg dat je nooit hoeft te koken! Mijn vriend heeft de opleiding tot kok gedaan en heeft de papieren, maar koken doet hij nooit en eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo lekker als hij kookt! Ik kan het ook niet goed, haha!

@knutseljuffie, werken bevalt me wel, maar zou het ook niet erg vinden om 2 dagen te werken! Vind het ook wel super druk zo en heb het gevoel dat ik de kids in de klas te weinig aandacht geef (klinkt gek, weet het). I
k heb ook z'on makkelijk mannetje, ligt vast aan de datum! Maarre op zijn tenen sabbelen dat heeft hij nog nooit gedaan! Wel draait hij af en toe van zijn rug op zijn buik en hij lacht de hele dag! Huilen  doet hij maar zelden. Heerlijk ventje.

@wendy, spannend hoor spiraaltje laten verwijderen. Heel veel succes meid en dat het maar snel mag lukken!!

@mis mama, van harte gefeliciteerd! Kom maar op met die glitters!! Word wel een beetje jaloers hoor! Iedere x de eerste maand zwanger, nee hoor gun het je van harte!

@toppertje79, nog 17 dagen en dan eindelijk de echo!! Aftellen maar.

@lientje, spannend hoor! Dubbele gevoelens zeker!!

Ik ben donderdag ongesteld geworden en zag net dat ik de lijst helemaal niet meer ingevuld heb, schaam schaam!! Ga het gelijk even doen!
Nou meiden fijne avond,

Liefs Jansske

Vergeet ik het nog bijna!!

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
3
20 februari  2009

Jansske
27
2e
4
27 februari ??

Trotse mama81
28
4e
5  na mk
 13 februari

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
33
3e
6
26 februari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
1e
12 februari

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
25
2e
1e
18 februari

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

miss mama

Hoi Allemaal!!

Allereerst zwangere dames, gefeliciteerd!!

@Jansske, Denk inderdaad dat het een goede datum is geweest hopen dat we onze volgende weer op zo'n mooie datum mogen verwachten. voor ons was het al een bijzondere datum, de in 2008 overleden oma van mn man was de 20ste september jarig, mn schoonouders zijn die datum getrouwd, mn man en ik kenden elkaar precies 5 jaar en ons nichtje is op 20-09-07 geboren. Een drukke datum dus.
Ik heb trouwens net zo'n gevoel als   jij, dat ik eigenlijk net te weinig tijd op school heb voor mn leerlingen. Wil ze eigenlijk meer aandacht geven, maar ben gewoon "maar" 2 dagen op school.

Verder is mn lijf volgens mij weer geintjes met me aan het uithalen. Ik heb exact dezelfde klachten als toen ik net zwanger was van mn kleine man. Heeel veel afscheiding, jeuk daar beneden (sorry voor de details) en heel moe, wil alleen maar slapen. Het enige verschil is dat ik nu met vlagen misselijk ben en weinig eetlust heb. Misschien heb ik wel gewoon het beginnende griepje onder de leden. Kan me haast niet voorstellen dat ik nu al zwanger ben. Bij de vorige heeft het ook een half jaar geduurd.

Wat kan dat wachten toch vervelend zijn dan he zeker als je zo'n ongeduld bent als ik. Naja, denk dat ik maandag ga testen, heb bij Jasper 4 dagen voor mn NOD getest en meteen een zwanger op het scherm. Dus kan het altijd proberen. Mn man is maandag jarig, dus het zou een mooi kadootje zijn.

Baaai Jen

Hee hoi,

Tussen nu en 18 februari kan m'n ongi komen, nog niks te bekennen... maar ik verwacht wel duiveltjes...dus laat ze maar komen!

Liefs Lientje

Hee Knutseljuffie,

Hoe gaat het? Spannend hoor!

Hier nog niks te bekennen, ik weet niet emer wat ik ervan denken moet...

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan