Trotse mama wil zwanger worden..

He meiden,

@knutseljuffie, spannend hoor! Laat je het wel meteen weten!!

@ik1978, lekker geklust?? Fijn he, ovaluatietesten haha! Nou maar hopen dat je zwanger bent deze maand.

@mismama en toppertje79, thnx voor de glitters, hopelijk brengen ze ons geluk.

Over 4/5 dagen beginnen de klusdagen weer! Ik heb nu ovaluatietesten, ben benieuwd!!

Fijn weekend meiden, xxx

@ Lientje, ben jou helemaal vergeten!! K*t hoor, dat je negatief getest hebt, nou mogen die duivels ook wel komen kun je in ieder geval verder!

hey hallo,

ja ovulatietesten zijn inderdaad heel fijn...weet je zeker dat je klust tijdens de eisprong!! en niet veel te vroeg/laat..
nou maar hopen dat het allemaal klopt om raak te mogen zijn...dat het op het juiste moment was...nu dus die slopende 2 weekjes die 1e valt nog wel mee maar die laatste dagen zijn het ergst..
en ja lekker genoten van het klussen..
manlief heb ik niet verteld dat ik op dit moment vruchtbaar ben...wil hem niet het idee geven dat hij moet zeg maar...ben dan bang dat hij het een moetje gaat vinden en dan wil het misschien niet zo goed????weet niet hoor...misschien maakt het hem niet uit...
wat ik vooral een voordeel vind van de ovutesten is dat je zo goed weet wanneer je ongi moet worden...(of uitblijft)
als het goed is moet ik nu de 20e ongi worden (liever niet)

Nou we hebben net ons logeerbed verkocht via marktplaats...dus weer wat opgeruimd en weer centjes voor de vakantie erbij...kunnen we wat extras doen.

meiden nog een fijne avond
liefs mij

Dag dames,

Al meiden die wat meer weten??? Ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn, zou mooi zijn toch. Ik heb hier het gevoel dat ik ongi ga worden, maarjah, dat moeten we nog even afwachten. Toch balen dat mn cyclus nog zo onbetrouwbaar is door de borstvoeding. M'n zoontje wil trouwens inene de borst niet meer, dus hij krijgt nog maar 2 borstvoedingen per dag en 3 flessen. Jammer, maar stierkum toch ook wel erg makkelijk.
Nou ik ga mn luie lijf naar de sportschool slepen Kijken of we er nog wat af kunnen sporten voor de kilo's er weer aan vliegen!!

Groetjes Jen

Hee hoi,

Ik ben mega ongi geworden,  jammer maar geen ramp! Ik zie er wel de voordelen in na m'n mk, doet m'n lijf het in ieder geval goed, hihi! We hadden ook niet echt vaak gevreeen, dus het was wel maf geweest als het raak was, al is 1x goed genoeg, hihi!

Hier een aantal wachtenden, mijn duimpjes draaien voor jullie hoor!!! Ik moet helaas weer verder, maar ik dacht even een berichtje hier achter laten.

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Wat balen voor je, maar gelukkig heb je niet tot de 18de hoeven wachten op je ongi. Op naar de volgende ronde!! Hier nog geen RD, maar ben wel bang dat ze gaan komen. Suf he, heb zo'n voorgevoel.
Dus hoop dat ze dan maar snel komen als ze komen en dat ze niet weer 6 weken op zich laten wachten.

Zijn er nog meer dames die al wat meer weten???

Groetjes Jen

Hoi meiden,

ooo, wat ben ik hier lang niet geweest zeg.....alle kindjes waren hier ziek en daarna drukdrukdruk......

Wat is hier veel geschreven..heb het net allemaal proberen te lezen.

@ lientje: Welkom weer in ons midden

@ missmama: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!

Zag dat er meerdere nu op de wachtbank zitten. Spannend!!!
Ik ook...maar zal wel niet gelukt zijn deze maand. Hebben niet echt veel geklust...

liefs

hey meiden

hoe gaat het met jullie??
hier alles prima
de 20e mijn nod dus dat duurt nog ff...
ik voel nog niets en ik denk ook niet dat het raak is
en hoe is het met de rest van het wachtbankje??
en met de zwangere dames???

Ik weet niet of er ook dames zijn die in de klusperiode zitten dan zeg ik veel klusplezier en hou de lol erin he!!!

liefs mij

Terug
Bovenaan