Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi trotse mama,

Het gaat helaas vanzelf het afbouwen. Ik kreeg op mn werk geen tijd voor het kolven, dus het loopt heet snel terug. Hij is nu 21 weken, dus hij heeft opzich best een tijdje bv gekregen gelukkig (voordat ik was bevallen was ik vast besloten maar 12 weken te voeden omdat ik daarna weer aan het werk moest). Hij krijgt nu nog om 7 en 18 uur een bv en 3 flessen an af en toe fruit en groente tussendoor.
Die kleine wil trouwens liever de fles dan de borst! Wat heerlijk dat je al zo snel weer zwanger was. Wij hebben er bij de eerste 6 rondes over gedaan, dus ben benieuwd hoe snel het nu gaat lukken! Jij gaat voor je 4de kindje zie ik. Leuk hoor een groot gezin!! En als je je dan vergist in leeftijd moet je het wel in je voordeel doen :p niet in je nadeel

Groetjes Jen

Hoi knutsejuffie,

Wel jammer dat het door je werk zo is terug gelopen, maar je hebt het nog een lange tijd volgehouden. De fles drinkt natuurlijk ook veel makkelijker dan een borst..hihihi slim kindje!!!! Wel leuk he die groente en fruit happen die ze gaan eten....vond het zo leuk om te zien hoe ze die gingen eten...eerst de vieze bekkies die ze trekken en daarna het genieten.
Ik heb de jongste bijna een jaar borstvoeding kunnen geven, maar ik werk niet dus kon het hem gewoon rustig thuis geven. De andere hebben 9 maanden en ongeveer 5 maanden borstvoeding gekregen. De middelste maar 5 maanden omdat ze toen te benauwd werd om nog aan de borst te drinken.

Ben ook benieuwd hoe snel het deze keer bij ons gaat...bij de eerste hebben we er 3 jaar over gedaan, bij de 2de 2 maanden, bij de 3de 3 maanden en bij de miskraam ben ik als verassing zwanger geworden.
We wachten dus maar rustig af.....

Nou ja, ik  ga nu eerst maar eens lekker slapen....

liefs

haha ja kim wachten duurt inderdaad lang!!!
nog een week wachten een lange week....ik heb niet het idee dat het raak is voel helemaal niets...

hoe is dat met de rest van de dames voelen jullie al iets of niets???

Mijn zoon is in de waarom fase als ik zeg van nee wil hij weten waarom niet en daarna nog weer waarom hihi eigenwijsje.....soms ook irritant hoor maar ja hoort er bij he

nou prettig weekend verder
liefs mij

Hoi trotse mama,

Wat heeft het bij jullie bij de eerste ongelofelijk lang geduurt!! maar wat heerlijk dat het bij de volgende zo snel ging, dat had je toen zeker niet verwacht. Ik hoop dat je nu ook weer snel zwanger mag zijn. Ben je al lang bezig?
Ik hoop ook weer snel zwanger te zijn. Mn ukkie is nu 21 weken, maar het voelt nu gewoon zo sterk dat ik nu alweer een kindje erbij wil (en mijn man heeft dat ook) Wel grappig. Mijn man en ik wilden 4 jaar terug echt geen kinderen voor mijn 28ste, daar waren we van overtuigd. Maar inene ging bij ons allebei de knop om en wilde we toen een kindje. Het voelde gewoon ineens goed. En heb ik op mn 25ste de eerste gekregen. Voor ik was bevallen hadden we besloten dat we echt wel een jaar gingen wachten. Zodra ik was bevallen wisten we allebei zeker dat we meteen weer een tweede wilde (en mn bevalling was verre van een pretje (30 uur, vacuum pomp en toen toch maar een keizersnee) . Toch maar even een paar maanden gewacht zodat mn lichaam wat tijd had om te herstellen.

Gek he hoe de drang voor een kindje opeens zoo groot kan zijn. Het voelt gewoon zo goed en natuurlijk om mama en papa te zijn.

Ik heb tot de een paar weken terug ook geroepen dat we er echt maar 2 wilden ;) maar mn man zei laatst ineens, misschien willen we er uiteindelijk toch wel 3 of 4.

Nou we zien wel waar het schip strand. Ik hoop in ieder geval dat we snel een tweede kindje in onze armen mogen sluiten. We hebben vandaag kunnen oefenen met het zoontje van vrienden van ons (van 1,5)

Hoeveel schelen jou kindjes?? En is het een beetje te doen? Ik blijf straks 2 dagen werken, mn man is 1 dag thuis en mn schoonmoeder past 1 dag op. Ben benieuwd hoe dat met meerdere kindjes loopt!

Liefs Jen

hallo dames,

ben heel moe dus even kort een berichtje vandaag mijn nod en meteen getest maar negatief, ben benieuwd of de red devils komen of dat de test te vroeg was....

kus

kim...

jammer dat je test negatief is...
had het graag anders voor je gezien...

ik voelde vandaag af en toe wat ongi pijntjes dus ze zullen wel snel komen..
en dan op naar de volgende maand...
mijn nod is morgen maar kan ook vrijdag zijn weet het niet zeker maar maakt ook niet uit ongi is onderweg..

nou meiden weltrusten voor straks
groetjes mij

Terug
Bovenaan