Trotse mama wil zwanger worden..

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2009 23:20:40'));

NOD
LEEFTIJD
KINDJE
RONDE
verwachte NOD

ikke1978
30
2e
4
20  maart  

Jansske
27
2e
4
27 februari ??

Trotse mama81
28
4e
6e  na mk
20 maart

mama1984
24
2e
8
onbekend

Tara
33
3e
6
26 februari

Forza1980
28
2e
3
31 januari

Inga8
30
2e
0
?

an 1974
34
2e
1e na mk
??????

Lientje
29
2e
1e na mk
04 februari

knutseljuffie
26
2e
2e
8 maart

Wendy
24
3e
1e
???

kim1983
25
2e
1e
18 februari

ZWANGER
uitgerekend op:
echo op:

toppertje

miss mama

Zo mijn lijstje ff weer bijgewerkt...ze zijn inderdaad gekomen vanmorgen zoals ik al had verwacht...mooi op tijd een cyclus van 30 dagen dus daar ben ik nu ook maar weer vanuit gegaan naar mijn volgende nod!! op naar ronde 4 dus....

ga vandaag de kamer van mijn zoontje in de verf zetten.
liefs mij

Hoi meiden,

Alles goed met jullie??

@ik1978, balen dat de red devils weer zijn gearriveerd...ons volgende nod is tegelijk! Is het gelukt met het verven??

@ Kim, weet je al wat meer.....

@ knutseljuffie,  Bijzonder he het gevoel dat je krijgt als je er klaar voor bent om zwanger te worden. Wet dat moment bij ons nog goed...
Onze kindjes schelen 20 maanden en 21 maanden. Toen ze ongeveer 9 maanden waren, waren wij klaar voor een volgend kindje. Nu wilden we eigenlijk wat langer wachten voordat we voor de vierde wilden gaan. Maar door de miskraam die ik heb gehad in augustus is het toch weer gaan kriebelen. Ik ben toen "perongelijk" zwanger geworden.
Soms twijfel ik nog wel hoor. Onze jongste 2  kindjes moeten erg regelmatig naar het ziekenhuis voor controles en hebben een hele slechte start gehad...daar zijn we nu  ook weer  erg  bang voor bij een eventuele volgende zwangerschap..
De middelste heeft  nu net binnen 2 weken 2 keer een longontsteking gehad.....
Heb wel het geluk dat ik  thuis ben met  onze kindjes. Zit volledig in de WAO..

Hihihi...ben benieuwd hoe groot jullie gezinnetje gaat worden...Het is ook gewoon zo heerlijk om  papa en mama te zijn. Hoop dat het bij jullie ook snel gaat lukken. Lijkt me ook wel heel leuk zo'n klein leeftijdsverschil.

Wat voor werk doe jij?? Is dat goed te combineren met je gezinnetje??

liefs

Hoi trotsemama,

Wat balen dat je kindje longontsteking heeft gehad! En vervelend dat 2 van je kindjes een slechte start hebben gehad. Hoe kwam dat (als ik vragen mag)?
Mijn kleine heeft ook niet een hele goede start gehad. Tijdens de bevalling bleek dat uk al meerdere weken in vruchtwater met poep had gelegen en hij kon zn glucose niet op pijl houden omdat hij zo groot was (9pond) dus hij heeft met een infuus op de kinderafdeling gelegen. Hij heeft ook even last gehad van de bevalling!
En over mijn werk. Ik ben docente beeldende vorming op een school in amsterdam. Dat doe ik 2 dagen in de week. Verder geef ik workshops aan basisschool leerlingen. Dat is prima te combineren met de kleine. Hij is 1 dag bij mn schoonmoeder, 1 dag met papa en vanaf april 1 dag op kdv. Ik hoop ook dat het voor ons allebei snel raak is we zijn flink aan t klussen want maandag is ongeveer mn ei, dus we wachten rustig af!!
Wat vervelend dat je in de wao zit. Lijkt me best naar, wat deed je voor werk? Wel lekker dat je nu fulltime moeder kan zijn! Zeker met zoveel kids, is al een fulltime werkweek opzich.

Liefs Jen

Hoi knutseljuffie,

Was wel een flinke baby ja met 9 pond. Heeft je kindje lang in het ziekenhuis gelegen?? Is wel rot he als je je kindje niet meteen zelf thuis kan verzorgen. Heeft hij er iets aan overgehouden?? Of is hij nu verder wel helemaal gezond??

ja mag het vrgaen hoor waardoor mijn jongste een slechte start hebben gehad!!!!
De middelste werd ongeveer 10 minuten in de armen van haar vader erg slap. Ze had moeite met ademen. Waarschijnlijk zat haar neusje dicht.Binnen een uur werd ze met sirenes vervoerd naar een kinderziekenhuis.  Ze heeft 2 weken op de ic gelegen, waarvan ruim een week aan de beademing. Ze heeft in het ziekenhuis  waarschijnlijk toen ook  een longontsteking opgelopen. Is nog steeds onduidelijk wat ze toen mankeerde.
De jongste is ook direct na zijn geboorte opgenomen en ook een week lang beademd. Ook heeft hij toen waarschijnlijk een longontsteking opgelopen. Hij was wel iets sterker dan zijn zusje, dus heeft minder lang op de ic gelegen.(heeft wel 2 weken in het ziekenhuis gelegen)
Beiden hebben nog steeds problemen met hun longen. Zijn   vaak benauwd en gebruiken daar ook medicijnen en een vernevelaar voor.
De middelste (meisje van net 3 jaar) heeft ook een slechte afweer. Daardoor heeft ze nu binnen een jaar al zeker 8 longontstekingen gehad waarvan een aantal dubbele. En nu dus weer binnen 2 weken 2 keer een longontsteking.
Vandaar dus dat we bang zijn dat een volgend kindje dit ook weer heeft.
De oudste heeft trouwens tot nu toe nergens last van.

Sorry voor dit lange verhaal, maar is niet korter uit te leggen..hihi

Fijn dat je je werk zo goed kan combineren met je gezinnetje. Wel lekker dat je schoonmoeder en de papa er ook een dag zijn voor jullie kleintje.

Ik werkte in de gehandicaptenzorg. Was echt mijn droombaan.....Als mensen zeggen dat ze het zo rot voor me vinden dat ik niet alles kan zeg ik altijd dat daar niks aan te doen is,  maar dat het wel als voordeel heeft dat ik zelf voor de kindjes kan zorgen.

liefs

Hoi Trotse mama,

Wij hebben allebai 5 dagen in het ziekenhuis gelegen. Dat kwam ook door mn keizersnee en omdat ze een baarmoederontsteking bij me vermoedde.
Onze kleine man is trouwens super gezond nu. Heeft nog nooit koorts gehad, nog nooit paracetamolletje nodig gehad. Af en toe een beetje verkouden en sinds zn geboorte al wel ontstoken oogjes, maar daar hebben wij meer last van dan hij.
Maar het is dan ook ssn sterke beer die wel tegen een stootje kan 5 maanden, al bijna 8 kilo en vaak al maatje 74. Hij heeft een buffer zullen we maar zeggen.
Wat lijkt me dat moeilijk als je kindjes last hebben van hun longen. Kan me voorstellen dat je bang bent dat de volgende het ook krijgt, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet te gebeuren! Laten we er maar vanuit gaan dat de volgende helemaal gezond is!!!!
Het is inderdaad lekker dat mn man en schoonmoeder voor Jasper kunnen zorgen als ik aan het werk ben. Ik zit dan ook wel op tegen augustus, dan ga ik tijdelijk 4 dagen werken omdat mn collega met zwangerschaps verlof gaat. Ik heb het aanbod vol enthousiasme aangenomen, maar me niet beseft dat ik dan zo veel bij de kleine vandaan ben.
Gelukkig is het tijdelijk! tot de kerst, dus het is te overzien, daarna is het weer 2 dagen. En moht ik nou zelf snel zwanger worden ben ik zelf met verlof in die periode . Hoop echt dat het allemaal een beetje snel gaat!

Liefs Jen

hey meiden,

Trotsemama ja het verven is gelukt, ik heb hem lekker laten meehelpen.
Hij een kwast en ik de roller zo leuk dat hij het vond!! Hij heeft inmiddels bijna het hele dorp verteld dat hij een nieuwe kamer krijgt en dat hij mij heeft geholpen met verven hihi.
oja wat een verhaal over je kids...onderzoeken ze ook waar die longontstekingen vandaan komen..ik bedoel waarom ze daar zo vatbaar voor zijn???
het is best wel heftig voor een kind om zo vaak een longontstekeing te hebben..
als ik zie hoe veel last mijn schoonvader er van heeft..
of is het voor een klein kind minder heftig?? lijkt mij niet toch.. ik weet het ook niet sorry..Als je geen antwoord wil geven is het goed hoor.
Ik baalde eigenlijk niet heel erg dat ik ongi was geworden, wel ff van shit maar verder niet meer mee bezig geweest.Ik had er ook rekening mee gehouden dat het niet zo was, omdat ik ook helemaal niets voelde....

Hoe is het met de rest van de dames..
knutseljuffie best heftig straks 4 dagen werken ipv 2..
Ik weet nog dat ik 1 dag extra moest 2 week achter elkaar, vond ik best druk ineens maar ja kom je ook wel weer door...als je dan hoogzwanger bent is het andere koek natuurlijk..ga je het dan weer afzeggen??

kim??? weet je al meer???

Tara jou nod komt er ook al aan...spannend, voel je al wat??

Missmama hoe voel je je...al echt zwanger...ook kwaaltjes of niet...
ik hoop dat het goed gaat..

nou tot snel dames..
liefs mij

hallo lieve meiden,

helaas zijn ook hier afgelopen donderdag de rode duiveltjes weer aangetreden, maar ja helaas pindakaas...
volgende keer beter.

hallo,

Wat een rot weer ineens zeg, mijn zoontje was aan het buitenspelen en die komt binnen en zegt dat het regent....Het was zo mooi...met het zonnetje... jammer.

Tara en janske hoe is het met jullie nod???
En de rest hoe is het met jullie??

hier alles rustig...wachten op de klusperiode he..niet dat we niet voor de fun klussen hoor dat gaat gewoon door hihi
De kamer van mijn zoon begint langzaam een echte jongenskamer te worden.
We zijn maandag bij de ikea geweest om inkopen te doen...en dat ga ik zaterdag allemaal in elkaar zetten...
Gordijnen zijn ook besteld dus daar moeten we nog op wachten en dan kan hij er slapen..hij kan niet wachten.

Nou ga aan het eten beginnen...lekker ovenschotel mmmm
liefs mij

Terug
Bovenaan