Hoi Meiden,
Alles goed met jullie??? Alweer druk aan de klus???
Ben blij dat de vakantie weer voorbij is hoor...kindjes zaten elkaar behoorlijk in de weg deze week.
@an, blijft toch balen dat de red devils weer zijn gearriveerd..blijft dubbel.
@ kim, balen voor je dat de red devils bij jou er ook weer zijn.
@ moeke, welkom in ons midden!!
@ Ik1978, vast wel heel erg leuk om te zien hoe trots je zoontje is op zijn nieuwe kamer. Jullie hebben dit weekend dus nog een hoop in elkaar te knutselen dit weekend.
Mijn dochtertje heeft een afwijking aan haar afweer. Er ontbreken bepaalde eiwitten. Ze kan hier later wel overheen groeien. Als ze een longontsteking heeft is ze wel wat beroerd, maar ze kan gelukkig wel altijd thuis blijven en behandeld worden met anti-bioticum. Haar conditie gaat wel steeds heel erg hard achteruit. Maar dat bouwt ze gelukkig ook wel weer snel op als ze zich weer beter voelt.
Omdat ze vaak niet heel erg ziek of benauwd toont hebben de artsen haar al een aantal keer meer dan een week met een longontsteking laten lopen. Daarom ben ik nu een stuk mondiger geworden en zorg ervoor dat ze goed onderzocht word als we een longontsteking vermoeden. We hebben er tot nu toe nog nooit naast gezeten.(helaas)
Ze krijgt nu preventief antibioticum al een paar maanden, maar desondanks toch weer 2 longontstekingen gehad.....dus nu maar weer een andere antibioticum proberen.
@ knutseljuffie, heerlijk dat hij zo'n flinke en vooral gezonde knul is. Geniet er maar lekker van!!
Wel grappig..ons zoontje heet Casper!!
Lijkt me wel heavy hoor van 2 naar 4 dagen werken. Gelukkig is het tijdelijk, maar toch kan me je gevoel wel indenken. En inderdaad misschien ben je tegen die tijd wel weer zwanger!! Laten we het hopen.
Ach de twijfel blijft..zeker nu de andere weer zo aan het kwakkelen zijn......weet het niet zo goed, maar we blijven wel klussen we zien het wel...
hoe gaat het met de dames op de wachtbank Janske en Tara??
En de zwangeren toppertje en miss mama hoe gaat het met jullie?? Hoe ver zijn jullie nu???
Sorry zie dat het een beetje een erg lang verhaal is geworden...krijg je ervan als ik hier maar 1 keer per week kijk....
liefs