Trotse mama wil zwanger worden..

hey moeke,

een cyclus van 24 dagen is wel kort zeg,en dan echt een lange ongi er achteraan pff..
ik heb een cyclus van 30 dagen, en een ongi van 4 dagen soms 5.
Ik gebruik sinds vorige ronde ook ovulatietesten,vind het wel makkelijk hoor weet je in ieder geval wanneer je precies vruchtbaar bent en wanneer je ongi wordt( liever niet natuurlijk hihi)

Deze week is mijn vruchtbare periode dus we gaan er voor deze week...
en dan maar hopen dat de rest zijn werk doet...aan ons zal het niet liggen haha

knutseljuffie misschien ind. wel een innestelbloeding.... ik hoop het voor je
ik zou het ook niet weten...je lichaam kan rare dingen doen

nou ga maar eens beginnen aan de schoonmaak

liefs mij

Hoi dames,

Mag ik meedoen?

Ik heb een zoontje van 5 jaar en was zwanger, maar ,3 maanden geleden ben ik bevallen van een dood kindje van 20 weken.
Dat was heel moeilijk voor ons, want na 12 weken dachten we dat het goed zou gaan,
maar helaas,
We zijn net bezig en hoop dat het gaat lukken en goed zou gaan.

Ik wens jullie veel secces en hoop dat jullie snel zwanger mag worden.

Groetjes

ikben26
natuurlijk mag je mee kletsen..
wat een verhaal zeg...hoever was je dan als ik vragen mag???
En wat knap dat je er nu alweer voor gaat...

dus welkom en klets lekker mee
groetjes mij

Hoi meiden,

@ knutseljuffie, spannend hoor...wie weet....

@ikben26 welkom in ons midden, jeetje wat heftig zeg om met 20 weken te moeten bevallen. Vrienden van ons is het ook overkomen, en weet door hun hoe heftig en verdrietig het kan zijn.

@ moeke77, een cyclus van 24 dagen??? Ben stiekem een beetje jaloers...mijn cyclus duurt 35 dagen...is altijd zolang wachten.....als je bgrijpt wat ik bedoel...

@ ik1978, en zijn de gordijnen al binnen?? Kan me voorstellen dat hij nu niet meer kan wachten.

liefs

Hoe gaat het hier met iedereen???
Ik heb gister mijn 1e echo gehad!!!
Ik ben zoooo blij!
Het hartje klopte keurig, ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger, ook blij te zien dat het er maar 1-tje was(word ons 4e kindje) kortom, hoe blij kan je zijn met een mini-babietje van 2.4 centimeter!!!!
Ben 3 oktober uitgerekende, a.s vrijdag, 6 maart  1e afspraak bij verloskundige en 23 maart 2e (12- weken) echo.Laat dan meteen een nekplooimeting doen.

Hoe gaat het hier met jullie?Al een zwangere erbij?Lees nog altijd lekker mee hoor!
Hierbij nog een portie vruchtbaarheidsglitters!!:*************** ***********************
************************* ******************************* ******************************* ***********

Groetjes Roos.

hoihoi,

wie is er nou jaloers op een sycles van 24 dagen, heb maar 2 weken de tijd om te klussen, jaja ik weet het wel sneller dan jullie das waar natuurlijk maar dan nog, minder tijd om te klussen heeft ook nadelen hahaha!!!!

maar goed ik ben weer bijna de rode duiveltjes kwijt  tijd voor een sprankje geluk, ook voor jullie natuurlijk.....

zal leuk zijn als we allemaal tegelijk kunnen melden dat het raak is he!

Hallo dames,

Ik ben Hanneke en samen met manlief nu bezig voor nr 2. Zo'n 2 maanden geleden een miskraam gehad, wat toch meer impact had dan ik had verwacht.
Zit nu in 2de helft van periode en heb last van onderrug en soort krampen, maar durf niets te hopen....

@missmama: Feli!!!! En geniet er lekker van!

Hanneke

trotse mama helaas zijn de gordijnen er nog steeds niet...ik verwacht dat ze do of vrij wel zullen bellen dat ze er zijn....

missmama wat goed om te horen dat alles goed is..
fijn ook dat je nu hebt kunnen zien dat het hartje en de rest goed werkt...
dus nu volop gaan genieten he!!!!
En ja als het de 4e is kan ik me voorstellen dat je blij bent dat het maar 1 is haha
maar als het er 2 waren waren ze wel groot geworden toch???
maar dat is gelukkig niet zo.

Hanneke welkom hier...
Dus ook  voor het 2e kindje...leuk he.. vind jij het ook net zo spannend als bij de eerste???Ik vind het wel weer heel spannend...
Hoe oud is je eerste??
die van mij is 3,5 jaar oud
vervelend van de miskraam, ik kan me voorstellen dat het meer met je doet dan je verwacht...ik kan er niet over meepraten..

nou meiden tot snel
liefs mij

Terug
Bovenaan