Trotse mama wil zwanger worden..

Hoi meiden,

hier zijn de red devils vanochtend toch gearriveerd....ik hou nu maar een cyclus aan van 38 dagen...en deze maand nog actieve worden in bed..hihihi... De jongste ligt nu niet meer bij ons op de kamer sinds een paar dagen dus wie weet helpt dat wel....

liefs

Heb het lijstje ook weer ffies aangepast....

Naam            

Leeftijd

Kindje
 ronde
 NOD
/

ikke1978

30

2

0 na mk

11 juni

knutseljuffie(jen)
26

2

1 na mk

10 mei

trotsemama81

28

4

9  na mk

16  juli

an 1974

34

2

4e na mk

29  mei

mamavansophietje
30
2

2
15 juni

He, wat balen!!! Misschien is het inderdaad een idee om ook eens ovulatietesten te proberen? Ik weet natuurlijk nog niet hoe succesvol dat mij is.... En ik kan me ook best voorstellen dat het scheelt dat de jongste niet meer op jullie kamer slaapt!

hallo allemaal,

wij zijn ook aan het proberen om een broertje of zusje voor onze eerste spruit.
wij zijn inmiddels alweer zo'n 13 maanden bezig, het wil dus niet zo opschieten,
we gaan nou volgende maand naar een gynacoloog om te kijken of die iets voor ons kan betekenen.
nou heb ik wel een heel onrelelmatige cylus en moet ik altijd maar gokken wanneer ik mijn ei heb enzovoorts.
nou meiden ik hoop dat het bij jullie allemaal wat sneller gaat dan bij mij.

Liefs mij

Hi Vlindertje, ik had je verhaal net ook al in je andere topic gelezen. Wat ontzettend frustrerend moet dit zijn. Hopelijk wordt je, met of zonder hulp van de gyn, snel zwanger (en wij ook allemaal natuurlijk!). In ieder geval welkom hier.

Liefs!

Hi ik1978, hoe is het bij jou?? Morgen je NOD toch? Voel je al wat? Bij mij wordt het ook spannend, vandaag dag 28, tussen vrijdag en maandag NOD. Aan de ene kant heb ik gewoon het idee dat ik ongesteld ga worden, aan de andere kant denk ik ook dat het wel eens gelukt zou kunnen zijn. Ik heb al een paar dagen 's avonds een opgezette buik, last van mijn darmen en met vlagen misselijk. Maar ja, dat zegt ook weer niks natuurlijk. Mijn man gaat van vrijdag tot zondag een weekendje weg met een paar collega's, dus ik ga sowieso niet voor die tijd testen. Ik wacht in ieder geval tot maandag en als het lukt (en nodig is...) nog een paar dagen langer.

Hoe is het verder met alle zieke kindjes en misselijke moeders?

Liefs!

hey dames,

Ik ben nogal ongeduldig aangelegd en had dus gisteren al getest...heeel vaag streepje, zo vaag dat ik dacht nou dit kon wel eens een voorgezet streepje zijn....
vanmorgen weer getest
jaaaaa ZWANGER

*********************************************** ************************** *********************** ************************* **************************   *************************** ****************** ******************************************* ***************************** *************************

Dus mamavansophie onze afspraak klopt aan mijn kant....nu hoop ik dat het bij jou ook klopt hahahaha

liefs mij

Jeeee, gefeliciteerd!!!!! Ik ga proberen om de afspraak ook na te komen....

Geniet ervan!

Terug
Bovenaan