trotse mama wil zwanger worden

Hey Imkie,

Vandaag je NOD!!! Al iets gemerkt? Al getest??

Hoe was je weekend Berlijn? Ging het allemaal goed met sophie in het vliegtuig? Ik hoop het wel.

Liefs Jen

Hallo!

Nou, Sophie had toch de zesde ziekte denk ik, vrijdag kreeg ze allemaal vlekjes op haar rug, buik en hoofd... Ze was niet meer ziek gelukkig en zondag waren de vlekjes ook weg. het weekendje Berlijn was super, wat een leuke stad! Op de terugvlucht had Sophie wel erg last van haar oortjes, dus de mensen die bij ons in de buurt zaten zullen ons wel niet erg aardig gevonden hebben!
De enige domper op het weekend was dat ik zondag al een klein beetje bloedverlies had (ik hoopte nog een beetje op en innesteling) en vandaag echt ongesteld ben geworden... Mijn temperatuur was vandaag ook weer omlaag. Echt balen, ik had er wel goede hoop op deze maand.

Liefs
Imkie

Hmmm, balen hoor Imkie, van je ongesteldheid. Bij mij is ie gelukkig sinds gisteren over (6 dagen echt heftig bloedverlies gehad) Dus we gaan er weer helemaal voor komende maand.

Klinkt trouwens inderdaad als de zesde ziekte die ze heeft gehad, zelfde symptomen als jasper had. Wel goed dat je het leuk hebt gehad in berlijn!

We zijn trouwens nog maar met z'n tweeen over nu hier. Rustig hoor ;) maar we hebben nog steeds hetzelfde doel, weer zwanger worden!! hoop nu echt dat het voor jou snel gaat gebeuren hoor!
Ben afgelopen vrijdag nog bij de gyn geweest, heb zeker weten geen verhoogde kans op een miskraam, de gyn wenste me veel plezier en succes de komende tijd met het maken van een baby en hoopte dat ze me snel weer terug mag zien, lief mens!

Nou ik ga weer wat doen, spreek je snel!!

Liefs Jen

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 10-8-2009 / ronde 4 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje
trotsemama / 28 / 14-08-2009/ ronde 11 na mk/ 4de kindje

Heb de lijst weer even naar boven gehaald

Wat een leuke gyn! Het is hier inderdaad rustig, misschien door de vakantie? Of de rest is toch afgehaakt vanwege dit irritante forum...

De volgende klusperiode valt midden in onze vakantie dus dat is in ieder geval gunstig...

Ik vul het lijstje even aan:

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje

Ronde 5 alweer, dat is de ronde waarin ik vorige keer zwanger werd, dus wie weet! Ik hoop het maar, het is ook de laatste ronde waarin ik kan neerzetten dat ik 30 ben, anders moet ik 31 gaan invullen, haha!

Liefs!

LOL, zo erg is het toch niet om 31 te zijn??? En inderdaad ronde 5 alweer. Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak is. Zou wel heel erg mooi zijn hoor! Zou toch leuk zijn een broertje of zusje voor sophie. En eind april/mei lijkt me een hele mooie periode om te bevallen ;)

Ik hoop voor mij ook dat het raak is want in principe van ik dus ook al vanaf februari/maart bezig, maar alleen maar zwanger geweest zonder resultaat. Dus voor mij mag er nu ook wel is een gezonde zwangerschap uitkomen. Hoop alleen niet dat het weer zo lang duurt als bij Jasper (7 rondes) Want dan zijn we nog wel even bezig.

Ik moet voor mezelf trouwens ronde 1 invullen, want afgelopen ronde hebben we toch niet in de goede periode geklust door de mk en mochten we ook eigenlijk niet zwanger worden van de gyn.

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 1 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje

Nee hoor, ik vind 31 helemaal niet zo erg! Mei is inderdaad een mooie maand (of eind april natuurlijk), vorig jaar ben ik ook in mei bevallen. Ik hoop ook voor jullie dat het snel weer raak is en goed gaat, je hebt het nu wel verdiend hoor! (en wij ook, haha!)

Sophie zei gisteren trouwens ineens "bal", toen ik keek waar ze naar wees was dat inderdaad een bal! De lijst wordt steeds langer! Ze zegt nu al: ja, nee, boem, ohoh, bah, ki (=kip), paadzj (=paard), boe (zegt de koe), beeh (zegt de geit/schaap), kaka (zegt de eend), whaaah (zegt de leeuw), daaah (=daag!), heel soms mama of papa, bal dus en ze knort (wat zegt het varken?). Trotse mama!

Leuk hoor!! Wat kan sophie al veel!! Jasper zegt alleen nog papa en mama, ohoh, bumba (ja hij kijkt ongeveer 1 keer in de week tv, maar volgens mij heetf ie het opgepikt van zn vriendje) en poe (poes) mn moeder probeert hem uit alle macht oma te laten zeggen... nog zonder succes. Maar hij gaat volgende week 3 dagen bij oma logeren, dus dan zal ze wel nog een poging wagen hem te leren.

Wat wel heel leuk is is dat hij nu bij hieperdepiep hoera z'n handjes in de lucht steek. Leuke show voor z'n verjaardag haha. En hij wijst naar alles wat ie mooi vind. En hij rent door het huis met z'n loopwagen. kruipen vind ie steeds minder leuk. Hij stopt speelgoed in z'n wagen (of wat ie maar kan vinden) en daar loopt ie dan mee door het huis! Echt zo grappig om te zien.
Hoop zo dat ie snel gaat lopen, want ik krijg zo'n last van mn rug door dat tillen, hij is nu 10,5 kilo en 77 cm lang ofzo. Dus dat gaat behoorlijk wegen als je die rond sleept. Hij kan eigenlijk ook niet meer in de babybjorn, het is niet meer te tillen.

Nou ik ga snel even opruimen, ik moet zo oppassen op 2 mannen (21 maanden en 5 jaar) dus dan heb ik er 3 :p even alles aan de kant leggen wat ze niet stuk mogen maken !

Liefs Jen

Terug
Bovenaan