trotse mama wil zwanger worden

De testen van sensitest heb ik vandaag ontvange. Wanneer testen jullie in de ochtend of in de avond...en waarin vangen jullie urine op?
Hopelijk gaat het gebruik van ovu testen leiden tot snel een positief resultaat.
Groetjes

Hoi meiden,

alles goed hier?

Balen Jen dat je ongi bent geworden....wel een beetje jammer van je vriendin die zo enthousiast is...onbewust kunnen mensen je soms zo'n pijn doen.

Volgende week heb ik mijn NOD, maar denk niet dat het raak is. Had me verteld wanneer mijn vruchtbare dagen zouden zijn. Denk dat ik ook maar eens aan de ovulatietesten ga...Tenslotte volgende week al een jaar geleden dat ik mijn miskraam heb gekregen....maar ffies aan mijn mannetje vragen wat hij van zulke testen vind.

Ga ffies natellen in welke ronde ik nu zit..zal dan het lijstje ook aanvullen!!

liefs

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 10-8-2009 / ronde 4 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje
trotsemama / 28 / 14-08-2009/ ronde 11 na mk/ 4de kindje

Heb het een beetje recht gezet...hoop dat het een beetje goed uitkomt.....

helaas dat doet hij dus niet...grrrrr...was het oude forum er nog maar ....grrrrrr

Balen he, hij haalt gewoon alle spaties er weer tussenuit.

@Imkie, Jasper had in de vakantie ook opeens 3 dagen 41 graden koorts, en de dag nadat de koorts over was inene z'n hele lijfje onder de rode stipjes.
Dat was dus de zesde ziekte, we waren met hem naar de dokter geweest omdat 3 dagen 41 graden wel erg veel was, zit je daar met een huilende baby in de caravan.

@trotse mama. Heb jij na de mk nog controle gehad en ben je gecurriteerd?? Ik zou trouwens gewoon is langs de gyn gaan, wie weet zit er wel wat verstopt ofzo?? ben je aan het wachten op een zwangerschap en dan lukt het niet, wel heeeel vervelend hoor :( Zou er zwaar gefrustreerd van raken.

@mama van simone, ik had gewoon een lege, goed uitgewassen jampotje waar ik mn urine in deed. Succes met je ovu testen.

Ik heb hier trouwens nog steeds de sensitest zwangerschapstesten niet binnen,. heb al een paar keer heen en weer gemailed met sensitest en ze gingen contact opnemen met tnt volgens mij, denk dat ik voor mn volgende NOD wel een set testen heb :p

Nou ik ben hier straks weer even!

Liefs Jen

Hallo allemaal,

Trotsemama, ik denk dat ik ook even naar de gyneacoloog zou gaan als ik jou was. Mijn nichtje heeft na een curretage een verkleving gekregen waardoor ze niet zwanger kon worden, toen die is weggehaald werd ze vrij snel zwanger. Dit hoeft bij jou natuurlijk niet aan de hand te zijn, maar je kunt het maar zeker weten. Ov-testen is ook een goed idee, ik ben er in ieder geval met die testen en met temperaturen achter gekomen dat ik altijd een late eisprong heb, meestal rond dag 20, deze cyclus zelfs 22.

Mama van Simone, ik vang de urine op in een plastic wegwerpbekertje (die ik dan wel omspoel en weer herbruik). Ik hoop dat de testen hun werk gaan doen!

Knutseljuf, wat raar dat je de testen nog niet binnen hebt, die zijn vast ergens kwijt geraakt! Vervelend dat Jasper de 6e ziekte had gekregen op vakantie. Heeft hij nadat de koorts weg was nog veel last gehad?

Wij zijn vanochtend even naar de huisarts geweest maar Sophie heeft geen oorontsteking. De koorts is vandaag ook al wat lager gelukkig. Hopen maar dat die echt verder zakt nu en dat Sophie zich beter gaat voelen, want morgen gaan we voor een paar dagen naar Berlijn...

Liefs!

Hoi imkie,

na de koorts heeft hij nergens last van gehad, de stippen die hij kreeg maakten hem niets uit, hij had niet door dat hij ze had (ja af en toe probeerde hij er 1 te pakken omdat hij dacht dat het iets was wat op zn huid lag ;) maar geen jeuk of pijn ofzo.
zou wel fijn zijn als ze zich wat beter gaat voelen, zieke kindjes is altijd zo zielig en als je dan nog een stuk moet reizen :(

Liefs Jen

Goedemorgen! De koorts van Sophie is gelukkig weg, en ik heb nog geen stipjes of vlekjes kunnen ontdekken... Mijn temperatuur blijft gelukkig wel nog steeds lekker hoog ;-) Straks rijden Sophie en ik naar Schiphol, ik ben benieuwd hoe het gaat. Eerst met buggy, luiertas en rolkoffertje naar de incheckbalie lopen (uitdaging 1), dan kunnen we in ieder geval de koffer kwijt. En daarna in het vliegtuig! Vorige zomer hebben we ook gevlogen, maar toen was Sophie pas 11 weken en sliep ze zowat de hele reis. Dat zal nu wel anders gaan, hopelijk gilt ze niet de hele boel bij elkaar...

Jullie allemaal een fijne weekend en ik ben hier waarschijnlijk maandag weer (NOD!).

Liefs!

Terug
Bovenaan