trotse mama wil zwanger worden

spannend hoor mama van simone, ben heel erg benieuwd!

Voor mij is maandag ook zo ongeveer mn NOD, ik weet het niet helemaal zeker, want ben afgelopen 1,5 jaar maar 3 keer ongi geweest (zwanger, bv, 2 keer ongi, zwanger, mk, weer zwanger, mk, ongi) dus je kan je voorstellen dat ik geen flauw idee heb hoe lang mn cyclus nu duurt en ik kan me ook voorstellen dat mn lijf nog van slag is van dit alles.

Liefs Jen

Hoi meiden,

wat spannend zeg dat jullie nu tegelijk jullie nod hebben. Heb je vandaag nog getest Jen??

hier nog geen positieve ovu test....dus nog ffies afwachten...

tot snel

Hier nog geen ongi, maar heb gisteren getest en toen was ie negatief, nou is dat natuurlijk ook nog een paar dagen te vroeg (3) dus kan ook zijn dat het daar aan ligt. Heb geen idee wanneer ik ongi ga worden, heb echt totaal geen inzicht in mn cyclus na al dat gedoe afgelopen jaar, wie weet heb ik mn ei wel een paar dagen later gehad en moet ik pas over 6 dagen ongi worden, dat zou ook nog kunnen.

@ mama van simone... weet jij al wat meer?? zou gewoon een test doen als ik jou was.

@trotse mama, ik ga ook aan de ovu testen als het deze maand niet raak is. Het is nu praktisch gezien de eerste ronde, maar door de twee miskramen zijn we nu toch alweer 7 rondes verder.
Veel plezier als je de positieve test hebt!!!

Liefs Jen

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje
trotsemama / 28 / 14-08-2009/ ronde 11 na mk/ 4de kindje

Zo hier is de ongi weer gekomen, precies 28 dagen na mn vorige, fijn dan mn cyclus nu weer een beetje op orde lijkt te zijn. Ik heb besloten toch maar niet aan de ovulatietesten te gaan.we zien het vanzelf wel. Ga proberen iets meer ontspannen te doen! En ik wil even een beetje gaan dieten. Weeg nu 81 kilo met mn 1.68 en ga een poging doen om 10 kilokwijt te raken (ik ben sinds mn bevalling al heel veel afgevallen, dus hoop dat deze poging ook gaat lukken)

Liefs Jen

Hoi meiden,

Balen van je ongi Jen, maar wel fijn dat je cyclus weer op orde komt zo.
Ik ben sinds half juni ook aan het afvallen. Zat niet lekker in mijn vel en bedacht me dat het ook geen kwaad kan voor mijn kinderwens. Ben nu al 12 kilo afgevallen en voel me echt een stuk beter...moeten er nog zeker wel 10 af, maar ben al aardig op weg. Succes ermee!!!

mama van Simone weet je al wat meer??

Ik heb nog geen positieve ovu test gehad, maar ben het de afgelopen 2 dagen ook vergeten om een test te doen...
Mijn zus vertelde zaterdag dat ze zwanger is van haar 1ste kindje. Heb een hele goede band met mijn zus en ben dus ook heel erg blij voor haar. Toch steekt het wel een beetje dat wij nu alweer een jaar bezig zijn en zij binnen 2 weken zwanger is......Ben er dus niet zo bij geweest met mijn hoofd dit weekend...vanavond maar weer netjes testen.

Zal zo ffies berekenen wanneer mijn volgende NOD is en het lijstje weer invullen.

liefs

Knutseljuf(jen) / 26 / 28-09-2009 / ronde 2 na 2 mk/ tweede kindje
Imkie / 30 / 9-9-2009 / ronde 5 / tweede kindje
mamavansimone 34/ 28-08-2009 / ronde 7 na mk / tweede kindje
trotsemama / 28 / 13-09-2009/ ronde 12 na mk/ 4de kindje

zag net bij de berekening dat zaterdag mijn vruchtbaarste dag zou zijn geweest en dan gisteren dus mijn ovulatie.....en dan heb ik net niet getest...gelukkig wel zaterdag met mijn mannetje "geknuffeld"...hihihihihi.... Dus wie weet....

Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Doe je er nog iets speciaals voor of let je gewoon op wat je eet?

Terug
Bovenaan