trotse mama wil zwanger worden

Hi, hier ben ik weer! Wij hadden voor Sophie's verjaardag ook hard geoefend met hiephiep hoera, maar ze kon het nog niet... Leuk hoor!

Sophie slaapt de laatste tijd heel slecht. Ze komt moeilijk in slaap (ik moet er bij blijven totdat ze echt diep in slaap is) en de laatste week wordt ze 's nachts steeds wakker en wil dan echt niet meer slapen. Of tenminste... niet meer in haar eigen bed. Als we haar bij ons leggen is ze meteen vertrokken! Dat doen we dan maar want anders komen we zelf helemaal niet aan slaap toe maar ideaal is het niet. En ook niet echt bevorderlijk voor ons seksleven... Vandaag of morgen zit Lekker slapen zonder huilen van Elizabeth Pantley in de bus, ik hoop dat dat DE oplossing gaat bieden!

Zaterdag vertrekken we naar Italie, ik heb er erg veel zin in. Onze klusperiode valt ook midden in de vakantie dus ik ben benieuwd! Jij hebt in de tussentijd je NOD, spannend!

Wat is het warm he vandaag.... zit maar even binnen en ik dacht zal eens even kijken of er nog nieuws is op het forum. Maar het is best stil(ook wel de verwachting met dit warme weer).
Hier gaat alles zn gangetje, heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en afgelopen maandag had ik een licht streepje op de test, dinsdag was hij nog iets lichter. We zijn er maar vanuit gegaan dat dat het moment moest zijn dus ma en di lekker geklust. Voor maandag ook natuurlijk hoor om de dag of om de 2 dagen. Het is een actieve periode geweest dus nu maar hopen dat het ook een positief resultaat heeft.
Nou ga eens even bedenken wat ik ga eten.
Ik hou jullie op de hoogte

Hey imkie,

Jasper had vannacht ook echt een spooknacht. Echt de hele nacht wakker, denk last van z'n tanden (hij heeft er ook pas 2)
Vervelend dat sophie zo slecht slaapt, en als tussenin liggen dan de enige oplossing is zou ik dat ook gewoon doen hoor. Helaas slaat die uk van mij tussenin nog slechter dan in zn eigen bedje.

Ik heb volgende week vrijdag m'n NOD, hoewel ik het idee heb dat vorige week dinderdag mn NOD had, dus morgen een week geleden. Ik ben wel lichtjes misselijk en heb last van beetje krampjes in mn onderbuik, allemaal dingen die ik vorige keer ook al zo vroeg had..... Ben benieuwd. Eerst maar is een weekend lekker feesten op lowlands en dan gooi ik er in de loop van volgende week wel een test tegenaan.

@mama van simone, spannend he die wachtdagen, ben ook echt de dagen aan het aftellen... maarjah nog even geduld ;)

Veel plezier op vakantie imke!!

Liefs Jen

Sophie voelde denk ik dat het boek was binnengekomen, want ze ging gisteravond zonder al te veel problemen om 20u slapen. Ze werd om 5.15 pas weer wakker. Op zich wel erg vroeg natuurlijk maar na de afgelopen weken ben ik hier al erg blij mee. Tot half 7 heeft ze bij ons in bed zitten spelen en nog een klein hazeslaapje gedaan en ze was erg vrolijk (behalve toen ik de autosleutels afpakte, toen werd onze kleine driftkop BOOS). Vandaag nog een paar werkdingen afronden, vanmiddag heb ik nog een sollicitatiegesprek en dan is het echt vakantie!

Jullie succes met wachten en tot in september!

Imkie prettige vakantie, en wie weet kom je wel zwanger terug.
Heel veel plezier

Hoi meiden,

wat een gezoek zeg om jullie te vinden. Had problemen met de laptop..steeds als ik net was ingelogd en op pagina 15 was met zoeken liep hij vast...grrrr...
We zijn ook nog 2 weken op vakantie geweest, dus bedenk me net dat ik alweer heel lang niet geweest ben....

Spannend Jen al bijna je nod..heb je nog last van klachten??

mamavansimone...jij ook al bijna je nod... ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten ben heel erg benieuwd of het gaat werken. Of ik dan een beetje inzicht ga krjigen wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb.
Had afgelopen maand gewoon al 5 dagen te vroeg mijn nod...gelukkig had ik al maandverband enzo meegenomen naar de camping....was wel heel heftig en langer dan normaal...maar ja deze maand dus in ieder geval niet in de zenuwen gezeten.

tot snel!!

Hey dames,

Ik heb hier helemaal geen klachten, ga dr ook vanuit dat ik niet zwanger ben hoor, kan het me ook niet voorstellen dat het 3 keer achter elkaar meteen de eerste ronde raak is, zou wel erg gek zijn!

@trotse mama, ik zit er ook over te denken om volgende maand met ovu testen te werken, we willen toch wel erg graag "snel" een tweede, en met de twee miskramen zijn we zo toch alweer 7 maanden verder. Dus hoop wat duidelijkheid te krijgen met ovutesten, als het goed in moet ik ergens tussen vrijdag en maandag ongesteld worden, dus we wachten af, ik wil zaterdag gaan testen, we gaan dan naar een familiefeest en ik wil weten of ik dan een wijntje kan drinken.

@ mama van simone, wanneer heb jij je NOD ook al weer??

Liefs Jen

Goedemorgen
MIjn nod is volgens mn eigen berekening cyclus van 28dgn vandaag. Als ik uitga van 2weken na mn ei dan is het as maandag. Di avond had ik erge ongi bbuikpijn, op woe ochtend wat bruinige afscheiding met spoort bloed, nu niets. We wachten in spanning af, zet het door of is het innesteling. Ik hou jullie op de hoogte

groetjes

Terug
Bovenaan