trotse mama wil zwanger worden

Hier nog geen nieuws. Geen ongi, af en toe nog wat ongi achtige buikpijn. We wachten maar af. Gisteren getest maar die was negatief. We wachten maar rustig verder af. Bij mn eerste zwangerschap was ik 10dagen overtijd toen ik positief testte.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes

Hoi meiden,

@ mamavansimone, spannend hoor...hou ons op de hoogte.

@ jen, ik heb er niets speciaals voor gedaan. Ik ben gezonder, regelmatiger en minder gaan eten. Ook snoep ik nu een stuk minder. Het afvallen gat daardoor voor mij erg goed. Nu in 2,5 maand dus al 12 kilo.

liefs

@trotse mama, als ik nog minder ga eten dan ga ik van mn graatje ik eet al vrij normaal en snoep nauwelijks, heb gewoon heel erg aanleg om dik te worden.
Nou heb ik nu maat 42 en ik zou wel heel graag in een maat 40 willen, maar het hoeft van mij niet super snel te gaan. Voor de kerst (dus binnen een maandje of 3,5) 8 kilo eraf zou voor mij prima zijn!!
Ik fiets en wandel heel graag, maar dan moet het daar ook wel weer voor zijn!

Ik zie trouwens dat ik heb ingetypt dat ik 1.68 ben hierboven, ik ben bijna 1.78 :p is nogal een verschilletje

Ongi is hier gelukkig minder heftig dan vorige maand, hopen dat ie ook geen 7 dagen duurt deze keer!

@mama van simone, spannend hoor, hoop gewoon dat je laat een positieve test hebt!!!

Liefs Jen

hallo meiden, vanmiddag hield ik het niet meer dus heb toen maar een test gedaan. En de test was POSITIEF!!!!. Ben aan de ene kant heel blij maar maak me ook gelijk weer wat zorgen hoor omdat de vorige zwangerschap eindigde in een miskraam.
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Gefeliciteerd mamavansimone!!!!! Kan me voorstellen dat je je toch wat zorgen maakt hoor....denk dat ik dat ook ga hebben als ik weer eens zwanger mag worden...Maar voor nu probeer er van te genieten!!!

tot snel

GEFELICITEERD!!!! probeer er van te genieten! Kan me voorstellen dat je je nerveus maakt nu, zou ik ook hebben nu ik 2 mk heb gehad!!

Liefs Jen

He, ik heb jullie weer gevonden! We zijn weer terug van vakantie, het was erg lekker!

Mamavansimone, wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Lekker genieten hoor, het komt vast goed.

Jen, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar gelukkig wel weer een goede cyclus.

Trotsemama, hopelijk is deze maand succesvol voor jullie!

Ik heb op vakantie geen ov-testen gedaan, wel getemperatuurd, en we hebben samen in een relaxte vakantiesfeer ook goed van elkaar genoten... Hopelijk met succes! Ik heb wel een beetje hoop, afgelopen woensdagavond had ik een sliertje bloed. Bij de vorige zwangerschap had ik dat ook, dus ik hoop dat het een innesteling was!! Dinsdag is mijn NOD, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten... Het enige is dat ik nu denk dat ik een schimmelinfectie heb, jeuk en rare afscheiding (sorry voor deze ranzigheid). Ik hoop niet dat dat enige invloed kan hebben.

Tot snel weer!

Liefs,
Imkie

Hallo bedankt voor de felicitaties. Hier begint het goede nieuws steeds meer binnen te komen. Gisteren het zh gebeld(ivm medisch indicatie) en 15 sept mag ik langs komen. Gelijk weer overgestapt met medicijnen, moet me eigen nu dagelijks een injectie geven ipv tabletten slikken.
Ook heb ik weer last van slecht slapen had ik bij de 1e zw ook en ook toen ik een mk kreeg. Wordt midden in de nacht wakker en kan dan gewoon niet meer slapen terwijl ik me wel moe voel. Meestal is het een uur a 1,5uur, maar nu lukte het helemaal niet meer om te gaan slapen. Was voor 5en al wakker, maar ja we nemen het maar op de koop toe meer kunnen we niet doen....en ik denk maar zo het is voor een goed doel.
Ik hou jullie verder op de hoogte

groetjes mama van Simone

Terug
Bovenaan