tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

tja, die teleurstelling had ik ook..........was er bijna van overtuigd dat ik zwanger was, voelde me heel vreemd, raar gevoel in mijn onderbuik, steken in mijn liezen, grotere borsten....................bij mij was het ontpillen......was idd een forse teleurstelling maar daar kom je echt wel overheen......hoe lullig dat ook klinkt. Het kan heel goed zijn dat het bij jou ook ontpillen is, je hele hormoonhuishouding ligt overhoop. Maar goed, dat weet je alleen als je een test doet! Flauw he? Schelden mag eventjes hoor!
Succes!!!!

Hoi bambi,

Ik kan je heel goed snappen hoor. Met al die rare klachten en geen rd is er toch hoop, ook al is het ronde 1. Ik had dat ook en dan opeens is alle hoop verdwenen, voelde met echt klote toen en dat heeft ook heel de dag geduurd. We worden ook zo door ons lichaam voor de gek gehouden  Succes met testen en anders vol goede moed de nieuwe ronde in !!!

liefs happy

NOu heb getest. nega  voel me nu ff zwaar klote, omdat iets in mij zegt dat die testen niet goed zijn, of dat ik te weinig hcg aanmaak, want iets zegt me zwanger te zijn, zo raar, geloof pas dat ik niet zwanger ben als de RD komen

Ga nu hond uitlaten, want meot ff me gedachten verplaatsen en miss. andere testen kopen.

xx Bambi

Hoi bambi,

Ik herken je reaktie, voelde mij ook zwanger en heb ook aan alles gedacht waar jij nu aan denkt. Ik kan het soms nog niet geloven en nu hoor ik vandaag van een vriendin dat ze zwanger is terwijl ze gewoon twee maanden netjes op tijd ongie is geworden !!! Nu heb ik net voor de zekerheid ook getest  was natuurlijk negatief. Stom he dat ik dat ik dat dan doe   We hebben maar een raar lichaam en dat ontpillen weet wat. Sterkte verder meid

liefs happy

He shit joh!
Ik had precies dezelfde reactie hoor! Die testen deugen van geen kant................!
Wat vervelend voor je...........maar misschien idd even wachten totdat je ongesteld wordt....als dat uitblijft nog maar een test er tegen aan gooien (ik heb er inmiddels 4 gedaan, kon er gewoon niet bij dat ik niet zwanger was).
Hoop dat je lekker bent uitgewaaid...............en laat je koppie niet hangen hoor (moet ik zeggen, was er zo 3 dagen helemaal verdrietig van) en laat je maar weer eens lekker verwennen......die mannen hebben wat te stellen met ons!
En wie weet maakt je lichaam gewoon nog niet voldoende hcg aan..........kan ook nog.
Sterkte meisje!  en !
Liefs rimke

Wat heerlijk dat jullie overdag vrij zijn! Ben bijna jaloers...heerlijk lijkt me dat. Alleen van poetsen hou ik niet zo...daar heb ik dan ook iemand voor!!

Bambi: Ik kan je reactie ook helemaal voorstellen...had het gister ook wel...  Ook al had ik voordat ik aan de pil begon ook geen regelmatige cyclus dat ik nu niet ongesteld wordt zegt me dat ik zwanger (kan zijn) ben. Had jij wel een regelmatige cyclus voordat je met de pil was begonnen?

Heb trouwens gister dezelfde testen als jou gekocht...mmm...
En oh ja, ik ben inmiddels 3 kilo gegroeid in een kleine 2 maand!! Voel me megadik

Hallo nog een keer voor iedereen!

Ik heb net mijn notitieagenda er nog even bijgepakt waarin ik alles noteer sinds ik gestopt ben met de pil en bedacht met net het volgende:

op 14 juli heb ik een soort slijmprop gehad. Het was een gekleurd (bruinig/rood) slijmpropje. (sorry voor het niet zo frisse verhaal). Weet iemand wat dit is? Mijn man en ik hebben diezelfde dag geklust (na de slijmprop) en nu bedacht ik mij....zou het toch?!?!

Maar goed, weet iemand wat het is??

X Pip

PS. zijn jullie ook al heeeeel stiekem namen aan het bedenken die je mooi zou vinden voor als er een kindje komt?

Hoi meiden,

Nou heb ff flink uitgehuild en bij de drogist cb en huismerk gekocht. en doe morgenochtend nog 1 test is die nega. dan wacht ik een volle week enz.

En dan is het maar afwachten wanneer ongie komt.

Dan is dus waarrschijnlijk die bloeding van 11 juli mijn ongie geweest ( heel vaag 16 dagen cyclus ??) en als ik dan weer van 28 dagen uit ga is mijn nieuwe NOD 8 aug ong.

Maar goed dan zou ik mijn ei al hebben gehad, mmhh dat was zeker die erge krampen begin deze week, nou dat was maandag en hebben zondag nog geklust, miss een kansje maar weet het niet.

Gut ben er weer veel te veel mee bezig, maar zie het allemaal niet meer zo somber gelukkig.

Ja pip, namen vind ik niet heel moeilijk heb al 2 meiden namen klaar liggen
voor jongens een heel rijtje maar daar zijn we nog niet uit. hahah

Gelukkig zijn jullie heel lief hoor, het helpt dat jullie precsies weten wat ik bedoel en voel. bedankt voor een  onder de riem.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan