goedemorgen meiden!
Ook ik ben weer in het land der wakkere mensen............nog 1 nachtdienstje en dan lekker tot donderdag vrij, moet volgend weekend wel weer werken..........bleh.
Mootje: extra bobbeltjes..............oe, dat is volgens mij wel een van de tekenen.........spannend!!!!!!
En nadia: als iets een kloppend gevoel geeft kan dat 1 van de tekenen van een ontsteking zijn, heb je ook koorts? Is het dik en rood? Ik zou zeker even naar de huisarts gaan want als je zoiets verwaarloosd ben je verder van huis. Tegen de huisarts kun je ook zeggen dat je bezig bent om zwanger te worden, kan hij daar rekening mee houden qua antibiotica!
bambi: Leuk he, zulke dingen, bij kletsen met mensen die je al heel lang kent..........word ik altijd wel heel vrolijk van!
Nou, ik ga maar weer onder de douche, het masker van gisteren heeft weinig invloed gehad op mijn pukkels. Vannacht had ik trouwens weer zo'n enorme pijn in mijn buik.........mijn collega's stuurde me bijna naar huis. Als dat na mijn menstruatie (en joost mag dus weten wanneer dat is..........) niet beter wordt ga ik maar weer eens een bezoekje brengen aan de huisarts. Die verdienen grof geld aan ons de laatste tijd, als ik al die berichtjes hier zo lees!
Liefs Rimke