tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

ook ik ga voor de 2e ronde. ben afgelopen vrijdag ongi geworden. dus helaas. maar ja, pas begonnen dus het kan nog alle kanten op.

Hoi Rimke

Inderdaad erg vervelend dat afwachten ja. En ben ook daarom de laaste dagen best down ook vervelend en nu heb ik ook nog vanaf gistermiddag zon last van de linkerkant van mijn kaak/ wang hele erge pijn ben bang ontsteking heb. kan bijna niet meer eten alles bonkt en vanacht er niet van geslapen maar wil niet naar de HA ben bang antibiotica krijg en weet niet of dat het zwanger worden belemmerd

wat denk jij?

Gisteravond naar de kerk geweest wegens een mis voor mijn overleden opa heb daar voor ons een kaarsje aangestoken dus hoop dat het helpt

nadia

goedemorgen meiden!
Ook ik ben weer in het land der wakkere mensen............nog 1 nachtdienstje en dan lekker tot donderdag vrij, moet volgend weekend wel weer werken..........bleh.

Mootje: extra bobbeltjes..............oe, dat is volgens mij wel een van de tekenen.........spannend!!!!!!

En nadia: als iets een kloppend gevoel geeft kan dat 1 van de tekenen van een ontsteking zijn, heb je ook koorts? Is het dik en rood? Ik zou zeker even naar de huisarts gaan want als je zoiets verwaarloosd ben je verder van huis. Tegen de huisarts kun je ook zeggen dat je bezig bent om zwanger te worden, kan hij daar rekening mee houden qua antibiotica!

bambi: Leuk he, zulke dingen, bij kletsen met mensen die je al heel lang kent..........word ik altijd wel heel vrolijk van!

Nou, ik ga maar weer onder de douche, het masker van gisteren heeft weinig invloed gehad op mijn pukkels. Vannacht had ik trouwens weer zo'n enorme pijn in mijn buik.........mijn collega's stuurde me bijna naar huis. Als dat na mijn menstruatie (en joost mag dus weten wanneer dat is..........) niet beter wordt ga ik maar weer eens een bezoekje brengen aan de huisarts. Die verdienen grof geld aan ons de laatste tijd, als ik al die berichtjes hier zo lees!
Liefs Rimke

hoi hoi,

Ja Rimke das heel vervelend voor je die erge buikpijnen. zou echt niet met je willen ruilen. En dan zeuren wij als we weer eens een krampje of een steekje voelen.

Ik heb ook meer last van pukkels na het stoppen met de pil, vervelend is dat he.
Rare hormonen hebben we toch.

kom straks nog ff buurten.

xxx Bambi

He ff nog iets,

Ik lees net in een ander topic dat het afgeven van extra slijm buiten je vruchtbare periode ook een zwangerschapsteken kan zijn
Dat zou goed nieuws zijn toch voor vele van ons

ff in de gaten houden dus. hihih

xxx Bambi

O zeg! Nou als ik deze maand zwanger ben, eet ik mijn schoen op en stop met de verpleging. Dan snap ik officieel niets meer van mijn lijf!!! Whaahahaha!

Rimke, volgens mij is het niet zo gezond om je schoen op te eten als je zwanger bent........
Ben weer afgewerkt voor vandaag...pfff....wat een druk dagje op het werk zeg!!!
Ik moet nog maar 2 daagjes en dan hebben we vakantie!!!
Ben er echt aan toe.
Nog steeds geen rode duivel te bekennen. Vandaag dus officieel 1 dag overtijd...
Maar goed van mijn cyclus klopt toch niet zo heel veel van dus ik verwacht helemaal niets, kan het weer niet tegen gaan vallen. Heb me al te vaak verheugd op het feit dat ik dacht dat ik zwanger was....
Ik ga nog even genieten van mijn mannetje en van mijn vrije zondag avond.
Meiden tot snel maar weer.

Liefs,

Mootje

Jezus, wat ik net toch had....
Ik ga naar de wc, nou volgt er iets vies, dus meiden die aan het eten zijn, net gegeten hebben of nog recent gaan eten, niet verder lezen......
Ik moest plassen en er verwijnt een hele klodder slijm in de wc. Niet rood of zoiets, helemaal kleurloos. Ook in mijn onderbroek heb ik slijm zitten....
Ben nu 1 dag overtijd. Kan dit met een eventuele zwangerschap te maken hebben????

Liefs, Mootje

Terug
Bovenaan