tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Oh meiden ik lach me rot om jullie .
Je schoen op eten, waar haal je het vandaan hahah en dat is ind niet zo goed voor je hihih.

He mootje kom jij ergens uit brabant ofzo. Je zij dat je vandaag lekker afgewerkt was.
Dat betekend hier dat je een enorm goeie beurt ofzo heb gehad.hiohih, dus moes ff lachen, maar snap dat het bij jullie betekend dat je klaar met werken ben.

krijg nu visite en ga harry potter kijken op dvd, ja de nieuwe, ohhhh

xxx Bambi

mmmhh mootje, das vaag  , sommige zeggen dat dat met je eisprong te maken heb, maar dan zou die nu pas zijn en dan is je nod pas over 2 weken. en dat kan niet ???

sorry weet het niet.

xxx Bambi

He bambi,

Hoezo of ik uit brabant kom?????
Nee, heb helaas echt moeten werken vandaag....Had ik maar een goed beurt gehad...hahahahahaha

Groetjes,

Mootje

Dat was idd een heel smerig verhaal mootje, gelukkig kan ik wel wat hebben!
Ik snap het ook zo goed niet, zou bij god niet weten wat voor een slijmprop dat nu weer was........ik denk dat ik nog maar even niet naar de wc ga.....wanneer ga je testen?????
Spannend!!!!!!!

Bambi, meisje, gaat het goed met je? Lees net een reactie van je op een ander topic en ik bespeur enige irritatie.................klopt dat???? Wahahaha!!!!! Way to go!!! Lucht wel op of niet!

Nou, ik ga nog even een zak chocola wegwerken en dan op naar mijn laatste nachtdienst! Jeeeeh!!!!

Geniet van de film en mootje: ben je nu even vrij of moet je morgen weer?

Toedels!!!

he mootje, zwaar afgeleid door dat slijmverhaal van jou....lees ik net dat je nog 2 dagen moet werken.....lekker!!! Gaan jullie nog weg?

Hoi meiden,

Nou dat is een leuke binnenkomer hier..... schoenen opeten ......klodders slijm .

Mootje ik heb dat ook gehad, maar inderdaad rond mn eisprong, dus de timing van jouw klodder snap ik niet helemaal . Spannend hoor al die meiden die overtijd zijn. Ben net even aan het alles aan het doorlezen..... zie dat ik een hoop heb gemist vandaag. ook weer een aantal zwangere. Hopen dat al die glitters voor ons ook hun werk gaan doen

liefs happy

Hoi bambi,

Lees net het stukje van rimke dus ben even aan neuzen waar ze het over had ....... Ik had al een vermoeden over welk topic het ging.....had het hier gisteren al vermeld was ik ook helemaal verbaasd. Ik hoop niet dat als het bij ons allemaal wat langer duurt ....we ook zo gaan doen hihi. Ik heb me rot gelachen om je reaktie  Veel plezier met de film

liefs happy

Nou, heb ik net drie koppen thee gedronken en ik moet enorm plassen, maar na dat verhaal van mootje durf ik zo goed niet meer............

He happy, ook weer van de partij! Hoe'st met jou dan?? bij jou al iets van rd's te bekennen of   niet?

Terug
Bovenaan