tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi rimke,

Vervelend voor je zeg die buikpijn  we zitten toch maar raar inelkaar he .... denk dat schoenen eten ook niet echt goed voor je buik is hoor  Net bij de mac donalds geweest ... zat een vrouw naast ons met een baby van vijf weken, dan gaat het toch wel heeeeel erg kriebelen hoor. Geduld is nou eenmaal niet mn sterkste kant..... maar bij jullie ook niet heb ik gemerkt

liefs happy

Hoi rimke

lees net je verhaaltje, ik moet nog mn klusperiode ingaan.... heb 4 aug mn ei dus ga er bijna weer flink tegenaan  Wat zijn er de laatste dagen een hoop zwanger he ..... Als het bij mij zo ver zou komen en er zouden er hier nog een aantal blijven ( hoop van niet ) zou ik mooi mee blijven kletsen ..... we hebben echt een gezellig topic hier. Van de week zes testen binnen gehad ...mn NOD is 18 aug dus zal wel weer een aantal testen kosten haha

liefs happy

Hey meiden
Ik voeg me ook bij jullie! Ik hoor dat het hier erg gezellig is!!!!

Ik zal me nog ff voorstellen: ik ben suzanne, pas getrouwd en bezig voor een eerste kindje. We zitten nu ongeveer in de vierde ronde. Mn cyclus is opeens weer  erg onregelmatig en af en toe weet ik niet of het nou gewoon een tussen bloeding is of dat ik nou echt ongi ben, vandaar. Mn eerste cyclus was ruim zes weken!! daarna +/- 30 dagen en de laatste werd ik al ongi na 20 dagen!! Ik dacht eerst aan een innesteling maar dat was het helaas niet want het heeft 10 dagen geduurd! Dus op naar de volgende ronde dan maar.. Volgend weekend is het bij ons klus tijd (volgens de gemiddelde cyclus duur) maar we beschouwen voorlopig elke week als klus week hihi

Nou succes allemaal en ik hoop dat ik hier gezellig met jullie mee kan kletsen!!

x suuz

Hoi suuz,

Gezellig dat je er ook bij bent gekomen. Vervelend zeg zo n onregelmatige cyclus..... blijf dan inderdaad maar klussen. Ik weet mn cyclus nog niet helemaal. Dit is mn tweede   ronde werd na mn laatste pil ongesteld en toen netjes na 29 dagen weer. Mn NOD is 18 aug en ga bijna mn klusweek in  Hoop dat je gezellig mee blijf kletsen

liefs happy

He happy! Nou lekker klussen dan maar, dat je de volgende mag zijn die zwanger is!!!

Suusje: Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik hoop voor jou dat het pleepapier weer in de aanbieding is, lees net op ander topic dat je 10 keer per dag poept! En als IC-verpleegkundige kan ik je melden: godsonmogelijk......................wahahahaha!!!

fijne avond en welterusten zo!

Hey rimke,

Had ik ook net gelezen op dat topic .....wat een gejammer daar zeg als je meld dat je zwanger bent  Ik las op het topic van de wiebel meiden dat ze (missmama ) al eerder bezig is geweest tegen iemand. Snap best dat het vervelend is als het allemaal niet wil lukken .... maar dat kan je toch niet op een ander afreageren  Welterusten

liefs happy

He meiden,

Zo is wel  gezellig hier he, lees ff bij (altijd als ik er niet ben kletsen jullie het meest hihih)
En ik heb weer in de deuk gelegen.

Ja de film was helemaal super, heb genoten,

He rimke, was lichtelijk geiriteerd ja, normaal reageer ik niet zo, maar dacht nu echt van kappen nou anders ga ik ff beuken hihi.
Nee ik kan niet tegen mensen die altijd gelijk moeten hebben, vooral niet als ze dat dus niet hebben.

Suusje welkom in ons midden en ja het is hier mega gezellie

Happy, ik zou zeggen klus je suf, haha

Mootje, ik weet niet of je hem helemaal snaptte maar afgewerkt zeggen we hier in de randstad niet zo snel als we klaar zijn met werken.
Afgewerkt is hier letterlijk suf gen......kt

Echt word zo melig van die leuke berichten, ook in dat andere zeik topic, hele leuke reacties. ja suusje zei dat toch van die 10x poepen op een dag. geweldig

ga zo me bedje in.

xxx Bambi

Hee, hier ben ik weer, degene met die smerige verhalen...whahaha!!!!
In het echt ben ik gewoon een net meisje hoor!!! Nou niet allemaal van die vreemde dingen over mij gaan denken.

Rimke, we gaan waarschijnlijk niet op vakantie want we hebben net een huisje gekocht die helemaal opgeknapt moet worden. Dus we moeten dubbel gaan klussen....haha....in het huis en in bed!!! Nou ja, in bed...das dus nog ff afwachten maar nog geen rd's in aantocht!!!

Hey Suus: Erg gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Het kan er af en toe wel vies aan toe gaan hoor....vind het wel fijn dat ik het hier over kan hebben, want we kennen elkaar toch niet!!1 whahaha....

Ik ga nog ff met me hondjes wandelen en dan ga ik lekker slapen.
Rimke, fijne nachtdienst en ik hoop dat het een beetje rustig blijft bij jullie op de afdeling....maar goed op de ic lijkt me dat moeilijk!!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Mootje

Terug
Bovenaan