tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

O, maar klussen in huis is toch ook leuk? En als de zomer hier nou eens een beetje gaat komen, is het helemaal lekker om dan thuis te blijven toch?

Zit nu op mijn werk, maar ook op een IC kan het rustig zijn hoor! Zeker 's nachts, de meeste mensen krijgen slaapmiddelen en liggen aan de beademing.........maar het kan natuurlijk ook spoken.

Krijg op het moment weer last van mijn buik, baal er nu echt grondig van. Loop er nu al drie weken mee. Ga van de week echt even langs de huisarts. Las namelijk net via google over endometriose, beschrijven ze allemaal klachten die ik ook heb........of tenminste: een paar. Wil toch dat ze dat kunnen uitsluiten want met endometriose schijn je minder makkelijk zwanger te worden.........en dat moeten we nou net niet hebben!
Nou meiden, terwijl ik zo mijn bedje induik, mogen jullie weer aan het werk dus ik zeg: werkze!!!!

Liefs Rimke

Heej meiden
ik zal me even voorstellen.
ik ben marleen en sinds 29 juni getrouwd met erik. (sinds 18 juli ben ik 20).
wij zijn voor ons eerste kindje bezig en dit is onze eerste ronde. ik weet ik hoor hier nog niet maar andere topic is wel erg saai.
mijn nod heb ik 19 augustus.
laat ff weten als je wat van me wilt weten.
en ik hoop dat het voor jullie deze maand allemaal raak is. (inclusief me zelf :D).

groetjes marleen

Goedemorgen dames,

nieuwe meiden zijn altijd welkom hoor, het gaat er hier soms wel vies en raar  aan toe hoor. hahah

Nou wat ik gisterenavond toch had???
Ik ging naar bed en me  buik begon te rommelen en te doen, echt ik werd mega misselijk, niet te filmen man. moest bijna overgeven en kreeg heel erge hoofdpijn. VAAGGGG !!!!

Nu stond ik net met koppijn op, gatver en dan moet ik weeeeerrrr dat huis schoonmaken. bleggg. Ach ja dan maar rustig aan he. Kom hier zo nog ff Buurten

xxx Bambi

Hey meiden,
Nou hier is het gelukkig eens echt gezellig!

@Bambi ik vond jouw reactie op die Missmama helemaal terecht en ik heb er dan ook een steunbetuiging naar jou op gezet! Zonde dat sommige mensen denken dat ze met hun "kennis" (of het gebrek eraan) een ander denken te kunnen leiden! Heel jammer! Hopelijk trekt niemand zich er iets van aan..

Als jullie het oké vinden sluit ik me graag bij jullie aan.. Ik ben Debby, 28 jr, trouw in september met mijn mannetje Alex van 27 jr en hebben net een MK achter de rug.. Vanmiddag naar de VK voor de controle-echo en dan denk ik dat ik nog een curretage mag ondergaan.. Weet het eigenlijk wel zeker!

Natuurlijk wil ook ik graag zwanger worden en als het aan mij ligt zo snel mogelijk,... maarrrrrr als het nou iets langer duurt is het ook niet zo'n ramp! We hebben de tijd, maar als je iets wilt dan wil je dat natuurlijk snel! haha.. ikke tenminste wel!
Fijn te horen dat jullie er ook mee bezig zijn..

@Mootje: hoe gaat het met jou? al iets meer bekend van de RD?
@Bambi: uhmm zouden het symptomen kunnen zijn.. die had ik namelijk hetzelfde net voor ik wist dat ik zwanger was.. Ik wil je geen valse hoop geven, maar wie weet... Spannend!!!

Hoe ist verder met jullie?
Wie kan me vertellen wat pendelen is?

Liefs Debby

ps: als jullie meer van me willen weten hoor ik het graag!

hoi debby,

Bedankt voor je steun betuiging hihih.

Op je vraag wat pendelen is, dat weet ik niet prescies, maar dan doen ze op een of andere manier met een pendel (ketting met steen) vragen aan het paranormale waneer je zwanger word. Er is hier op het foum ook al wat ophef over geweest en weet niet of het slim is het hier te laten doen,haha

Echt super rot voor je dat een MK heb gehad en dan vooral nog door die rot tijd moet zien te komen en die curetage lijkt me helemaal geen pretje. Praat het hier allemaal maar van je af en we hopen je te kunne steune waar dat nodig is.

xx Bambi

Hoi meiden,

@marleen en debby   welkom en klets gezellig mee. Er komt hier werkelijk van alles aan bod

@bambi; heb net ook nog even gereageerd op missmama, eigenlijk zonde van de tijd maar ja. Wat een gestoord wijf is dat zeg !!!! Moest ook erg om jouw reaktie lachen

liefs happy

Hallo Allemaal,

Hier weer een update over hoe het nu met me gaat.
Begin toch maar weer met het smerigste.....weer veel slijmverlies bij toiletgang...???
Toen we in de douche stonden zei mijn man dat mijn borsten ( vooral mijn tepel ) er veel anders uit zag.
Het lijkt wel alsof hij groter is geworden en er staan "bultjes" op.
Vooralsnog geen rode duivels te bekennen!!! Joepie!!!
Maar we juichen niet te vroeg!! Er kan nog vanalles komen.
Klote is dat als je cyclus niet regelmatig is....je kan er geen peil op trekken.

Welkom meiden die nieuw zijn hier. Ik klets ook nog niet zo heel lang mee maar ik vind het bere gezellig en ik lach me rot om alle symptomen, reacties en verhalen.

Ik ga zo weer werken....nog 1.5 dag en dan heb ik lekker vakantie!!!!

Tot vanavond maar weer, dan klets ik nog ff gezellig mee!!

Liefs Mootje

Hoi meiden,

He mootje, spannend hoor, wanneer ga je testen ??? Ik zou het niet meer uithouden hahaha.

Ik vind het echt gezellie hier. Ik moet vaak lachen om wat jullie typen. hihi

Ga vanmiddag ff weg, maar vanaaf kom ik weer hoor. Hoezo verslaving

laat de rest maar links leggen als het hier maar gezellig is hahah.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan