tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hoi Mootje

Maar zoals ik dat allemaal hoor met zoveel slijmproductie heb je denk ik grote kans om zwanger te zijn. Mijn zus nu 16 weken zwanger heeft ook heel veel slijm sinds ze zwnager is zou goed teken kunnen zijn

ikvoor je

nadia

nou meiden dat was heel wat te lezen, heb het de laatste dagen druk gehad, dus niet veel tijd gehad om actief te forummen!!
Hoe is het met jullie alle?????????

nou mootje ik duim ook voor je, ik zou het ook niet kunnen uithouden om nog niet te testen..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wanneer ga je eigenlijk testen.. ben benieuwd..
wat was die misselijke mama, (missmama) vervelend zeg!!!
Heb er maar niet op gereageerd, want die ellende hadden we net achter de rug..
maar bambi jouw actie was echt goed, moest er echt mee lachen, maar je sloeg de spijker op z'n kop!! goed gedaan hoor!!!

ik heb testen van matcare besteld en daar staat op dat je zes dagen voor je NOD kunt tetsen, heeft iemand hier ervaring mee, want ik wil natuurlijk dan gelijk gaan testen.. maar weet niet of dit ook echt zo werkt??

We hebben nu net onze klusperiode achter de rug en zit nu al in spanning of het gelukt is of niet HOOP HET ZO!!!
mijn NOD is trouwens 10 augustus..

O ja, ik zie dat er hier wat werken in de zorg ik kom ook uit de zorg..

succes allemaal die nu bijna moeten ( ja,ja MOETEN) gaan klussen..

x liefs kleintje.

Heej meiden
en bambi al nieuws of nog niet?
waar heeft missmama iegelijk wat geplaatst jullie maken me wel nieuwschierig wat ze nou heeft gezecht.
hopelijk is het deze maand voor veel meiden raak.
een vriendin van mij reageerde niet echt positief toen ik haar onze plannen vertelde.
ze vond ons te jong en ze zeurde dat we het nu al krap hadden met geld.
vind je het gek als je particulier huurt en een huur van ruim 700 per maand hebt.
maar we ga straks naar de hypotheekadviseur van mijn mams bellen (die heeft ook net een ander huis gekocht) en kijken of er voor ons wat mogelijk is.
en kwa geld gaan we het straks wel reden met een kindje aangezien we beide zijn gestopt met roken en dan eens wat beter en voordeliger boodschappen moeten doen inplaats van bij de appie.
sorry meiden maar ik raak er zo gefrustreerd van als een goeie vriendin zo reageerd.
ga er weer vandoor want moet nog ff boodschappen doen

groetjes marleen

hoi marleen,,

onder het topic ik stop ermee, moet je maar eens kijken, staat denk ik al op pagina 2..ja is echt belachelijk hoor!!

ja ik zeg altijd van je vrienden moet je het hebben..
maar misschien bedoelt ze het goed ..

Ik heb mijn vrienden dan ook wel leren kennen toen ik in een moeilijke periode zat, nou ik kan je vertellen dat je er maar weinig overhoudt dan hoor!!
Maar ik zal er maar over ophouden want anders wordt ik weer boos..

liefs kleintje..

Hey meiden,

HIer is het echt hartstikke gezellig!
Vandaag bij de VK geweest voor nacontrole.. Ik dacht nog een echo te krijgen om te zien hoe het er nu uitziet in mn baarmoeder, maar helaas... Alleen een gesprekje om te kijken wat ik nu verder wil.. Wachten of curreteren.. Nou curreteren natuurlijk, en het liefst morgen!! Wil er vanaf.. duurt me nu al veel te lang! Maar goed.. zal nog wel een week moeten wachten!

@ Mootje: hmmm dat waren bij mij toch ook mooi de eerste symptomen hoor! moeilijke stoelgang misschien ook? OEI!!! Das spannend!! Hou je ons op de hoogte!

@ Bambi: heb me rot gelachen om jouw reactie! En wat denk je.. nou is mevrouw zelf stik zwanger.. Toch jammer dat je dan eerst zo moeilijk en betweterig moet doen om vervolgens zelf maar amper felicitaties te ontvangen! Niet dan?

We zitten hier tenslotte allemaal voor hetzelfde doel.. zwanger worden.. Toch?

Donderdag naar de gyneacoloog voor een voorgesprekje en vervolgens de afspraak maken. Ik zie niet op tegen het curreteren.. Het schijnt echt 100% mee te vallen! Ff slapen en een ingreep van 5-10 minuten en dan smiddags weer naar huis. Gelukkig weet je dan zeker dat je overal van af bent!   Maar goed.. de natuurlijke weg was natuurlijk beter geweest!

hahahaha.. ja jullie hebben hier echt af en toe minder smakelijke toestanden, maar goed.. dat hoort erbij!!
Vind het echt heel tof dat je gewoon je verhaal kwijt kunt zonder dat je uhmm.. voor gek weg wordt gezet!

Groetjes Debby

Hey mootje,

Spannend zeg voor jou deze dagen. Wanneer ga je testen? Zoals je misschien al door hebt is geduld op dit topic niet onze sterkste kant  Hou ons op de hoogte hoor !!!!!

@bambi je hebt inderdaad gelijk. dit werkt echt verslavend. Kom net binnen en gelijk als eerste lezen hoe het hier is.

Wat zijn er trouwens een hoop zwanger he als je op het forum kijkt. Hopen dat het voor ons een vruchtbare tijd is !!!!!

liefs happy

heej meiden
las net het topic van missmama.
sorry hoor maar moest er hard om lachen.
wat een idioot mens.

@kleintje, ik had eerlijk gezecht wel een leukere reactie van haar verwacht.maar goed nu weet ik hoe zij er over denk en ik praat er met haar gewoon niet meer over.

maar idd dit forum is er verslavend nu al.
ben net terug van boodschappen doen en het eerste wat ik tegen mijn mannetje zei was ff op het forum kijken dan mag jij achter de pc schat.

vond ie beetje vreemd van mij is hij totaal niet gewend.

groetjes

Hoi meiden,

Ja zag dat missmamma nu zelf posi getest heb, heb er heel kort gefeliciteerd, ik kan het respect nog net opbrengen.

Ja en er zijn er veel zwanger in een korte priode hoop dat wij snel mogen volgen.
marleen ?? dat was het toch ? Ik heb een schuiving in me cyclus gemaakt, heb gewoon ff 2 weken overgeslagen haha. nee ik heb mijn ongie niet gehad, dus was de bloeding (die ik toen niet zag als ongie omdat het relatief weinig was) van 2 weken geleden op dag 16 van me cyclus als onige aangehouden en is mijn nieuwe NOD rond 8 aug. VOlg je hem nog
Anders moet je even teruglezen in dit topic, staat vast wel ergens.

ga nu ff taco's maken, kom zo weer ff buurten.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan