tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hey bambi,

Lekker zeg, hoe laat kunnen we aanschuiven whahaha

liefs happy

Hallootjes!!

Zo, wat is hier een boel gekletst dit weekend!! Was te druk om dit weekend te kijken maar moest net 20 minuten lang alles bijlezen!! GEZELLIG (ook al was het slijm en sexpraatgehalte hoog (moest er erg om lachen)!!!

Voor iedereen die nieuw is op dit gezellige forum: WELKOM!! Het wordt steeds drukker, maar ja het is hier ook zooo gezellig!!

Mootje: zoals je misschien al hebt vernomen zijn wij allemaal niet zo geduldig. Hoe breng je het geduld op om nog niet te hebben getest?? Wij zijn geloof ik allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwschiering

Nadia: hoe is het met je kaak/wang/kies??

Rimke: Even langs de dokter gaan lijkt me geen raar idee met jouw buikpijn...zeker even doen deze week!

Las ik hier net dat een moeilijke stoelgang ook een "teken" kan zijn, nou ik heb dat de laatste week ook!! Weer iets om niet goed van te worden!

Maar vrijdag nog een test gedaan en die was negatief. Nog geen  te bekennen: dus ik ben nog steeds de kluts van mijn cyclus kwijt

En ja dat missmama nu zelf zwanger blijkt te zijn is wel het TOPpunt...ik lach er alleen maar heel hard om, wat een kreng zeg!

Nou dames ik ga even eten koken,

Tot sinas!

X Pip

Hey meiden,

Even een intiem vraagje hoor  Als jullie in je klusweek zitten, hoe vaak klussen jullie dan ? Ik lees op dit forum vaak dat ze om de dag klussen en dat hebben wij in ronde 1 ook gedaan. Wat doen jullie  Je zou denken dat je beter je bed niet meer uit kan komen he  maar dat schijnt ook niet goed te zijn...... Ben benieuwd

liefs happy

Bambi,

Ik  lees net dat we bij jou kunnen aanschuiven, ben dol op taco's....hoe laat?

X Pip

hoi hoi,,

hier is het inderdaad altijd druk..
ben even weg en voila er staat weer vanalles geschreven,, wel zo gezellig!!!!!!!!

@ happy,, om even op je intieme vraag in te gaan,, met de klusweek doen we het inderdaad zoiets om de dag, elke dag is ook weer niet goed omdat het sperma ( bah wat een vies woord moet er nog om lachen als een kleuter) hahahaha!!! een dag nodig heeft om weer aan te sterken, of zoiets.
Ja ik heb het ook maar gelezen..

Wij hadden afgelopen week de klusweek, dus gisteren een week geleden begonnen en toen dinsdag weer en toen vrijdag 2 maal   en gisteren..
dat is wel intiem genoeg dacht ik zo, ja goed jullie kennen mij toch niet,dus wat maakt mij het uit!!! hahahahaha...

Ik hoop in ieder geval dat dat genoeg en raak genoeg is om zwanger te worden..

liefs kleintje

hoi kleintje,

Bedankt voor je reaktie. Ik had inderdaad ook zoiets gelezen dus hou ik het ook maar bij om de dag. Jeetje, als ik dit zo neerzet lijkt de romantiek wel heeeeeeel ver te zoeken he hahahaha

liefs happy

Hoi meiden!
Hoe is het hier? er is weer flink gekletst vandaag!  Kom net uit me werk (kinderdagverblijf), lekker tussen de poep luiers! haha kom ik weer met mn poep! Dat van die 10 x per dag was maar een grapje hoor! Was in een melige bui haha! Heeft ze eigenlijk nog gereageerd dan? Ik heb er eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Maarja gelukkig is het hier erg gezellig!!! Ik word met de dag verslaafder!
Ga nu maar even aan het eten beginnen misschien kom ik vanavond nog ff kijken

x suuz

Hey Happy...en de rest natuurlijk!!!

In de klusweek klussen we elke dag en de dagen erom heen om de dag!!!
Een drukke bezigheid dus....maar wel lekker . Ik kan me wel vervelende dingen bedenken..
Nog geen  duivels te bekennen...haha....nog wel erg veel slijmproductie ( sorry voor mensen met een zwakke maag, hihi )
Ja wanneer ga ik testen. Ik wacht gewoon nog een paar dagen geduldig af. Mijn borsten lijken wel wat groter en stevinger te worden. Ook zitten er nog bultjes op. Heb geen buikpijn alsof ik ongi moet worden dus.......
Ik vind het ook allemaal spannend. We hebben vorige week een huis gekocht waar nog geen waterleiding of stopcontact in zit. Das dus wel een beetje lastig als het nu blijkt dat ik zwanger ben. Daar maak ik me op dit moment een beetje druk om.. Maar goed, zwanger is zwanger en dat is natuurlijk het mooiste wat je kan overkomen. Ik moet dus gewoon niet zo zeuren en gewoon ff afwachten.   SPANNEND MAN!!!!
Ben nu 2 dagen overtijd.
DUS, NOG EVEN GEDULD JULLIE ALLEMAAL!!!
Zogauw ik getest heb ( weet zeker dat ik geen week meer kan wachten hoor ) zijn jullie de eerste die het horen!!!
Ik ga nog ff wat poetsen want er komen zo mensen naar ons huisje kijken, die staat namelijk te koop.

Tot vanavond, Mijn mannetje heeft weer nachtdienst....saai he!!

Maar goed, met jullie is het ook bere gezellig!!

Dikke kuzz

Mootje

Terug
Bovenaan