A
Anoniem
Guest
quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:04:29&apos
Hey Happy...en de rest natuurlijk!!!
In de klusweek klussen we elke dag en de dagen erom heen om de dag!!!
Een drukke bezigheid dus....maar wel lekker . Ik kan me wel vervelende dingen bedenken..
Nog geen duivels te bekennen...haha....nog wel erg veel slijmproductie ( sorry voor mensen met een zwakke maag, hihi )
Ja wanneer ga ik testen. Ik wacht gewoon nog een paar dagen geduldig af. Mijn borsten lijken wel wat groter en stevinger te worden. Ook zitten er nog bultjes op. Heb geen buikpijn alsof ik ongi moet worden dus.......
Ik vind het ook allemaal spannend. We hebben vorige week een huis gekocht waar nog geen waterleiding of stopcontact in zit. Das dus wel een beetje lastig als het nu blijkt dat ik zwanger ben. Daar maak ik me op dit moment een beetje druk om.. Maar goed, zwanger is zwanger en dat is natuurlijk het mooiste wat je kan overkomen. Ik moet dus gewoon niet zo zeuren en gewoon ff afwachten. SPANNEND MAN!!!!
Ben nu 2 dagen overtijd.
DUS, NOG EVEN GEDULD JULLIE ALLEMAAL!!!
Zogauw ik getest heb ( weet zeker dat ik geen week meer kan wachten hoor ) zijn jullie de eerste die het horen!!!
Ik ga nog ff wat poetsen want er komen zo mensen naar ons huisje kijken, die staat namelijk te koop.
Tot vanavond, Mijn mannetje heeft weer nachtdienst....saai he!!
Maar goed, met jullie is het ook bere gezellig!!
Dikke kuzz
Mootje
Hoi Mootje
Ik zou als ik jou was toch niet zo lang meer kunnen wachten en als je normala altijd op tijd was zeker niet en meeste testen kun ej al vroeg opsporen of je zwanger bent maar heb zon gevoel dat jet wel zwanger bent gezien je klachten
nou succes
nadia