tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 19:04:29'));

Hey Happy...en de rest natuurlijk!!!

In de klusweek klussen we elke dag en de dagen erom heen om de dag!!!
Een drukke bezigheid dus....maar wel lekker . Ik kan me wel vervelende dingen bedenken..
Nog geen  duivels te bekennen...haha....nog wel erg veel slijmproductie ( sorry voor mensen met een zwakke maag, hihi )
Ja wanneer ga ik testen. Ik wacht gewoon nog een paar dagen geduldig af. Mijn borsten lijken wel wat groter en stevinger te worden. Ook zitten er nog bultjes op. Heb geen buikpijn alsof ik ongi moet worden dus.......
Ik vind het ook allemaal spannend. We hebben vorige week een huis gekocht waar nog geen waterleiding of stopcontact in zit. Das dus wel een beetje lastig als het nu blijkt dat ik zwanger ben. Daar maak ik me op dit moment een beetje druk om.. Maar goed, zwanger is zwanger en dat is natuurlijk het mooiste wat je kan overkomen. Ik moet dus gewoon niet zo zeuren en gewoon ff afwachten.   SPANNEND MAN!!!!
Ben nu 2 dagen overtijd.
DUS, NOG EVEN GEDULD JULLIE ALLEMAAL!!!
Zogauw ik getest heb ( weet zeker dat ik geen week meer kan wachten hoor ) zijn jullie de eerste die het horen!!!
Ik ga nog ff wat poetsen want er komen zo mensen naar ons huisje kijken, die staat namelijk te koop.

Tot vanavond, Mijn mannetje heeft weer nachtdienst....saai he!!

Maar goed, met jullie is het ook bere gezellig!!

Dikke kuzz

Mootje

Hoi Mootje

Ik zou als ik jou was toch niet zo lang meer kunnen wachten en als je normala altijd op tijd was zeker niet en meeste testen kun ej al vroeg opsporen of je zwanger bent maar heb zon gevoel dat jet wel zwanger bent gezien je klachten

nou succes

nadia

Hey Nadia.

Zo regelmatig ben ik nou ook weer niet. tussen de 26 en de 31........
Dus ik wacht liever nog een paar dagen dan dat ik weer een negatief staafje onder ogen krijg!!!

Liefs,

Mootje

Hoi Pipstip

Met mijn wang/kaak gata het gelukkig al beter denk ook te maken heeft met sress zenuwen laatste dagen wat down geweest over mijn niet ongesteld worden maka me er toch druk om. en dat werkt bij mij op die plek is mijn zwakke plek maar niet erg fijn deed   erg veel pijn.

Bij jou ook allemaal spannend he en verwarrend he raar gedoe toch he die cyclussen en je lichaam

nadia

Hoi Mootje

oh dacht jij altijd gelijk was. Ja ik hoopte al dat ik zoiets had kon ik tenminste iets plannen.

ja wellicht dan nog even wachten maar of ik dat kon knap van je hoor

nadia

hallo meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Heb het druk gehad afgelopen dagen. maar heb nu vakantie. Jullie hebben veel geklets afgelopen dagen, heb behoorlijk lang moeten lezen. Voor velen van ons is weer een spannende tijd aangebroken, wij gaan nu pas weer beginnen met klussen in ronde twee. Mijn ei zou ongeveer volgende week maandag (6 aug.) zijn.
Ik moet nu helaas weer weg we gaan nog ff lekker wat drinken bij een cafeetje. Denk dat ik morgen nog ff kom kijken.

Doeiiiii.

Groetjes Suus.

Hoi suus,

Dan lopen wij ongeveer gelijk. Mijn ei  is als goed is zaterdag 4 aug. We hebben het er maar druk mee he. Toch weer spannend als je net ongie bent weet je dat je niet zwanger bent en in je klusweek heb he na iedere keer zoiets van ... misschien is het wel raak  Succes met klussen en een gezellige avond

liefs happy

Hoi,

Zo ben ff weg en jullie kletsen wat af,
Ik heb de taco;s al op hoor, tja lees het nu pas, zo en ze waren lekker

Happy : wij hebben ronde 1 ook om de dag geklust, maar omdat ik nu die rare cyclus heb, is mijn vruchtbare periode al voorbij  dus hebben we niet zo veel geklust, dus is het maar de vraag of het deze maand lukt.

Het is echt mega gezellie zo met zijn alle, en hoop dat we nog ff doorgaan totdat iedereen zwanger is, ooh en dan gaan we gezellig naar het zwanger zijn forum en kunne we nog negen maanden door kletsen hahaha.

xxx Bambi

He mootje,

Dat word dubbel klussen voor jou
Hoop toch dat het raak is en we wachten in spanning af.

Terug
Bovenaan