tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

he pip,

Echt rot dat je nog geen grip op je cyclus heb, als je niet zwanger bent, waaar blijven die RD dan he. Hoop voor je dat ze snel komen hoor.

xxx Bambi

Ola bambi,

Je hebt gelijk hoor, het is hier ECHT gezellig !!!! Ga het weekend weg, van vrijdag ochtend tot zondag avond en weet nu al dat ik jullie ga missen .... het is ondertussen al een gewoonte geworden om even te kletsen en alles te lezen. Zit precies daar rond mn ei ( 4 aug ) dus hoop dat ze daar een beetje vruchtbare grond hebben whahaha. Toedeloe misschien nog tot straks

liefs happy

hoi happy,

He jij ging toch met familie weg, word nog lastig met klussen
Niet te veel herrie maken, hahaha
Als je maar veel plezier en dat is ook belangrijk.

ooohhh iedereen heb al vakantie om me heen en ik moet nog lang wachten.
eind aug.pas.
We zijn van plan een last minute te boeken naar spanje ofzo. ff weg all inclusive hahah

ga weer top model kijken.hihi
kom zo nog ff kijken.

xx Bambi

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2007 17:38:05'));

Hoi meiden,

Ja zag dat missmamma nu zelf posi getest heb, heb er heel kort gefeliciteerd, ik kan het respect nog net opbrengen.

Ja en er zijn er veel zwanger in een korte priode hoop dat wij snel mogen volgen.
marleen ?? dat was het toch ? Ik heb een schuiving in me cyclus gemaakt, heb gewoon ff 2 weken overgeslagen haha. nee ik heb mijn ongie niet gehad, dus was de bloeding (die ik toen niet zag als ongie omdat het relatief weinig was) van 2 weken geleden op dag 16 van me cyclus als onige aangehouden en is mijn nieuwe NOD rond 8 aug. VOlg je hem nog
Anders moet je even teruglezen in dit topic, staat vast wel ergens.

ga nu ff taco's maken, kom zo weer ff buurten.

xxx Bambi

heej bambi
ja idd het is marleen.
sorry maar ik ga haar niet feliciteren aangezien zij de rest ook alleen maar loopt af te zeiken nergeer ik haar lekker.
ik heb je hele verhaal meegekregen, zat namelijk al op het vorige topic maar is daar nu nogal doods.
beetje vreemd in jouw geval.
hoop voor je dat het toch niet je ongi was en dat je ongi ook niet meer komt in de komende 9 maanden.
groetjes marleen

He bambi,

Eind augustus lijkt dan nog wel ver weg maar, als wij allemaal weer aan het werk zijn ga jij nog lekker weg !!!!! Als je gaat boeken wel eerst vragen of er vruchtbare grond is he  Ben de voorraadkast aan het opruimen  leuk tijdstip he. Ik had geen rust in mn reet !!!!!! hihi    ....... tot straks

liefs happy

heej meiden
ik ben ff een paar uur weg en moet gelijk een berg lezen.
wat natuurlijk super leuk is.
als het goed is heb ik mijn ei de 5de.
hoevaak wij klussen.
de week voor mijn ei en een paar dagen erna proberen we elke dag niet dat het ook lukt want hij werkt 9 tot 6 en ik 4 tot 12 dus ben ik rond half 1 a 1 uur thuis.
niet echt handy dus.
de rest proberen we om de 2 a 3 dagen.
maar ik ga er weer vandoor.
groetjes marleen

Hoi meiden,  

Leuk dat jullie zo op mn vraag reageren. Ik weet ook niet wat beter is .....had gehoord dat om de dag beter is maar als ik dan in mn vruchtbare periode zit en ik doe een dag niks  vind ik dat zo zonde whahaha. We zien het wel, ga er deze week weer flink tegenaan

liefs happy

Hey meiden,

Nou......Ik kon ( mede door jullie stelletje nieuwsgierigen ) mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een test gedaan.
Negatief!!! Nou, daar zit ik dan weer....!!!! .
Maar goed de  duivels zijn ook nog niet op komen duiken. De test die ik heb gedaan kon 4 dagen voor de NOD gedaan worden stond erop, dus daar kan het ook niet aan liggen. Mijn tepels zijn donkerder en er zitten bultjes op, wat ik nog nooit heb gehad. Ook zijn ze voller en steviger.
Men, ik snap niets meer van mijn eigen lijf!!!
Is dat nog steeds ontpillen? ( ronde 4 nu ). Heb wel 14 jaar de pil geslikt, dus ja, wie zal het zeggen.
Aan de ene kant baal ik ervan en aan de andere kant is het toch wel een beetje een opluchting ( weet niet of het op dit forum gepast is om dit te zeggen ). We zitten nog met 2 huizen waarvan de ene waar we in moeten gaan wonen strax een bouwval is....
Ik wacht maar gewoon weer af en als ik over een paar dagen nog niet ongi ben, doe ik er nog wel 1.
Dus meiden, jullie zijn weer op de hoogte en heb jullie niet zo lang in spanning laten zitten he!!! Spanning en stress is namelijk niet goed voor de vruchtbaarheid en eventueel voor de zwangerschap.
Ik ga nog ff lekker relaxen. Morgen weer vroeg op ( joehoe, laatste dagje voor mijn vakantie ).
Ik kom strax nog wel ff kijken hierzo..

Dikke  Mootje

Terug
Bovenaan