Hey meiden,
Nou......Ik kon ( mede door jullie stelletje nieuwsgierigen ) mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb een test gedaan.
Negatief!!! Nou, daar zit ik dan weer....!!!! .
Maar goed de duivels zijn ook nog niet op komen duiken. De test die ik heb gedaan kon 4 dagen voor de NOD gedaan worden stond erop, dus daar kan het ook niet aan liggen. Mijn tepels zijn donkerder en er zitten bultjes op, wat ik nog nooit heb gehad. Ook zijn ze voller en steviger.
Men, ik snap niets meer van mijn eigen lijf!!!
Is dat nog steeds ontpillen? ( ronde 4 nu ). Heb wel 14 jaar de pil geslikt, dus ja, wie zal het zeggen.
Aan de ene kant baal ik ervan en aan de andere kant is het toch wel een beetje een opluchting ( weet niet of het op dit forum gepast is om dit te zeggen ). We zitten nog met 2 huizen waarvan de ene waar we in moeten gaan wonen strax een bouwval is....
Ik wacht maar gewoon weer af en als ik over een paar dagen nog niet ongi ben, doe ik er nog wel 1.
Dus meiden, jullie zijn weer op de hoogte en heb jullie niet zo lang in spanning laten zitten he!!! Spanning en stress is namelijk niet goed voor de vruchtbaarheid en eventueel voor de zwangerschap.
Ik ga nog ff lekker relaxen. Morgen weer vroeg op ( joehoe, laatste dagje voor mijn vakantie ).
Ik kom strax nog wel ff kijken hierzo..
Dikke Mootje