tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Ahhh mootje,

dat is echt jammer joh, maar wie weet komt die posie test nog, we weten het inderdaad niet met ons lijf.

Het is inderdaad dan wat dubbel voor jullie, eigelijk wil je z.s.m zwanger worden ,maar je zit straks wel in de puin bij wijze van en dan kan je beter geen bolle buik hebben, maar liever wel, snap je heel dubbel dus.

gewoon er voor gaan en zien waar het schip strand.

tot zo.

xxx Bambi

Hoi mootje,

Ach dat is echt jammer zeg ! Als ik zo je verhaal las gaf ik je toch een goede kans op een zwangerschap. Maar ja, we zitten raar in elkaar en wie weet ....... Wel een lekker vooruitzicht he ... bijna vakantie  tot horens

liefs happy

Hallo Dames,

Ik ga lekker slapen, morgen gaat mijn  weer vroeg aan. Moet werken pfff....nog 1 dag!!
Hoop dat de rode duivels niet om de hoek komen kijken morgen. Ik hou jullie op de hoogte.
Veel plezier voor degene die dadelijk nog gaan klussen..hihi....
Slaap lekker voor strax.

XXX Mootje

Jammer Mootje, ik had je idd ook een goede kans gegeven om zwanger te zijn.

Omdat ik officieel nog in ronde 1 zit hebben wij nog niet echt een klusweek gehad en om heel eerlijk te zijn zijn we er nog niet aan toegekomen om echt om de dag te klussen      2x per week ofzo...maar zodra ik ongesteld ben geweest gaan we echt om de dag klussen. Heb trouwens ook gelezen dat het sperma (ook ik moet altijd lachen om dat woord) beter van kwaliteit is als je het om de dag doet...komt uit mijn mooie boek met de naam "zwanger worden".

Deden jullie het ook zo vaak toen jullie nog niet voor een kindje gingen??

Jammer he Bambi dat de mooiste uit next top model is??   Ik vond haar echt het leukst!

X Pip

Hey pip,

Hoop echt voor je dat je ongie snel komt .... weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Toen wij nog niet voor een kindje gingen deden we het niet om de dag hoor pffff. Schoot er nog al eens bij in whaha. Nu wel om de dag, was in mn vorige klusweek weggeweest met vriendinnen en kwam om half vier pas thuis ....heb hem mooi nog wakker gemaakt    Ga nu ook de klusweek weer in, dus straks weer flink aan de klus

liefs happy

Happy: hihi, mannen zeggen idd altijd "daar mag je me voor wakker maken". Bij jou is dat dus echt het geval!

Ik begin echt van mezelf te balen inmiddels...ik ga nog net niet huilen dat ik nog niet ongesteld ben maar leuk vind ik anders. Gelukkig gaan we dit weekend weg (kamperen in nederland) en ben ik er hopelijk niet zo mee bezig. En morgen ga ik monnikspepercapsules halen...nog maar een homepatisch middeltje dat de cyclus zou bevorderen.

Nou genoeg over mij: dames in de klusweek: ZET EM OP! en voor de rest: ga ook maar klussen, leuke bezigheid met dit weer

X Pip

he pip,

ik heb niet echt een favoriet, vind het gewoon leuk om te zien hahaha.

Ik ga zo me bedje in want ik moet morgen weer werken, maar heb nog geen zin om te slapen, heb iemand nog iets leuks te melden, of te lachen ???

xx Bambi

Hoi pip,

Ik moet hem ook niet te vaak wakker gaan maken, wil hij straks natuurlijk een heeeel groot gezin hihi. Ga voor je duimen dat je ongie snel komt ......... sterkte meis

liefs happy

Terug
Bovenaan