tweede ronde, eerste kindje wie ook ?

Hallo meiden,

@sterretje: MIjn volgende NOD is twee dagen voor mijn vriend zijn verjaardag en 5 dagen voor mijn eigen verjaardag dus als ik dan niet ongi word is het natuurlijk een  leuk verjaardags cadeautje voor ons beide.

Het word hier steeds gezelliger met steeds meer meiden.
Hoe zou het toch met Bambi zijn?? Zou ze nu eindelijk duidelijkheid hebben??  

Groetjes Suus.

Hoi Suus

Gezellig dat je er ook weer bent

Ja dat zou zeker een leuk verjaardagscadeau zijn?

Met mij verder alles hetzelfde nog steeds geen ongesteldheid jammer genoeg en voel ook nog nisk dat ik zwnager zou kunnen zijn

nadia

Hoi Nadia,

Lijkt me best vervelend als je niet ongi word en niet weet wanneer je eisprong is. Je moet dus maar steeds blijven door "klussen" (niet dat dit erg is natuurlijk). Heb je ook al eens ovulatie testen uit geprobeert?
IK hoop voor je dat je toch snel zwager word.

Groetjes Suus

Hoi Suus

Ja ik weet inderdaad niet of en wanneer ik een eisprong heb en we zijn inderdaad om de dag aan het klussen om hem als hij er is maar niet te missen zijn we nu 2 manaden mee bezig maar weet niet hoe lang we dat volhouden best zwaar hoor???
heb ik gedaan ovulatietsten maar kwma niks uit dus maar mee getsopt ben nu wle bezig met temperaturen nu bijan een maand maar dara zie ik ook geen verschil in dat ik zeg toen zou eisprong zijn geweest dus erg frusterend

nadia

Hallo,
Ik kreeg vandaag bezoek van  de duivels, dag eerder dan verwacht. Dus op naar ronde 3.
En jij Bambi??? Ik  voor je.
Hé Suus zo'n  zou te gek zijn.
Als je nou vooraf wist hoelang het ging duren, dan zou ik misschien meer rust hebben. "Wie wacht, wacht dubbel" zeggen ze weleens. Ik ga vanavond maar eens een  lekkere  nemen. Nu kan het nog!!

liefs sterretje7

Hoi Nadia,

Ja ik akn me best voor stellen dat het zwaar is om om de dag te klussen. En echt vervelend dat een ovulatie test je niet kan helpen en misschien dat temperaturen ook niet. Misschien moet je dan toch maar eens contact opnemen met je HA. Die kan je misschien verder helpen. IK blijf  in ieder geval  voor je duimen.

Groetjes Suus

Hoi sterretje7

Jammer voor je dat de RD zijn gekomen veel succes in de derde ronde

Ja zeker dnek ik waar is wie wacht moet extra lang wachten

nadia

Hoi Nadia,
Hoe lang ben je al niet meer ongesteld geweest? En was je al bij de ha geweest?
sterretje7

Terug
Bovenaan