Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo Allemaal,

Welkom Visje Inge en Kyra, leuk zeg nog meer mensen met een wens voor een  3de kindje!
Nou vervelend Kyra dat het niet spontaan wil lukken, hopelijk mag je toch snel zwanger raken. De 2de heeft bij ons 1jr9mnd op zich laten wachten, net voordat we zouden beginnen  met iui, bleek ik toch zwanger. Het lag bij ons aan mijn man, ben benieuwd hoelang een derde op zich laat wachten bij ons.  Het kan bij ons ook best zijn dat we dan weer de MM in moeten, maar ja straks eerst maar een jaartje proberen.  Wij beginnen in dec/jan, krijg steeds meer kriebels, maar we wachten nog heel even.
Glas kraaltje hoe gaat het met jou? Nog een RD hoop ik voor jou?
En Tessel,hopelijk bij jou ook nog geen RD? Ben benieuwd.
Iedereen een prettig weekend gewenst,
groetjes melanie

helaas, de rode duivels zijn gisteren toch gekomen. Dus op naar ronde 2.
Zijn vandaag naar het dolfinarium geweest dus was wel een leuke afleiding. Had wel enorm last van mijn ongesteldheid. Ben nu echt ongesteld ipv met de pil dus dat is toch wat vervelender.
Maarja ben wel blij dat het nu al is gekomen en niet pas een week later, ik wissel namelijk nogal qua cyclus.

visje inge en kyra, welkom erbij.
tessel, balen zeg, veel succes in de volgende ronde
glaskraaltje, hoe is het nu ?

Zelf heb ik voor de oudste in de MM gezeten, de 2e was een wondertje. We zijn nu 3 rondes bezig voor de 3e, proberen het tot december, en anders wordt het weer de MM.

groetjes Melanie

Hallo meiden,

Wat leuk dat jullie aan me denken, nou hier nog geen RD te bekennen. M'n borsten doen nog wel steeds pijn en dan vooral aan de kant van m'n oksels, net of je op het punt staat om borstvoeding te geven, lang niet gevoeld. Manlief zit in de USA dus wacht ik met testen tot ik daar ook ben (vlieg woensdag), spannend dus nog steeds (ben er wel minder mee bezig dan voor m'n NOD-dag). Jullie zullen straks een tijdje niets van me horen omdat ik van 12 tot 21 sept in amerika zit, daarna laat ik wel weten hoe het met me gaat.

Liefs Glaskraaltje

hallo,

Glaskraaltje, zit jouw man voor z'n werk in de USA? of woont ie daar.
Wel speciaal zeg dat jullie daar samen een test doen.

Ik heb morgen een afspraak bij de gyn, om te zien of er een eitje gaat rijpen.
ik laat het wel weten als ik geweest ben.

Goetjes van Kyra

M'n man zit voor z'n werk in de USA en we plakken er een vakantie achteraan. Ik arriveer op de dag dat hij klaar is voor z'n werk. Hopelijk wordt de vakantie nog specialer door  met een positieve test te beginnen.

Succes bij de gyn.

Hai,

Nou inderdaad Glaskraaltje, ik ga voor je duimen
Wel fijn dat jullie dan ook samen weer naar huis kunnen.

Nou ik ben nij de gyn geweest, en alles zag er normaal/goed uit.
Aan de baarmoeder was te zien dat ik in het begin v/d cyclus zit, 10e dag.
Een eitje aan de linker kant was nu 10mm, en de gyn zei dat ze goede hoop heeft.
Nu moet ik donderdag weer terug komen.
Het enige vervelende is dat ik een schimmelinfectie heb (jeuk branderig gevoel), maar daar heb ik gelukkig nu een 1 daagse kuur voor gekregen.
En nu maar wachten tot donderdag.

Groetjes van Kyra  

Hallo allemaal,

Ik had al eens eerder bij ullie gereageerd, maar toen begon manlief ineens weer te twijfelen. Was toch te bang dat mij iets zou overkomen bij een derde zwangerschap.
Nu is hij donderdag 30 augustus meegeweest om de implanon bij de gyn te laten verwijderen. Daarna hebben we nog een goed gesprek gehad met de gyn, waarin ze mijn man heeft weten gerust te stellen.
We wilden eigenlijk nog even wachten, omdat ik eind oktober nog aan een opleding ga beginnen (1 avond in de week tot jan 2009) maar de drang is zo enorm groot, dat we toch maar hebben besloten de natuurl z'n gang te laten gaan
Ik zit dus nu officieel in de eerste ronde voor ons derde kindje! Spannend!
Helaas weet ik alleen mijn NOD niet, mijn laatste menstruatie was namelijk 5 juli 2005. Ben na de geboorte van mijn zoontje niet meer ongesteld geweest door de implanon.
Wordt nu dus even afwachten.

Terug
Bovenaan