Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Ik heb trouwens wel van het weekend, denk ik mijn eisprong gevoeld (en geklust) dus fingers crosst!
Hoewel ik er nog niet de eerste ronde bij ben geweest hoor, ook niet met de eerste 2, dus reken nog nergens op.

hallo suusie

Welkom op het forum, altijd leuk nieuwe mensen erbij.
Spannend hoor dat ook jullie voor een derde kindje gaan.
Wat bedoel je eigenlijk met dat jou man bang was dat je nog een zwangerschap niet aan zou kunnen?
Hoe oud zijn je kindjes en heb je 2 jongens of een dochter en zoon.
Ik heb 2 jongens, de oudste is van juni 2003, jongste is van dec 2005.
Nou we zullen allemaal mee duimen hoor.

Groetjes van Kyra

Hallo Allemaal,

Jammer Tessel dat de RD toch zijn gekomen, hopelijk mag het de volgende ronde raak zijn.
Leuk Suusie dat jullie nu in de 1ste ronde zitten voor een derde kindje. Hopelijk komt je cyclus gauw op gang. Wel lekker om bijna 2 jaar niet ongi te zijn, heb na beide kids geen anticonceptie meer gebruikt dus hier de RD elke maand in overvloed haha.
Nou spannend Glas Kraaltje, hopelijk heb je in Amerika positief test in handen, ben erg benieuwd.
En Kyra fijn voor jullie dat er al een eitje was te zien, veel geluk deze maand toegewenst.
Zit hier te wachten op de RD, nog 3 keer de  RD en dan begint ook onze 1ste ronde, ben al aan het afstrepen haha.
groetjes melanie

quote: Kyra29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 17:00:55'));

hallo suusie

Welkom op het forum, altijd leuk nieuwe mensen erbij.
Spannend hoor dat ook jullie voor een derde kindje gaan.
Wat bedoel je eigenlijk met dat jou man bang was dat je nog een zwangerschap niet aan zou kunnen?
Hoe oud zijn je kindjes en heb je 2 jongens of een dochter en zoon.
Ik heb 2 jongens, de oudste is van juni 2003, jongste is van dec 2005.
Nou we zullen allemaal mee duimen hoor.

Groetjes van Kyra

Hoi Kyra,

Mijn dochter is van mei 2004 en mijn zoontje van maart 2006.
Ik heb bij beide zwangerschappen zwangerschapsvergifitiging gehad en ben (uiteindelijk) ook bij allebei met een KS bevallen. Waarbij de 2de KS ook niet bepaald vlekkeloos is verlopen (was er bijna niet meer). Dus mijn man is bang straks met 3 kids te zitten zonder vrouw.
Gelukkig heeft de gyn uitgelegd dat, als ik goed onder controle blijf, die risico's allemaal beperkt kunnen blijven en dat ze medisch geen reden had om geen kinderen meer te krijgen. Alleen een 4de KS wordt ter strengste afgeraden, maar dat hoeft voor mij toch niet.
Gelukkig is mijn man daardoor weer wat gerust gesteld, ook omdat ik nu vanaf het begin bij de gyn op controle mag komen.
Spannend weer hoor!
Zijn jullie al lang bezig?

Groetjes Suus

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 18:53:12'));

Hallo Allemaal,

Jammer Tessel dat de RD toch zijn gekomen, hopelijk mag het de volgende ronde raak zijn.
Leuk Suusie dat jullie nu in de 1ste ronde zitten voor een derde kindje. Hopelijk komt je cyclus gauw op gang. Wel lekker om bijna 2 jaar niet ongi te zijn, heb na beide kids geen anticonceptie meer gebruikt dus hier de RD elke maand in overvloed haha.
Nou spannend Glas Kraaltje, hopelijk heb je in Amerika positief test in handen, ben erg benieuwd.
En Kyra fijn voor jullie dat er al een eitje was te zien, veel geluk deze maand toegewenst.
Zit hier te wachten op de RD, nog 3 keer de  RD en dan begint ook onze 1ste ronde, ben al aan het afstrepen haha.
groetjes melanie

Hoi Melanie,

Hoe oud zijn jouw andere kindjes?
Ben wel benieuwd hoeveel leeftijd er tussen de kindjes zit en hoe iedereen dat leeftijdsverschil ervaart.

Groetjes Suus

Hallo Suus

Na de bevalling van de 2e werd ik niet meer ongi, na 2 testen en een bezoek aan de huisarts ben ik doorgestuurd naar de gyn (afgelopen nov 1e afspraak)
Ik kreeg medicijnen om een menstruatie op te wekken, en ze vertelde dat ik PCOS heb,  ik werd toen in jan spontaan ongi, ik dacht toen dat alles goed was, maar nee hoor.
In febr geen ongi, maart wel en daarna niet meer tot in juni door medicatie.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel bekkenklachten gehad door een val over een voetenbankje in de 1e maand v/d zwangerschap.
Nu gaat dat goed en is het over, maar het heeft een lange nasleep gehad, we wilden dus in ieder geval wachten t/m maart zodat ik lichamelijk weer goed gezond aan een volgende zwangerschap kan beginnen.
We zijn in mei serieus begonnen, en in juni de afspraak met de gyn, sindsdien heb ik medicijnen om een eitje te laten rijpen zodat ik elke maand een eisprong heb.
Dus is dit volgens mij ronde 5.
Een kleine vraag en groot antwoord, hopelijk heb je hier wat aan hihihi.
Geheimpje........ in de toekomst zouden we ook graag een vierde kindje willen, wie nog meer???

Tot snel,groetjes Kyra

hai meiden!

Welkom nieuwe dames!
Gezellig dat jullie ook meekletsen! Hopelijk kunnen we allemaal binnenkort naar het zwanger-zijn-forum!
Hier alles prima, nog dik een week tot mijn nod... spannend dus! Maar ik voel helemaal niks, geen tekenen dat....., dus ik denk dat het niet raak is. Of de dingen moeten nog komen. Mijn man zei wel dat hij een goed voorgevoel heeft deze maand. Dus we wachten af. Gelukkig zijn we heeeel druk met het huis en de aankomende verhuizing dus de tijd gaat snel en ik heb weinig tijd erover na te denken! Dat scheelt!
Kids gaat allemaal goed.... Mijn kleine meid wordt over 2 weken alweer 3 jaar... het gaat zo hard vind ik! Gisteren kadootjes gekocht en we gaan het toch echt vieren, ookal verhuizen we een weekje later. Met een paar mensen komen er en wat  taart zelf maken want we  willen we haar grote dag niet zomaar voorbij laten gaan!
Met zoonlief op de kleuterschool gaat alles goed, hij gaat er iedere dag met een glimlach heen, dus waar heb ik me druk om gemaakt?....
Smaartje hoe is het daar? En mel? En Kim en de rest?

Kyra jeetje wat moeilijk dat je in de mm zit. Hopelijk heb je binnenkort een positieve test in handen! En wauw 4 kindjes!
Ik heb het gevoel dat we met deze wens "genoeg" hebben. Maar goed zeg nooit nooit.... Mijn man zou een groot gezin heerlijk vinden, het liefste 5 kinderen.. maar dat zie ik niet zitten, als ik denk aan de risico ´s en de nare tijden die we meegemaakt hebben met mijn dochter. Dat heeft me vreselijk anstsig gemaakt. Maar goed we leven met de dag, kijken niet te ver vooruit omdat toch niets te plannen valt! Eerst maar eens heel erg hopen op nog een klein wondertje

Terug
Bovenaan