Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Poeh suus, dat is niet niks wat jullie meegemaakt hebben....jeetje zeg. Kan me voorstellen dat je man bang is geworden......  Maar gelukkig is alles toch goed gekomen en worden jullie bij een volgende zwangerschap goed in de gaten gehouden!

Ik heb ook groen licht van de kinderneuroloog en van de gynaecoloog. Wat bij ons gebeurd is is domme pech geweest volgens hen. Ook mijn hoge bloeddruk wordt beter in de gaten gehouden. En de medicijnen er goed op afgestemd. Als 1 van de artsen ook maar zijn bedenken had gehad waren we nu niet aan het hopen op een zwangerschap. Dan hadden we gezegd dat we ook gezegend zijn met 2 prachtige kinderen en geen verdere risico ´s in zouden gaan.... Hoe moeilijk dat ook geweest zou zijn.
Maar goed, dat is gelukkig niet zo! En daar ben ik natuurlijk heeeel erg blij om!

Melanie spannend, jullie "klustijd" begint ook bijna (klustijd wat een uitdrukking, moet dan altijd aan nico van eigen huis en tuin denken... niet echt bevordelijk dus, hihi)
Je kijkt er erg naar uit hè? Spannend hoor!

Glaskraaltje hopelijk heb je een positieve test in de US! Zou wel lekker snel zijn in ronde 1! Laat je het ons weten! Hoe ervaar je het zo ver weg  zonder de kids? Mij lijkt dat zooo zwaar... wij vliegen wel eens naar NL... zonder kids, maar alleen als het moet (bruiloft oid)  en een dan maar een weekendje, en dan sta ik al te janken bij het afscheid en voel me dan zo "leeg"... erg ´hè....... ...
En 1 keer per jaar moeten we naar een beurs toe, dan zijn we 3 of 4 nachten weg... en dat gaat goed omdat we van ´s morgens vroeg tot s ´avonds laat dan druk zijn en ´savonds zo kapot zijn dat we geen tijd hebben om na te denken......
En aangezien we de zaak maar 2 weken per jaar dicht hebben en we dus maar twee weken per jaar vakantie hebben gaan we altijd lekker met z ´n viertjes ertussenuit! Heerlijk! Kan er nu alweer naar uitkijken!

quote: mup01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 08:29:13'));

Poeh suus, dat is niet niks wat jullie meegemaakt hebben....jeetje zeg. Kan me voorstellen dat je man bang is geworden......  Maar gelukkig is alles toch goed gekomen en worden jullie bij een volgende zwangerschap goed in de gaten gehouden!

Ik heb ook groen licht van de kinderneuroloog en van de gynaecoloog. Wat bij ons gebeurd is is domme pech geweest volgens hen. Ook mijn hoge bloeddruk wordt beter in de gaten gehouden. En de medicijnen er goed op afgestemd. Als 1 van de artsen ook maar zijn bedenken had gehad waren we nu niet aan het hopen op een zwangerschap. Dan hadden we gezegd dat we ook gezegend zijn met 2 prachtige kinderen en geen verdere risico ´s in zouden gaan.... Hoe moeilijk dat ook geweest zou zijn.
Maar goed, dat is gelukkig niet zo! En daar ben ik natuurlijk heeeel erg blij om!

Zo denk ik er ook over hoor! Als de gyn het niet verstandig had gevonden hadden we het niet gedaan, maar zij voorziet voor nu geen grote problemen en het is natuurlijk heel prettig dat je meteen bij de gyn onder controle mag. Geeft toch wat meer rust.

Waarom had jij groen licht van de kinderneuroloog nodig? Of heb ik daar overheen gelezen?

Groetjes Suus

quote: Kyra29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2007 22:23:58'));

Hallo Suus

Na de bevalling van de 2e werd ik niet meer ongi, na 2 testen en een bezoek aan de huisarts ben ik doorgestuurd naar de gyn (afgelopen nov 1e afspraak)
Ik kreeg medicijnen om een menstruatie op te wekken, en ze vertelde dat ik PCOS heb,  ik werd toen in jan spontaan ongi, ik dacht toen dat alles goed was, maar nee hoor.
In febr geen ongi, maart wel en daarna niet meer tot in juni door medicatie.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel bekkenklachten gehad door een val over een voetenbankje in de 1e maand v/d zwangerschap.
Nu gaat dat goed en is het over, maar het heeft een lange nasleep gehad, we wilden dus in ieder geval wachten t/m maart zodat ik lichamelijk weer goed gezond aan een volgende zwangerschap kan beginnen.
We zijn in mei serieus begonnen, en in juni de afspraak met de gyn, sindsdien heb ik medicijnen om een eitje te laten rijpen zodat ik elke maand een eisprong heb.
Dus is dit volgens mij ronde 5.
Een kleine vraag en groot antwoord, hopelijk heb je hier wat aan hihihi.
Geheimpje........ in de toekomst zouden we ook graag een vierde kindje willen, wie nog meer???

Tot snel,groetjes Kyra

Hoi Kyra,

Jeetje, nu in de MM. En je eerste 2 zijn spontane zwangerschappen geweest?
Lastig hoor, steeds naar het ziekenhuis. Maar als er een nieuw wondertje van komt is het de moeite waarschijnlijk meer dan waard geweest he!
Nu maar hopen dat het snel raak is.

Tenzij ik zwanger raak van een tweeling zal het bij ons nooit tot 4 kids komen. Een 4de zwangerschap na 3xKS is medisch gezien af te raden. Ook omdat ze deze keer dan al een grotere incisie moeten maken, omdat mijn baarmoeder erg verkleefd is en onze jongste er al niet normaal doorheen paste (is ondanks KS met de vacuum gehaald).
Ben dus van plan om me tijdens de volgende KS (als het hopleijk zover mag komen!) te laten steriliseren. De boel ligt dan toch open, dus dan is het een fluitje van een cent.

Ja Suus de 1e 2 zwangerschappen waren spontaan, de 1e onverwachts niet gepland maar wel gewenst, en de 2e super gepland ( en gewenst natuurlijk) toen was ik binnen 1 1/2 maand zwanger.
Wat kan het toch allemaal raar lopen he.
Maar goed we hopen er maar het beste van en dat we allemaal snel een positieve test in onze handen hebben.
Morgen 16.15 afspraak gyn.

Goetjes Kyra

Hallo Allemaal,

Hopelijk gaat alles goed met iedereen.
Suus, mijn oudste is ruim 3,5 jr en onze jongste bijna 15 maand. Er zit ongeveer 2,5 jaar tussen en dat vind ik nu best wel een mooi leeftijdsverschil, het had veel eerder gekund, maar de 2de heeft best lang op zich laten wachten.
Kyra wat leuk dat jij ook een wens voor een 4de kindje hebt,dat heb ik namelijk ook. Gaan ze morgen weer kijken of jouw eitje gegroeid is? Nou ik hoop dat alles gunstig lijkt.
Mup, hopelijk komt jouw man zijn voorgevoel uit, dus nog een dikke week dan je NOD, spannend hoor. Inderdaad mijn klustijd haha komt ook al snel dichterbij. Er zijn momenteel veel zwangeren om mij heen en dan begint het wel extra te kriebelen. Ik vond het echt heerlijk om zwanger te zijn en heb mijn dikke buik wel  even gemist,  maar er was wel iets prachtigs uitgekomen waar ik echt heerlijk van kon genieten. Hebben jullie dat ook gehad? Had ik bij de  eerste niet, maar wel bij tweede dat ik even onwennig was van de dikke buik. Na een paar weken was dat helemaal over gelukkig. Vond dat wel vreemd, maar ja zal wel door de hormonen zijn gekomen.
Ik zit momenteel te wachten op RD, mijn  borsten  zijn super pijnlijk en dat zegt al genoeg, hebben jullie daar voor de ongi ook last van? Ik kan dan nauwelijk op mijn buik slapen en dat is best lastig. Dit heb ik laatste maanden weer voor mijn ongi daarvoor helemaal niet, rara.
Nou iedereen veel succes met zwanger worden,
groetjes melanie

Hai meiden

Ben vandaag bij de gyn geweest en nu bleek dat er niet een eitje gegroeid was, balen  zeg.
Maar goed ik moet zondag weer terug komen en dan gaan we verder kijken, hopelijk is er dan wel een eitje gegroeid.
Ik ga nu snel slapen moet moregn weer werken en dus vroeg op, tot morgen.

Groetjes van Kyra

Suus, mijn dochtertje heeft een kleine hersenbloeding gehad bij de geboorte, kort erna of nog in mijn buik. Wanneer precies weten we niet.  Ik had een hoge bloeddruk, en heb daar de hele zwangerschap medicijnen voor gehad.
Nu gaat het heel goed met haar. We hebben heel wat therapieen gevolgd met haar. Maar ze kan haar rechter been nu weer perfect gebruiken en het is niet meer zichtbaar! Hopelijk blijft het zo en al ze er in de toekomst niet al te veel hinder van ondervinden!
Dus vandaar het gesprek met de kinderneuroloog, mbt de hoge bloeddruk en de beperking van mijn dochter, maar hij verzekerde ons, dat is gewoon "domme pech" is geweest en ookal heb ik een een eventuele volgende zwangerschap een hoge bloeddruk is de kans nihil dat het weer gebeurd.... Dit bevestigde ook nog eens de gynaecoloog.... dus vandaar dat we er volgens hen met een gerust hart weer voor kunnen gaan!  

Terug
Bovenaan