JOEHOE, Glitters ************************** vanuit de USA.
Gisteren een test gedaan hier (was 8 dagen overtijd) en er eigenlijk niet meer op gerekend, was meer bezig met vertrekken zonder de kinderen dan met zwanger worden en dus erg verbaasd toen er 2 hele dikke stippen verschenen op de test.
De eerste ronde raak, niet te geloven, voel me bijna schuldig naar mensen toe die er zo lang voor moeten tobben in ziekenhuizen etc maar we zijn er heeeel erg blij mee, het is gewoon absurd, zwanger in de USA.
We willen een baby-ding kopen hier (rompertje ofzo) en dat als kadootje aan de kinderen geven, die snappen daar dan natuurlijk niets van en dan vertellen we het, nu is het nog een week ons geheim.
Was gisteren wel met vlagen misselijk, dit ging gelukkig over als ik wat at, de temperatuur hier werkt daar ook niet aan mee, ruim 40 graden, maar daar zitten we niet mee, al moet ik boven de wc hangen, ik ben zoooooo blij.
Ik hoop dat jullie allemaal wat glitters vangen en ik reageer, denk ik, pas weer als ik thuis ben, we gaan vandaag naar een andere plek en weet niet of we daar internet hebben (het is hier nu 5 uur in de ochtend, kan niet meer slapen, jet-lag raar iets, man-lief slaapt wel, is hier al wat langer).
Liefs van een zwanger glas-kraaltje (5 weken en 2 dagen)