Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

quote: mup01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2007 09:23:33'));

Suus, mijn dochtertje heeft een kleine hersenbloeding gehad bij de geboorte, kort erna of nog in mijn buik. Wanneer precies weten we niet.  Ik had een hoge bloeddruk, en heb daar de hele zwangerschap medicijnen voor gehad.
Nu gaat het heel goed met haar. We hebben heel wat therapieen gevolgd met haar. Maar ze kan haar rechter been nu weer perfect gebruiken en het is niet meer zichtbaar! Hopelijk blijft het zo en al ze er in de toekomst niet al te veel hinder van ondervinden!
Dus vandaar het gesprek met de kinderneuroloog, mbt de hoge bloeddruk en de beperking van mijn dochter, maar hij verzekerde ons, dat is gewoon "domme pech" is geweest en ookal heb ik een een eventuele volgende zwangerschap een hoge bloeddruk is de kans nihil dat het weer gebeurd.... Dit bevestigde ook nog eens de gynaecoloog.... dus vandaar dat we er volgens hen met een gerust hart weer voor kunnen gaan!    Jeetje Mup!
Dat was vast heel erg schrikken.
Kan me voorstellen dat jij dacht dat dat door jouw hoge bloeddruk kwam. Gelukkig is dat dus niet zo. Nu maar hopen dat je snel zwanger mag zijn en een gezond kindje ter wereld mag brengen!

Hoi Glaskraaltje,

Super! Gefeliciteerd hoor! Ben benieuwd hoe jouw andere kids gaan reageren straks.
Wel leuk om nog even met z'n 2tjes van je geheimpje te genieten
Ik hoop dat ik wat van je glitters kan vangen

Groetjes Suus

Hoi Kyra,

Ik lees net dat er nog geen eitje was woensdag. Nu maar hopen dat er morgen wel een eitje te zien is! En dan klussen he
Succes!

Groetjes Suus

Hoi meiden
Drukke week gehad, dus weinig tijd om te reageren.
Glaskraaltje : gefeliciteerd, geniet ervan. Leuk hoor, nog even zo met z'n tweetjes een geheimpje.
Dorothee: welkom.
Ik zit nu in de 5e week van mijn cyclus, mijn gemiddelde ligt rond 40 dagen dus heb nog even. Heb deze cyclus nog niet het gevoel gehad dat ik een eisprong voelde, vorig weekend wat lichte buikpijn. En nu ook nog niet het gevoel dat de RD eraan komen.

Ben sinds 4 weken aan het sonjabakkeren, nu ruim 5 kilo kwijt. Had vandaag met mijn mannetje erover, en  vond het eigenlijk jammer dat als ik nu zwanger zou raken, ik zou moeten stoppen met afvallen, moet nog 13 kilo tot mijn streefgewicht. Beetje dubbel dus, aan de ene kant wil ik de kilo's eraf, aan de andere kant willen we dolgraag nog een kindje waardoor de kilo's erweer bij zullen komen.

groetjes Mel

Mag ik mij hier ook nog bij aansluiten?
Lillian: zoon van 3jaar en dochter van net 1jaar. Geef bv en daarom nog niet ongi en ook geen nod dag maar we zijn wel bezig voor nr 3.
Ik lees dat sommige al zwanger zijn geweldig, gefeliciteerd!

Welkom voor alle nieuwe meiden hier op het forum.
Glas Kraaltje van harte gefeliciteerd geweldig zeg. Lekker genieten.
Hoi Mup01, ik merk dat ik er steeds meer mee bezig ben en op die manier wordt het voor mijzelf steeds moeilijker, ik zie overal alleen maar van die bolle buiken lopen. Bij de eerste was ik er vooraf wel mee bezig, bij de tweede werd dat al meer en nu heb ik het idee dat ik er mee op sta en mee naar bed ga.
Ik kan bijna niet wachten om ook zo'n goed bericht te krijgen, maar de moeder natuur moet ook zijn werk doen.
Ik heb het ook erg druk nu. Ik werk als demonstratrice voor (Pinokki-Toys) houten speelgoed, ik geef pary's bij de mensen thuis in de avonduren, helemaal te gek. Maar wel druk nu we weer richting de feestdagen gaan. Kijk maar eens op de site, www.pinokki-toys.nl mocht er iemand iets willen bestellen, graag mijn naam er bij vermelden, we sturen het ook op.
Heel veel succes allemaal en dat we maar gauw met z'n allen met glitters mogen strooien.

Groeten Kim

Hallo,
ik heb vorige week een keer gereageerd op het forum, maar weet eigenlijk niet zeker of ik het wel wil, zo bezig zijn met zwanger worden.
Ik merk dat ik vreselijk onrustig word van het forum bezoeken en het horen van alle mensen die zwanger zijn, maar ik gun het natuurlijk iedereen!!!!!. Ons (mijn?)verlangen naar een derde kindje is best groot en hoewel we pas in onze eerste ronde zitten, kunnen we niet wachten tot het zover is.
Bovendien was het na een lange periode van ontpillen bij de eerste zowel de eerste als de tweede keer in de eerste ronde meteen raak, dus het zou wel een Godswonder zijn als dat nu weer het geval zou zijn.
Voorheen was mijn cyclus netjes 30 dagen, maar het laatste half jaar is het een beetje varierend, van 30 - 35 dagen. Daar word ik ook erg onzeker van.

En dan zeggen ze allemaal, je moet er niet zo mee bezig zijn, met zwanger willen worden enzo, maar hoe doe je dat???!!
Fijne zondag verder en aan alle zwangeren: geniet ervan.

Hallo,

Mijn naam is Ellen, ben 25, heb 2 jongens (3,5 en 2 jaar oud) en wil nog een 3de kindje. Ben nu 4 dagen overtijd en heb al 2 testen gedaan, maar er is nog niks zichtbaar, voel wel een soort van bandenpijn onderin mijn buik (weet niet hoe ik het anders kan omschrijven). Ben zo zenuwachtig en kan niet wachten tot ik het voor 100 % zeker weet, maargoed, toch nog maar een aantal dagen wachten.

Groetjes

Terug
Bovenaan