Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo allemaal!

Ik ben Christy, 31 jaar en sinds vorige maand gaan wij ook voor een derde!
Helaas vandaag ongesteld geworden, maar goed het was ook pas de eerste ronde.  
Het is  al  weer een tijdje geleden dat ik zwanger was, onze kinderen zijn  inmiddels  8 en 7 jaar. Bij mijn zoon (mag sinds kort geen zoontje meer zeggen van hem)  was ik in de 3e ronde zwanger en de zwangerschap van mijn dochtertje  was onverwacht (ik was nog niet ongesteld geweest ivm de borstvoeding).
De afgelopen week steeds op mogelijke zwangerschapsverschijnselen zitten letten, maar daar raak ik alleen maar van in de war. Vlak voordat ik ongesteld word krijg ik namelijk altijd gevoelige borsten en word ik moe en misselijk. Net of ik zwanger ben dus. Wie van jullie heeft dat ook??

Groetjes, Christy

Hoi allemaal,

Mel, wat vervelend dat je dochter haar sleutelbeen heeft gebroken. Heeft ze er nog veel last van? Hoe gaat het verder met jou? Je NOD was toch ongeveer deze week? Hopelijk zijn de RD niet gekomen.
Kyra, wat fijn dat er een goed groeiend eitje was te zien. Hopelijk groeit hier wat moois uit deze maand.
Visje79, hopelijk heb je binnenkort een duidelijk steepje op de test. Een vaag streepje kun je volgens mij ook als positief beschouwen. Als het goed is verdubbeld het hcg hormoon met 3 dgn. Het streepje moet dus elke dag duidelijker worden. Het is het meest geconcentreed is de 1ste ochtendplas. Spannend hoor, ben erg benieuwd.
Suus, jouw geduld wordt dus ook echt op de proef gesteld. Heb je er alweer een test tegen aan gegooid? Hoop op goed nieuws voor jou.
Welkom Christy, leuk dat jullie voor een 3de kindje gaan. Hopelijk raak je snel zwanger.
groetjes melanie

Hallo allemaal,

Ik ga ook voor een 3e. We hebben al een zoon van 4 en dochter van 3. Ik heb altijd een derde gewild, mijn man was niet erg enthousiast, maar is bijgedraaid, omdat ik het wel erg graag wil. Hij wilde eigenlijk voor zijn 40e klaar zijn, maar dat redden we niet meer, maar als het voor het eind van het jaar lukt, dan is het wel voor of rond zijn 41e. We zijn vanaf feb. bezig.In mei heb ik een miskraam gehad, met 6 weken. Daarna nog niet gelukt. We gaan tot het eind van het jaar, dan vinden we het goed zo. Min of meer een compromis gesloten, maar hier heb ik vrede mee. Als het nl. dan niet is gelukt schelen nr 2 en 3 ruim 4 jaar en dat lijkt me toch minder leuk (vooral omdat de 2 die we nu hebben zo close zijn samen). Deze week verwacht ik mijn RD's. Weet niet exact wanneer. Zou eigenlijk vandaag zijn, maar temp. was vanmorgen nog hoog en heb nog geen rood slijm kunnen ontdekken (alleen wit). Maar ik ben in aug. paar dagen ziek geweest en denk dat ik a.s. vrijdag 2 weken geleden mijn ei had, dus wacht sowieso tot het weekend met testen.
Onze 1e hebben we een jaar moeten voor moeten klussen en de 2e was direct na de borstvoeding en 1 x ongesteld zijn raak. (en de miskraam was ook al snel raak, 3e ronde). Nu inmiddels 5e ronde.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb meestal ook gevoelige borsten tegen de tijd dat mijn RD's in aantocht zijn en zover ik weet niet toen ik beide keren zwanger was (wel bij de miskraam). Je lichaam reageert iedere keer weer anders hoor. Tenminste bij mij wel. Bij mijn zoon was ik supermoe en omdat het al een jaar niet lukte, dacht ik helemaal niet dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, dus heb ook pas na 5 dagen overtijd getest. Voordat ik kon testen bij mijn 2e zw.schap had ik al ontzettend veel zin in allerlei zoete rommel (en ik ben helemaal geen snoeper) en toen wist ik meteen dat ik zwanger was (terwijl het heel anders was als bij de 1e). En behalve een beetje misselijk (als ik niet op tijd at) heb ik nergens last van gehad.

Afgelopen week had ik wel een paar keer last van duizelingen en sinds vandaag een raar gevoel in mijn onderbuik (dus misschien toch die rd's in aantocht??).
Zodra ik wat weet laat ik het weten.
Groetjes Ikke

Hoi Ikke welkom bij ons, fijn dat je gezellig meekletst
Spannende dagen heb je in het vooruitzicht.
Jeetje dus een miskraam gehad wat erg zeg, lijkt me echt vreselijk verdrietig.
Hebben jullie de grens op dec gezet? en bedoel je daarmee dat als je niet zwanger bent jullie stoppen?
Hoe oud ben jij, ik ben 29

Groetjes Kyra

o sorry Christy jij natuurlijk van harte welkom, had er even overheen gelezen, komt denk ik omdat ik moe ben.

Slaap lekker allemaal

Groetjes Kyra  

Hoi meiden

Inmiddels weer een paar dagen verder en nog altijd onzekerheid.
Ik ben bijna continu misselijk en mijn buik is opgeblazen.
Geen last van gespannen of pijnlijke borsten, maar dit zegt niet zoveel omdat ik dat tijdens mijn eerdere zwangerschappen ook niet had.
Mijn man kan zich niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn.
Bij onze 2 meiden was het direct de 1e ronde raak, maar   hij zou het te uitzonderlijk vinden als dat nu weer het geval blijkt.
Ik twijfel heel sterk, het zou mij totaal niet verbazen als het wederom raak blijkt.
Zoniet, dan houdt mijn lichaam me erg voor de gek (maar dat lees ik bij meerdere dames)
Het is wel erg leuk om weer bezig te zijn met het zwanger worden. Mijn ouders en schoonouders verwachten totaal niet dat we nog voor een 3e gaan. Dus ben nu al erg benieuwd naar de reacties.
Onze eerste kregen we toen ik net 24 was, dus relatief jong. Er waren toen geen vriendinnen die ook zwanger waren en/of kinderen hadden. Inmiddels zijn we dus 4 jaar verder en zijn er heel wat kinderen bij gekomen. Vorige week vertelde mijn beste vriendin dat ze met de pil gestopt is omdat ze een kinderwens heeft.
Ik heb niets verteld over onze "activiteiten", maar het zou wel superleuk zijn als we samen zwanger blijken te zijn.
Het is echt een kwestie van geduld, maar dat wordt wel errug op de proef gesteld!
Nou, ik ga nog wat doen.
Tot horens maar weer, groetjes vis79

Hallo allemaal,

Heb vanochtend opnieuw een testje gedaan en.... Jaaaaaaaaaaaa, deze keer een heel duidelijke streep!

Kan het bijna niet geloven, alweer in de eerste ronde meteen raak en weer een kindje in mijn buik. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.

Als alles goed gaat ben ik rond de 5e verjaardag van onze oudste dochter uitgerekend, dus een spannende tijd dan (verjaardag van mijn moeder 6 juni, verjaardag van oudste dochter 7 juni).

Ik hoop dat jullie ook snel zulk bijzonder en fijn nieuws hebben!!

Groetjes

Hai Mupo1
Ja ik voed nog steeds 13,5maand al! Ben er best trots op...al wil ik ook geen moeder worden die nog een kind van 3 jaar aan de borst heeft. Ik menstrueer nog steeds niet op kraamvloeien na is de laatste keer dat ik gevloeit heb 25 okt 2005....lijkt eeuwen terug! Maar wil nnu dus wel graag zwanger worden. Ik kreeg al tips dat je dan iig meerder 6 uur tussen de voedingen moet hebben....dus daar zorg ik al voor. Eigenlijk wil ik het gaan beperken tot een ochtend en een avondvoeding. Maar daar is mijn dochter het nog niet altijd mee eens. Tandemvoeden lijkt me heel zwaar en ik vraag me af of de melksoort wel goed afgestemd dan is voor beide kids. Dus wil wel stoppen voor ik beval...maar eerst maar een zwanger worden hihi.
Bedankt voor de interesse.\
Groetjes

Terug
Bovenaan