Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

quote: mup01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2007 20:10:20'));

Welkom Lilian! Schrijf gezellig mee!
En suusie al wat nieuws?... spannend hoor bij jullie! Succes!!!!

Hoi mup,

Nou, eigenlijk nog steeds geen nieuws.
Dacht dat ik woensdag ongi werd. Had 's avonds een bruin veegje en had een zwaar vervelend menstruatiegevoel in mijn buik. De volgende middag pas weer had ik weer een bruin veegje, dus het schoot niet echt op. Na dat veegje is er niks meer gevolgd en is mijn menstruatiegevoel ook verdwenen. Ik snapte er niks van. Heb toen dus getest, maar niks hoor!
Dus niet ongi en niet zwanger. Heb sindsdien al 4 testjes gedaan(gelukkig goedkope van sensitest)
maar nog steeds nada!
Nu wacht ik maar weer gewoon verder af. Misschien toch een menstruatie overgeslagen? (wat me raar lijkt want ik denk m'n eisprong gevoeld te hebben nu ruim 2 weken gelden).
Misschien dat ik volgende week nog 1 keer test en dan ga ik gewoon afwachten wanneer ik 'eindelijk' eens ongesteld ga worden.

Zo schiet het dus absoluut niet op! En ik was liever gisteren zwanger dan morgen! Maar zo te lezen hebben meer dames daar last van

Groetjes Suus

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 09:42:10'));

Hoi,

Hey Lillian,
Ja inderdaad een chocolade reep lust ik wel in deze periode haha! Ik las dat jouw kindjes ook 3 en 1 jr zijn. Die van mij ook. De oudste  van  mij is  ruim 3,5 jr en de jongste bijna 15 maand. Jij hebt net zoals mij ook snel weer een wens voor 3de, leuk is dat. Wanneer is jouw jongste 1 jr geworden? Hopelijk krijg je snel een eisprong, zodat je zwanger kunt raken,
groetjes van melanie

Hoi Melanie en Lillian,

Ook mijn kids zijn 3 en 1. Grappig dat er meer meiden zijn die ze zo kort op elkaar willen.
Mijn dochter is nu 3j4m en mijn zoontje 1,5 jaar.

Jullie allebei ook succes met zwanger worden

Groetjes suus

quote: visje inge reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 20:52:28'));

Hallo allemaal,

Aan alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD en voor alle anderen: veel succes!!!

Ik ben aan het wachten op de rd, mijn cyclus duurt 30 - 35 dagen en vandaag is dag 30 en nog niets te bekennen!!!
Ik heb wel al een paar dagen last van maagzuur, zware borsten en af en toe zurend gevoel in m'n buik, maar zoals we allen weten kan ons lichaam ons goed voor de gek houden.
Ik heb er gisteren een testje tegenaan gegooid, maar natuurlijk negatief.

Afwachten maar (ben ik niet zo goed in).

Groetjes Oooh Spannend Inge!
Wie weet! Ben je zwanger. Wanneer ga je testen?

Hoi Kyra,

Hoe gaat het nu met je? Is er inmiddels een ietje gegroeid?
En hoe staat je man er nu tegenover? Nog steeds hetzelfde? Of heeft ie in de gaten hoe belangrijk het voor jou is?

Groetjes Suus

Hallo meiden,

De afgelopen dagen ben ik niet op het forum geweest, omdat we een lang weekend weg waren met familie.
We hebben erg genoten en het weer was perfect.
Ik ben een beetje het spoor bijster wat betreft mijn cyclus.
De 13e had ik mijn 1e menstruatiedag (nadat de 11e het Mirena spiraal was verwijderd)
Nu heb ik echter sinds een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik en ben ik bij vlagen misselijk.
Zou er in theorie al een bevruchting kunnen hebben plaatsgevonden?
Bij mijn 2 andere kinderen merkte ik bij het testen pas dat ik zwanger was. Ik had voor die tijd nog 0,0 zwangerschapsverschijnselen.
Het kan ook zijn dat ik de ovulatie gevoeld heb en dat de andere symptomen door andere zaken veroorzaakt worden.
Tjee, wat is het lastig zeg!
Gelukkig lees ik bij velen soortgelijke verhalen terug.
Een en al herkenning!!
Ik verwacht nu mijn nod rond 11 oktober. Mits het nog net zo regelmatig is als voorheen.
Nou, ga nog wat huishoudelijke klusjes doen.
Slaap lekker alvast! liefs, Vis79

Hoi Vis,

Ja lastig is dat he, als je geen uitgangssituatie hebt!

Ik ken wel iemand die dus 2x zo snel zwanger is geworden na het verwijderen van de mirena. Dus niet ongesteld geweest na het verwijderen, maar meteen zwanger. Dus het kan wel!
Spannend!

Groetjes Suus

Hoi Suus

Mijn eitje is gegroeid van 11mm naar 16mm de gyn verwacht over 2 dagen een eisprong.
Mijn man en ik hebben een goed gesprek gehad en we hebben besloten om in ieder geval zo een jaar door te gaan, juni volgend jaar gaan we verder kijken, maar we hopen natuurlijk dat het niet zo ver komt. hahaha
Dus ik blijf nog even hier.
Deze week een "drukke" week hihi.
Mijn nod is 10 okt.

Ik ga nu slapen tot morgen

Groetjes van Kyra

Goedemorgen,

Kyra, veel succes en maar hopen dat het snel raak is!

Ik heb er zojuist nog maar een testje (etos) tegenaan gegooid en nu meen ik toch een heel (lees heel heel) vaag streepje te zien. Zou ik mezelf nou zo voor de gek houden?

Wel heb ik echt veel last van maagzuur en oprispingen (vorige zwangerschappen ook) en mijn ochtend temp is vrij hoog, gisteren 36.8, vanmorgen 37.0 en natuurlijk nog geen rd te bekennen.

Spannend.
Wanneer zal ik weer testen?!
Groetjes

Terug
Bovenaan