Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi allemaal,

Mel30, hoe is het met je dochter. Jeetje zeg wat vervelend.
Mup01, ik ga voor je duimen hoor dat het deze keer wel raak zal zijn.
Ik lees iedere dag mee maar ik probeer me een beetje afzijdig te houden. Ik word af en toe een beetje gek van mezelf hoeveel ik er mee bezig ben.
Ik heb sinds een paar dagen een beetje rare afscheideng(sorry hoor) en het ruikt ook apart, in eerste instantie deed het me denken aan vruchtwater, die aparte zoete geur, zeg maar.
Mijn borsten zijn ook wat grotere en gevoeliger.
Ik hoop dat het deze keer wel raak is.
Ik moet nog even geduld hebben.
Fijn weekend allemaal en succes.

Groeten Kim

Hallo allemaal,

Nou ben terug uit de USA en heb nu dubbel last van vermoeidheid, van m'n zwangerschap en het tijdsverschil vandaar dat ik nu pas weer reageer.
Verder gaat het prima, m'n buik groeit al aardig en heb de zwangerschaps-BH's al van zolder gehaald.
We hadden 3 rompertjes gekocht en leuk ingepakt en die aan de kinderen gegeven en gezegd dat ze moesten raden voor wie dit kadoo was, ze dachten eerst voor hun neefje of nichtje en toen dat niet zo was dachten ze dat het voor de pop van m'n dochter was. Toen hebben we het verteld en ze vinden het fantastisch, ondanks alle kadootjes die we mee hadden gebracht, vinden ze dit hun mooiste kado, zoo lief. Heb ze gevraagd het nog even geheim te houden tot de 12 weken met een verhaal dat ieder geplant zaadje in een pot ook niet altijd een bloemetje wordt maar ik denk dat vooral de jongste dit niet zal kunnen volhouden, we zullen zien vandaag gaan ze weer naar school.
Morgen komt er een mevrouw van Moeders voor Moeders en ik ga zo maar even de VK bellen voor een afspraak, hopelijk mag ik een termijl-echo laten maken (heb ik bij de andere 2 nooit gehad, moest toen wachten tot 20 wkn maar geloof dat ze dat nu wel vaker doen).
Hopelijk helpen de glitters die ik gestuurd heb  bij jullie.

Liefs Glaskraaltje
6 wkn en 5 dgn

Hoi Glaskraaltje, welkom terug.

Hoe oud zijn jou kinderen? ik denk dat als ik het vertel de oudste zijn mond niet kan houden (4 jr), de jongste praat nog niet zo duidelijk dus dat zal wel loslopen hahaha.
Heb jij eerder aan moeders voor moeders mee gedaan?
Ik nog nooit, maar ik heb al wel besloten ik het deze keer wel wil doen, want deze keer gaat het bij mij ook niet "vanzelf"   ik loop nl bij de gyn voor vruchtbaarheids behandeling.
Ik wil dan op de een   of andere manier iets terug doen, dus dacht ik aan moeders voor moeders.

Ik ben vandaag bij de gyn geweest en mijn eitje is gegroeid van 11mm naar 16mm!, ik heb ws over 2 dgn de eisprong, nu maar goed ons best doen
En hopelijk heeft het resultaa.
O ik ben zoo blij

Groetjes van Kyra

Mijn kinderen zijn bijna 7 en bijna 5 en ze hebben vandaag nog hun mond kunnen houden op school, alleen heeft mijn man het al op de zaak verteld, ach ja die is pas 37. Het is ook een beetje een dubbel gevoel, waarom je mond houden over zoiets geweldigs en aan de andere kant, het is nog zo pril (kan nog vanalles misgaan, maar daar gaan we maar niet van uit).
Ik heb bij mijn andere 2 zwangerschappen ook meegedaan aan Moeders voor Moeders, een kleine moeite (al stinkt het chemische middeltje in de flessen wel erg, vooral op nuchtere maag, brrr) en ik gun iedereen dit geluk. Ben wel erg teleurgesteld in het feit dat het HCG hormoon ook wel gebruikt word voor vrouwen die af willen vallen, moet ik morgen toch eens vragen aan die mevrouw, want daar doe ik het dus NIET voor.
Heb net m'n  spullen opgehaald bij de VK en mag 25 okt een termijn-echo laten maken, spannend, verder moet ik ook bloed laten prikken maar dat kan nog wel even wachten.
Jij heeeeeel veel succes de komende dagen,  super dat je eitje zo  goed gerijpt is, ik zal voor je duimen. Hier nog wat glitters *******************.

Liefs Glaskraaltje.  

quote: Glas Kraaltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 15:13:10'));

Mijn kinderen zijn bijna 7 en bijna 5 en ze hebben vandaag nog hun mond kunnen houden op school, alleen heeft mijn man het al op de zaak verteld, ach ja die is pas 37. Het is ook een beetje een dubbel gevoel, waarom je mond houden over zoiets geweldigs en aan de andere kant, het is nog zo pril (kan nog vanalles misgaan, maar daar gaan we maar niet van uit).
Ik heb bij mijn andere 2 zwangerschappen ook meegedaan aan Moeders voor Moeders, een kleine moeite (al stinkt het chemische middeltje in de flessen wel erg, vooral op nuchtere maag, brrr) en ik gun iedereen dit geluk. Ben wel erg teleurgesteld in het feit dat het HCG hormoon ook wel gebruikt word voor vrouwen die af willen vallen, moet ik morgen toch eens vragen aan die mevrouw, want daar doe ik het dus NIET voor.
Heb net m'n  spullen opgehaald bij de VK en mag 25 okt een termijn-echo laten maken, spannend, verder moet ik ook bloed laten prikken maar dat kan nog wel even wachten.
Jij heeeeeel veel succes de komende dagen,  super dat je eitje zo  goed gerijpt is, ik zal voor je duimen. Hier nog wat glitters *******************.

Liefs Glaskraaltje.  

hoi glaskraaltje
Ja moeillijk he voor die mannen om hun mond te houden ! Mijn man moest het ook altijd kwijt aan een collega.
Spannend he, zo'n termijnecho. Ik heb het bij beide dochters gehad, bij de oudste zelfs 2 (eerst bij de gyn, toen bij de VK: 2x andere datum). Geen 20 weken echo gehad, maar zou het wel leuk vinden om het bij een derde wel te krijgen.
Heb 1x meegedaan met Moeders voor Moeders, maar vond het eigenlijk niets. Had het gevoel dat de hele buurt mee zat te kijken als ze de flessen kwamen ophalen.
groetjes Mel

Met mijn dochter gaat het redelijk, elke dag wat beter. Vandaag een halve dag gewerkt, en de rest met haar bezig gehouden. Ze wil van alles, maar heeft overal hulp bij nodig. Voel me niet helemaal fit, maar weet niet of dat nou komt omdat de RD eraankomen, omdat ik druk ben met mijn dochter, of toch misschien zwanger ?

groetjes Mel

Hallo allemaal,

Aan alle zwangeren: VAN HARTE GEFELICITEERD en voor alle anderen: veel succes!!!

Ik ben aan het wachten op de rd, mijn cyclus duurt 30 - 35 dagen en vandaag is dag 30 en nog niets te bekennen!!!
Ik heb wel al een paar dagen last van maagzuur, zware borsten en af en toe zurend gevoel in m'n buik, maar zoals we allen weten kan ons lichaam ons goed voor de gek houden.
Ik heb er gisteren een testje tegenaan gegooid, maar natuurlijk negatief.

Afwachten maar (ben ik niet zo goed in).

Groetjes

Terug
Bovenaan