Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Visje inge, gefeliciteerd zeg! Ik verheug me er ook zo op om weer een kindje in mijn buik te hebben!! Geniet ervan!

Ha Lillian, dat is het volgende waar ik me op verheug: borstvoeding geven. Kreeg jij  ook vanaf ongeveer een half jaar opmerkingen? Zo van, moet'ie nog niet aan de fles?
Ik wel, maar  ik  ben er niet eerder door gestopt, hoor.
Bij ons diende de tweede zich aan  toen ik alleen nog  ochtend- en avondvoedingen gaf. Ik was nog niet ongesteld geweest, maar kennelijk was het direct bij de eerste eisprong raak.  
Groetjes, Christy  

Hallo,

Heb al de hele dag het idee dat ik op een wolk loop, zo   bijzonder het idee van een baby'tje in mijn buik. En normaal gesproken ook de laatste keer. Dus ik ga proberen er deze keer echt van te genieten.

Voel me ook wel een beetje "schuldig", het was bij de eerste twee ook gelijk in ronde 1 raak. Snap niet waarom het bij ons zo gemakkelijk gaat en bij anderen zo lang moet duren.
Dat noemen ze dan een hoog-vruchtbare combinatie.

Nu nog even bedenken wanneer we het aan de ouders gaan vertellen. Onze kinderen vertellen we het in ieder geval pas na de eerste echo. Ze zijn nog te klein om alles te snappen, ook als het misgaat. Maar wil het natuurlijk eigenlijk van de daken schreeuwen!!!

We gaan over twee weken nog heerlijk twee weken naar Turkije op vakantie, wel bijzonder met deze wetenschap.

Hi Christy,
Nee het viel me eigenlijk reuze mee hoeveel er opmerkingen over hebben.   Veel lof van vriendinnen.....ook sommige die het zelf nog geen dag geprobeerd hadden maar wel zeiden dat als het bij hun zo makkelijk ging ze ook wel zo lang zouden hebben gevoed. Makkelijk denk ik dan? Pff er zijn echt wel bikkel momenten geweest! Maar goed als het eenmaal loopt dan kan het best makkeijk zijn.
Ik wil de volgende ook zeker weer bv geven en hopelijk hapt die net zo makkelijk als mijn dochter. Voor mijn zoon heb ik 4maanden gekolft die moest niets van de tepel weten maar met de melk was niets mis. Ik was het na 4 maanden kolven gewoon zat.
Ik hoop dat de bv bij jou ook weer goed opgang zal komen. En succes met zwanger worden!
Groetjes

Visje inge gewoon lekker genieten van het feit dat het bij jullie zo makkelijk gaat. Tis jullie evengoed gegunt en wij komen er gewoon snel achteraan met zijn alle . Veel plezier in Turkye!

Terug
Bovenaan