Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

hoi Kyra,

Nou hopelijk mag het deze ronde bij jou raak zijn. Wanneer is nu je NOD?
Ik voel meestal mijn eisprong ook niet. Weet wel precies wanneer hij er aan zit te komen, maar voelen niet echt.
groetjes melanie

Hoi allemaal,

Visje Inge van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker gaan genieten.
Mel30 dat is zeker balen zeg.
Wij zijn net een weekendje Center Parcs geweest, gister avond thuis gekomen.
Het was weer erg gezellig.
Met 22 man waarvan 8 kinderen.
Ik heb van de week mijn NOD, ik weet niet precies wanneer.
Volgens de test op babybrabbel zou dat woensdag moeten zijn en kan ik dus vanaf morgen een test doen.
Morgen ochtend ga ik dat ook maar gelijk doen.
Ik heb weer het idee dat het zo maar raak kan zijn deze keer. Had ik de andere keren ook wel hoor, maar nu nog meer dingen die er op zouden kunnen wijzen dat het nu wel raak is, zoals mijn borsten zijn groter geworden, grotere tepels en erg gevoelig/pijnlijk. Ik heb bij de tweede bevalling een totaal ruptuur opgelopen en vanaf die tijd last van winderigheid en van best veel slijmverlies, sorry hoor. Maar dat slijm is sinds anderhalve week bijna nergens meer te bekennen en ik ben ook weer wat humeurig, dat had ik bij de vorige 2 zwangerschappen dus ook.
Spannend dus weer.
Succes allemaal en ik laat het wel weer weten.

Groeten Kim

Ha Melanie,
Wij hebben het afgelopen jaar ook "onvoorzichtig" geklust. We waren er toen nog niet helemaal zeker van dat we een derde wilden. Maar net als jij dachten we "als het raak is, moet het zo zijn (en staan we te springen van blijdschap)".
In die tijd 1 x een mk gehad met 5 weken. Nu sinds vorige maand is alle voorzichtigheid overboord gegooid! Ik verheug me  er echt op om weer zwanger te zijn en voor een babytje te zorgen.

Kim, voor jou nu  ook  weer spannend hè! Wat gebeurt er toch veel in je lichaam waar je normaalgesproken veel minder op let. Ik hoop echt voor je dat het zwangerschapstekenen zijn! Laat het morgen maar snel weten.

Groetjes

Ik ben overigens inmiddels niet meer ongesteld en verwacht rond 8 oktober mijn ei. NOD is dan 23 oktober.

Kimvg   spannend hoor dus je gaat morgen testen, hou je ons op de hoogte dan ga ik heel hard voor je duimen

Melanie mijn nod is 10 of 11 okt volgende week dus

Ik heb af en toe een wee gevoel in mijn maag en misschien voelen mijn tepels iets gevoeliger aan, maar ik geloof nog niet dat ik al iets kan merken want mijn ei was er pas woe of don nog niet eens een week geleden.
Hoe snel kan je eigenlijk iets merken??

Liefs   Kyra

Ik heb gelezen dat de innesteling pas 5 tot 7 dagen na de bevruchting plaatsvindt. Vanaf dat moment kan je dan ook wat gaan voelen.

Hoi meiden,

Kim, spannend hoor, ik hoop voor jou dat je morgen een positieve test in handen hebt en dat je voorgevoel dus klopte.
Kyra, dus nog 10 dagen tot je NOD. De hoeveelste cyclus is dit met hormonen, clomid was het toch? of zit ik er naast?
Christy, leuk om te horen dat ik niet  de enigste ben die dus van te voren al wat onbeschermd geklust heeft. Het is denk een bepaalde manier om daar na toe te leven haha. Hopelijk is het nu snel raak bij jullie. Was het ook snel raak bij jou andere kids?
groetjes melanie

Hoi Melanie

In mei hebben we besloten er voor te gaan, en vanaf juni loop ik bij de gyn met de medicijnen clomid ( goed onthouden)

Groetjes Kyra

Terug
Bovenaan