Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hi melanie,
Nee geen rd en tja eisprong het is altijd maar weer de vraag. Ik doe gewoon 1keer per maand een test en dan zien we wel..
Groetjes Lillian

Spannend kim. Ja je wilt niet jezelf voor de gek houden maar als de tekenen zo sterk zijn. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test ziet.

Hoi meiden,

Ik weet het niet meer hoor.
Ik had  zo'n set van die  goedkope  tests via babybrabbel geloof ik besteld.
Op het testvlak loopt een streepje, een beetje verdikking er op zeg maar, je kan daardoor erg moeilijk zien of er nou wel of geen vaag streepje loopt.
Ik ga morgen maar gewoon een Clearbleu test halen. Wel duur maar ook wel heel  duidelijk.
Bij onze andere 2 meiden kreeg ik eerst ook een heel vaag streepje.
Zo leek het er vanmorgen ook uit te zien, maar dat kan dus ook door die verdikking komen, ik denk dat dat de vorige maand ook het geval was.
Erg vaag dus.
Succes allemaal en als ik meer weet laat ik het jullie ook weten.

Groeten Kim

ja moeilijk...ik begin ook vaak bij goedkope tests en doe daarna een dure voor de zekerheid haha zonde eigenlijk kan beter meteen een dure kopen.

Nou heel veel succes kimvg, ik ga voor je duimen, ik hoop dat je morgen een positieve test hebt.

Groetjes Kyra

Hallo Visje Inge,
Van harte gefeliciteerd.
Mel 30 Balen!!!
Ik baal ook, want na 5 dagen buik en rugpijn en weinig bruin bloedverlies hoopte ik op een late innesteling, maar werd ik toch ongesteld. Nog 3 maanden, hopelijk lukt het zo snel mogelijk, want anders wordt de druk in dec. wel erg hoog. Nu maar hopen dat ik volgende week vrijdag gewoon weer mijn ei heb en dat zaad en ei goed samengaan. (niet zoals afgelopen maand, want toen hebben we ook goed genoeg geklust, maar is het helaas niet gelukt). Onze 1e duurde een jaar, de 2e was meteen raak (na de borstvoeding was ik 1 x ongesteld geweest) Mijn 3e zwangerschap was de 3e ronde raak, maar was na 6 weken miskraam en nu is het na de miskraam de 6e ronde die we ingaan.
Kyra, ik ben 35, maar mijn man is 40 en wilde eigenlijk al klaar zijn, maar nu gaan we dus tot het eind van het jaar. Ben al lang blij, dat hij toch iets ruimte heeft gegeven en de volgende keer ben ik degene die moet toegeven. Dus heel erg hard duimen dat het voor het einde van het jaar lukken gaat!!!
Groetjes Ikke

Hoi allemaal,

Vanochtend een duidelijke dubbele Clear Blue test gekocht en een dikke vette - helaas, als ik zondag nog niet ongi ben doe ik nog een test.
Balen hoor.
Maar je weet nooit.
Afwachten en hopen en duimen dat de rode duivels niet gaan doorzetten.
Succes allemaal.

Groeten Kim

Hier van mij weer eens een berichtje. Ik heb de afgelopen dagen wel volop de berichtjes gelezen maar zelf, i.v.m. tijdgebrek, niets geschreven.
Volgende week donderdag is pas mijn NOD (als het allemaal goed is berekend, na verwijdering van Mirena spiraal), maar heb toch echt het gevoel dat het weleens raak kan zijn.
Ik lust namelijk ineens geen thee meer, en laat ik dat tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen ook gehad hebben.
Alleen groene thee smaakt me nog goed, alle overige smaken staan me zo vreselijk tegen.
In eerste instantie legde ik de link nog niet eens, maar vandaag bedacht ik me plotseling dat ik dat de voorgaande keren exact hetzelfde had.
Ook ben ik tot over de middag misselijk, eigenlijk smaakt alleen het avondeten me redelijk. Toch durf ik gewoon nog niet te hopen dat het zover is.
Ik lees zoveel verhalen van meiden die allerlei "zwanger-symptomen" vertonen, maar het dan toch niet blijken te zijn, dat ik er nog helemaal niet zo gerust op ben.
Heb vandaag via internet een paar zwangerschapstesten besteld.
Ga na het weekend maar eens testen...
Aan alle zwangeren: gefeliciteerd en voor hen die bezig zijn: TOI TOI TOI

Terug
Bovenaan