Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hallo meiden,

Kim, balen zeg dat je test negatief was, hopelijk komen de RD niet en is de test over een paar dagen alsnog positief.
Ikke, hopelijk ben je voor december zwanger. Lijkt me wel spannend met het idee in achterhoofd dat eind v/h jaar de limiet is, maar je keuzes moet je samen maken.
Vis79, hopelijk klopt je voorgevoel en komen de RD volgende week niet. Spannend.
Zit hier rond de eisprong en klussen er maar wat om heen haha, wachten is moeilijk als het al aardig kriebelt, maar ja nog even geduld ben er nog niet helemaal klaar voor zegt mijn gevoel. Leef er wel steeds meer naar toe en dat geeft een goed gevoel en kijk er echt naar echt om weer zwanger te worden en hopelijk mag het dan ook lukken.
allemaal veel succes toegewenst,
groetjes melanie

Hai ikke,
Wat lijkt me dat benauwend zo'n einddatum...heel veel succes hoop dat het jullie gaat lukken voor die tijd.

Sorry dames.....ik was er even uit.
Moest er even afstand van nemen want vind het nog best moeilijk om te wachten met de derde......

Mijn jongste zoontje is nu ander half en in december willen we er voor gaan.
Bij de andere twee was het in 1 keer raak, hoop dat t nu ook snel zal lukken.
Ik leef echt mee met de vrouwen waar het zwanger worden zo lang duurt.
Ik leef echt met jullie verhalen mee!

Ik heb echt zin om weer zwanger te worden.
Ik moet  na deze aankomende zwangerschap het hele zwangerschaps gebeuren achter me laten, wat ik best moeilijk vind maar financieel gezien en ook voor de drukte denk ik laten we het straks bij drie laten.

Ik ben zoooo benieuwd hoe het is met drie.
Ik fantaseer er wel eens over en anls mijn oudste (van drie)de hele dag zijn jongere broertje duwt denk ik waar begin ik aan....maar goed tegen die tijd is hij 4 en hoop ik wat verstandiger.

Glaskraaltje ik las een paar blz terug en ontdekte dat je zwanger bent, gefeliciteerd!!!!
Ik ben echt super blij voor je. Voel je je goed en is  de zwangerschap  te doen met twee kids?? wel fijn dat ze je nu al een beetje begrijpen, bij mij zijn ze straks 1 en drie als ik zwanger zou kunnen raken. dat lijkt me wel heftig hoor.
Wat knap van ze dat ze het voor zich kunnen houden, ik ben zelf kleuterjuf en hoor altijd heel het prive leven van papa en mama terug van de kinderen!!

Tot snel weer
Ik ga van het weekend voor het eerste een heel weekend zonder man en kinderen weg, ben heel benieuwd!
Kus Fem

Hoi meiden

Van de week schreef ik over de mogelijke zwangerschapsverschijnselen die ik had. Maar gister werd me al duidelijk dat het waarschijnlijk om een virusje gaat.
Met een aantal collega's hadden we exact dezelfde klachten (misselijkheid, spierspijn, buikpijn etc) , dus dat werd te toevallig.
Daarnaast ben ik vandaag gewoon ongesteld geworden. En gek genoeg was het helemaal geen teleurstelling. Het was door de Mirena nogal onduidelijk hoe mijn cyclus in elkaar stak. Vlak voordat hij eruit ging had ik al een lichte menstruatie en 2 dagen na het verwijderen nog een paar dagen. Ik wist daardoor niet goed van welke datum ik uit moest gaan. Nu kan ik dus starten vanuit een duidelijke 1e menstruatiedag.
Nog wel een klein dilemma voor de komende weken; als ik in oktober zwanger raak (vruchtbaarste dag zou rond 18 oktober liggen) dan ben ik exact uitgerekend op de verjaardag van onze oudste dochter. En of dat nou zo geweldig is......?
We staan daarom een beetje in dubio, al realiseren we ons heel goed dat het wel een beetje om een "luxe-probleem" gaat.
Misschien maar de oude methode "voor het zingen de kerk uit" hanteren in de vruchtbaarste dagen. Maar mocht ik toch zwanger raken zijn we natuurlijk wel hartstikke blij!
Nou, ga nog even wat doen, fijn weekend allemaal!!

Nou vis dus op naar de volgende ronde inderdaad wel handig dat je nu met een duidelijke cyclus kan beginnen.

Hier is alles rustig, moet straks werken, ik kijk na mijn werk nog wel even.

Groetjes Kyra

Hoi Allemaal.

Voor iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD! Wat leuk!

Kyra; hoe gaat het nu met je? Wanneer is je NOD? Spannend hoor! Nu maar hopen dat het nu gelukt is!

Hier wacht ik nog steeds op mijn eerste menstruatie (of positieve zwangerschapstest natuurlijk). Het is nu 5,5 week na het verwijderen van de implanon en niks!
Als ik nu eens gewoon ongesteld zou worden, dan weet ik tenminste dat het allemaal weer een beetje loopt daar van binnen. En dan heb ik ook een datum om me aan vast te houden. Nu weet ik gewoon niks!
Ik ben nog nooit zo lang niet (zonder anticonseptie) ongesteld geweest en ga me nu al wel een beetje zorgen maken. Volgens mijn zus (die arts is) moet ik me geen zorgen maken en zal het allemaal wel weer goedkomen. Moet ik m'n lichaam de tijd geven. Ja, zij heeft makkelijk praten, zij was meteen na het stoppen met de pil weer zwanger van nr 3. En ik heb nog nooit een langere cyclus dan 21-28 dagen meegemaakt.
Als je eenmaal de beslissing hebt genomen voor nog een kindje, wil je het liefst dat het meteen raak is. Ik weet wel dat dat niet reeel is (is bij de eerste 2 ook niet zo gegaan). Maar op z'n minst een ongesteldheid.............
Mijn man en ik hebben het er wel over gehad, dat als het niet vanzelf lukt, we niet de MM ingaan, maar daar ben ik nu al niet meer zo zeker vanWil zo graag nog 1 keertje dat kleine, grote wonder meemaken.

Ik hoop niet dat ik zo mensen tegen het hoofd stoot, want dat is absoluut niet mijn bedoeling! Ik weet dat ik nog maar net begin! Maar er spookt gewoon van alles door mijn hoofd. Het lijkt me zo erg als je graag wil en het lukt niet.

Hoi meiden,

Ik snap er helemaal niets meer van. Ik ben nog steeds niet ongesteld, mijn borsten zijn nog steeds dikker, voller en gevoeliger en telkens met name in de ochtend misselijk, maar nergens rode duivels te bekennen en ook niet dat ze in aantocht zijn.
Vanochtend weer een test gedaan (Clear Bleu) maar nog steeds een dikke vette streep.
Ik haat die onzekerheid, laat die rode duivels maar gewoon komen of nog liever een positieve test natuurlijk.
Nou succes allmeaal en zodra ik meer weet, laat ik het jullie weten.

Groeten Kim

Hi kim,
Vervelend die onzekerheid. Misschien ben je gewoon nog te vroeg met testen en   is je eisprong gewoon later geweest. Ik zou voor de zekerheid nog ff doorklussen tot je zekerheid hebt voor de 1 of andere kant. Bij mijn oudste kwam mijn eisprong ook pas een maand later dan normaal was. Toen ik terug kwam van vakantie had ik alle tekenen mijn broeken deden gewoon pijn aan mijn buik maar geen goede test. Een week later 2 dikke strepen....dus er is nog hoop. Succes!
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan