Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hi suusie,
Ik snap je onzekerheid wat betreft het niet ongi worden helemaal. Al komt het bij mij door een andere reden. Ik geen bv en heb daarnaast de minipil geslikt en ben daardoor sinds de geboorte van mijn dochter niet meer ongesteld geweest...als je kraamvloeien niet mee rekend heb ik al 2 jaar niet gebloed. En tuurlijk dat is best handig maar nu ik zwanger wil worden toch best een beetje jammer. Je hebt geen vruchtbare data's waar je je aan kan houden. Vraagt je af je ooit nog ongi gaat worden. Of   je uberhaupt wel zwanger kan worden nog. En wat als je zonder ongi zwanger word is dat dan wel goed. Is het wel schoon enzo dan van binnen ( ongi was toch een manier om de boel van   binnen te reinigen??) Is dat dus wel goed voor een kindje, kan dat geen kwaad. Allemaal dingen die door mijn hoofd gaan
Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je snel een rd of positieve test hebt.
Groetjes   Lillian

Hi vis 79,
Balen dat je ziek bent geweest. Maar goed ik begrijp nu beter en een rd pffff zit niet mee soms. Tja misschien dat je nu uitkomt op de verjaardag..maar ja de kans is zo klein dat je op je uitgerekende datum bevalt. Ik zou er gewoon voor gaan.Succes!
Groetjes Lillian

Hallo allemaal,

Bedankt voor de lieve berichtjes. Ja, het is balen met zo'n tijdslimiet in je hoofd. Hoop gewoon dat het deze maand lukt, dan is de druk ook weg. Als het niet lukt, heb ik nog 2 maanden. Maar ja, dec is de laatste en dan is de druk wel erg hoog. We hebben het zo afgesproken en ik zou het wel anders willen, maar je moet het samen wel willen en als de ander al 2x (ja,mijn man is best lief) de grens verzet heeft, dan moet ik toch ook een keer genoegen nemen met mijn gezonde kindjes. Vandaag zijn we lekker dagje uit geweest met de kids en hopelijk klussen we komende week met suc6. Doordat mijn ongi vorige week beetje vreemd op gang kwam, heeft mijn man geen benul van de verwachte datum van het ei (denk zelf vrijdag, maar zou ook zondag kunnen zijn, vrijdag ging mijn temp. naar beneden en zondag zette de ongi door), dus kunnen we gezellig klussen. Hij heeft het niet zo op verplicht klussen. Gelukkig moet ik zondag weer voor een paar daagjes voor mijn werk weg, dus komt het waarschijnlijk met die zaterdag wel goed. Duimen maar weer!
Allemaal veel geluk en hopelijk veel goede berichten binnenkort.
Groetjes Ikke

Ik duim voor je. Kan me voorstellen dat de druk zwaar ligt en je hoort wel dat je dan juist niet zwanger zult raken. Maar ja probeer er maar eens niet mee bezig te zijn pff wat moetlijk. Succes!

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4 jaar

dochter 1 jaar en
10  maanden

6

10 november

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

14 oktober

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!

Ja meiden,

Helaas, helaas.
Vanochtend toch weer ongesteld geworden.
We gaan dus ronde 6 in.

Groeten Kim

Hoi allemaal,

Allereerst, Kim, wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Hoe voel je je?Laat je niet ontmoedigen hè! Hopelijk ben jij volgende maand aan de beurt om te feesten!

Ik zit nu weer in mijn vruchtbare dagen. Vorige maand had ik op dag 14 mijn eisprong (die voel ik altijd heel duidelijk: veel pijn aan 1 kant gedurende een  paar uur). 'k Voel nu nog niets.
Deze maand wil ik proberen niet te veel overal op te letten, maar dat is gewoon lastig. Het gebeurt allemaal in je eigen lichaam....

Groetjes

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4 jaar

dochter 1 jaar en
10  maanden

6

10 november

smaartje

dochter
(4  jaar)  

zoon
3 jaar)

2
3

mk
?

mel30

dochter
(4,5jaar)

dochter
(3 jaar)

3

ca. 20 sept.

NataschaP    

zoon
(2 jaar)

zoon
(11 mnd)

2

zwanger!

Mup01

Mamaloe                

zoon
(5jaar)      

zoon (5 jaar)

dochter
(bijna 3)

zoon (2jr-10 mnd

3

13

14 oktober

denk 16 aug

Glas-kraaltje      

Femmie
zoon (6 jaar)

zoon  (3 jaar)
dochter (4 jaar)

zoon (1 jaar)
1

-
zwanger!

Start in januari!

tessel

dochter(2jaar)

dochter(10mnd)

1

denkt 6 sept

melanie07

dochter(3jr)

zoon (1jaar)

-

start in januari!  Kyra                               Zoon (4jr)           Zoon (1,5jr)                      5                                                 10 of 11 okt

Kind
-----------
kind
-------------
kind
--------
             ronde                nod
-----

Kimvg

dochter 4 jaar

dochter 1 jaar en
10  maanden