Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

Hoi Tessel,

Van harte gefeliciteerd! Super zeg weer zo snel zwanger. Inderdaad ook als is het een vaag streepje het betekent wel degelijk Zwanger! Een fijne zwangerschap toegewenst, groetjes melanie

Kyra,   29jr,   Zoon 4jr,   Zoon 1,5jr,  5e ronde,  NOD 11 okt
Tessel, 30jr, Dochter 2jr, Dochter 1jr, 2e ronde, NOD 12 okt

Suusie, 33jr, Dochter  3 jr, zoon 1,5 jr, 1e ronde, NOD geen idee?????

Lillian 28 jr, Zoon 3jr, Dochter 1jr, Ronde ?, NOD?
Mup 27 jr, zoon 5 jr, dochter 3 jr, ronde 4, nod 1 dezer dagen, als ik van 28 dagen uitga as zondag.
Mel, 31 jaar, dochter 4, dochter 3 jr, ronde 4, nod 7 nov (cyclus 6 weken)

hoi Mup
hier het nieuwe lijstje. Alles goed gegaan met de verhuizing ? De kids ook al wat gewend.
Bij ons geen echt nieuws. Drukke tijd, mannetje en jongste dochter jarig deze week. 2 weken geleden RD gehad, dus tussen nu en 4 weken verwacht ik mijn ei. Altijd spannend met mijn cyclus, maar we gaan er weer voor.
duim voor je dat je gevoel je niet bedriegt.

groetjes Mel

Ben ik een tijdje niet geweest, zijn er gelijk 3 dames zwanger !
Kyra, smaartje en tessel, allemaal van harte gefeliciteerd. Geniet van de zwangerschap.

groetjes Mel

hai meiden!

Wauwwwwww, even niet geweest en 3 zwangeren!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Hier nog geen ongi, en helaas een negatieve test... morgen nog maar eens testen, ik zit vandaag op dag 29/30 (begon de laatste keer ´snachts met mijn menstruatie.... pffff vind het stiekum heel erg spannnend....... Maar ik had een normale test gedaan, op de verpakking stond dat je minimaal 1 dag overtijd moet zijn, en aangezien ik altijd een latere eisprong heb kan het dus zijn dat het te vroeg is, ga vandaag even een gevoeligere kopen... maar ik ben ook wel heel erg bang voor een teleurstelling.... maar bij mijn eerste twee kindjes teste ik ook pas veel later dan mijn nod... dus wie weet
Mjn cyclus, was dus 27, 27, 22 dagen en nu zit ik op dag 29/30 (???) vreemd dus.
Ja, het nieuwe huis is super... maar wel erg veel werk nog te doen, De kindjes voelen zich hier al goed thuis en wij ook!
Ik hou jullie verder op de hoogte, duimen jullie voor me?

En voor de meiden die nog niet zwanger zijn kop op en veel succes, het gaat ons ook lukken hoor! We houden de moed erin! Ookal is dat niet altijd makkelijk natuurlijk! Dikke knuffel!

Liefs Mup

mel, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Hebben jullie een leuke dag gehad? Wat spannend weer de komende tijd...... maar ook wat een "chaotische" en "onzekere" tijd  hè?  ................ in het begin allemaal leuk en aardig maar ik begin nu als maar ongeduldiger te worden en kijk er heel erg haar uit (zoals iedereen natuurlijk...)
Nou hopelijk hebben we alletwee snel goed nieuws!

Liefs!

alle 3 de zwangeren, gefeliciteerd!!!

Had zelf een foutje gemaakt met mijn nod, die is niet de 12e (dat had mijn ei moeten zijn, maar die was de 14e). Mijn nod is nu dus de 28e. Heb mijn ei niet gevoeld, maar hopelijk is het raak.(mijn temp was hoger). Mijn 2 goede zwangerschappen had ik met mijn ei ontzettende buikpijn, maar iedere zwangerschap is anders en nu maar hopen dat een pijnloos ei ook een goede zwangerschap betekent. Ik hou jullie eind okt. op de hoogte, nog anderhalve weken wachten.

En wachten duurt zo lang (vinden jullie ook niet)!!

Groetjes Ikke

pfffff veelste lang. Maar eigenlijk mag ik niet klagen begin net heb al 2 gezonde kindjes.........maar goed toch vraag je je af waarom het niet zo werkt als in de biologie boeken.

hai meiden!

Hier nog steeds geen ongi, ben inmiddels 3 dagen overtijd... had gisteren getest, maar negatief, helaas.... wel pijnlijke borsten nog steeds.... vreemd dus allemaal., maar ik wacht nog een tijdje met nog een test, en anders even naar de gyn om te kijken wat er aan de hand is. Wel had ik in de tweede zwangerschap ook een erg late eisprong en teste pas 5 dagen na mijn nod positief... dus wie weet..... duimen jullie voor me?

Ja, inderdaad wachten duurt lang..... en gek is dat, als het verlangen zo groot is naar een kindje schijnt het nog langer te duren....

Meiden succes allemaal! Ik houd jullie op de hoogte!

doei!

Terug
Bovenaan