Tweede ronde voor derde kindje, wie ook?

quote: mel30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2007 22:03:49'));

Kyra,   29jr,   Zoon 4jr,   Zoon 1,5jr,  5e ronde,  NOD 11 okt
Tessel, 30jr, Dochter 2jr, Dochter 1jr, 2e ronde, NOD 12 okt
Suusie, 33jr, Dochter  3 jr, zoon 1,5 jr, 2e ronde, NOD 18 november (als ik uitga van 28 dagen)
Lillian 28 jr, Zoon 3jr, Dochter 1jr, Ronde ?, NOD?
Mup 27 jr, zoon 5 jr, dochter 3 jr, ronde 4, nod 1 dezer dagen, als ik van 28 dagen uitga as zondag.
Mel, 31 jaar, dochter 4, dochter 3 jr, ronde 4, nod 7 nov (cyclus 6 weken)

Eindelijk! Nooit verwacht dat ik er zooooo blij mee zou zijn, maar ik ben ongesteld! Na 8 weken niks zijn de  duiveltjes toch gekomen! Eindelijk zekerheid en een uitgangspunt voor de volgende ronde!
Nu maar hopen dat het snel raak mag zijn  Zal manlief wel weer blij zijn dat ie zo vaak mag klussen

Groetjes Suus

Ik duim ook voor je Mup! Dat je maar snel een positieve test in handen mag krijgen!

Hi suusie,
Ja ongesteld zijn is iig een goed begin punt. Ik ben het nog steeds niet .
Succes met klussen!
Groetjes Lillian

quote: Lillian reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2007 13:32:43'));

Hi suusie,
Ja ongesteld zijn is iig een goed begin punt. Ik ben het nog steeds niet .
Succes met klussen!
Groetjes Lillian

Dat is minder zeg!
Ik heb gelezen over teunisbloem olie dat dat kan helpen bij je cyclus. Ik weet natuurlijk niet of je dat bij borstvoeding ook mag geven.
Ik hoop zo voor je dat jouw cyclus ook weer op gang komt! Hoe lang ben je nu met de pil gestopt? Hoe vaak geef je nog BV per dag?

Hi suusie,
Bedankt voor de tip ik zal eens kijken of dat mag.
Ik ben sinds 3 sep gestopt met de pil. Dus nog niet zo lang.
Sinds die tijd ook van 3 voedingen naar nog maar 1 gegaan...hopelijk helpt dat ook wat. Ik wil eigenlijk die avondvoeding erin houden maar als het ongi worden het tegen blijft houden stop ik helemaal
Groetjes Lillian

Hoi meiden,

Ik kom ook weer eens buurten.
Jeetje 3 meiden zwanger, van harte alle drie en lekker gaan genieten. Ik hoop dat ik dat ook mag doen over een week of 3 en met mij vele andere meiden.
Dit wordt weer onze klus week.
Ik zie er wel een beetje tegenop, we willen het zo graag, maar mijn heup werkt nog niet mee.
Het is een blessure aan de aanhechting in mijn heup, daar ben ik te lang mee blijven lopen en nu is de spier die over mijn bil loopt ook aangetast en dan  heb ik er  dus ook nog een slijmbeurs ontsteking bij. Die spier loopt van mijn rechter knie tot aan mijn heup aan de rechterkant van mijn  been, erg  pijnlijk.
Echt klote zal ik maar zeggen.
Voorlopig 3x daags Diclofenac totdat er eventueel een positieve uit mag komen en 2x in de week fysio.
Nou succes allemaal.

Groetjes Kim

Hoi meiden

Ik ben weer terug van vakantie, het was heerlijk en we hebben genoten.
Mooi weer en leuke dingen gedaan.
Ook ben ik gelukkig nog steeds zwanger, en voel me goed.
Ik ben soms misselijk en dan meestal tussen 16.00-18.00.
Heb af en toe wel last van mijn borsten vooral als ik het koud heb of als het buiten koud is, verder heb ik het snel erg koud en ben ik wat rillerig.
En ik heb een beetje een drukkend gevoel onderin mijn buik.
Verder lust ik tot mijn verbazing nog koffie al heb ik er wel minder behoefte aan, wat ik bij de andere 2 zwangerschappen echt niet aan moest denken, gek hé
Maar goed als dit alles is dan teken ik er graag voor.
De oudste weet nog van niks omdat ik bang ben dat hij het anders nu al aan de grote klok gaat hangen en ik ben volgens mijn eigen berekening 6 weken zwanger, dat betekend 19 juni uitgerekend.
Dat wordt nog spannend want mijn oudste zoon is 10 juni jarig en ik vurig hoop dat ik niet op zijn verjaardag beval, maar aan de andere kant is dat eigenlijk een luxe probleem, en is het belangrijker dat het gezond is.
13 nov moet ik bij de gyn komen voor een termijn echo, daarna vertellen we het aan onze kinderen.

Liefs Kyra

Terug
Bovenaan